Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως στο GP Άμπου Ντάμπι θα εμφανιστεί ένας “πεισμωμένος” Lewis Hamilton, έτοιμος να κυνηγήσει τον αντίπαλό του, Max Verstappen.
Ο Max Verstappen κατέλαβε την καθοριστικής σημασίας pole position στις κατατακτήριες του GP Άμπου Ντάμπι και έχει το πάνω χέρι στη μάχη του με τον Lewis Hamilton, για το Πρωτάθλημα οδηγών του 2021 στη Formula 1. Οι δύο οδηγοί βρίσκονται ισόβαθμοι στους 369,5 πόντους, με τον Verstappen να υπερτερεί στην ισοβαθμία καθώς έχει 9 νίκες έναντι 8 του Hamilton. Ο 7-φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ωστόσο, έχει ανταποκριθεί ουκ ολίγες φορές στην πίεση κι έχει αποδείξει και με το παραπάνω πως οδηγεί στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμα κι όταν βρίσκεται “με την πλάτη στον τοίχο”.
Διαβάστε επίσης: Norris – «Αγχωμένος που θα εκκινήσω πίσω από Verstappen και Hamilton»
Μια τέτοια επίδοση περιμένει από τον Lewis Hamilton και ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, χωρίς να χρειαστεί να του μιλήσει ο ίδιος για την κρισιμότητα του GP Άμπου Ντάμπι. Μιλώντας στο Sky Sports F1, ο Toto Wolff ρωτήθηκε για το τι θα χρειαστεί να πει στον Lewis Hamilton στη διάρκεια της βραδιάς πριν τον αυριανό αγώνα κι έδωσε την παρακάτω απάντηση:
Δεν χρειάζεται να πω κάτι, νομίζω πως θα είναι πεισμωμένος και αυτό είναι καλό, να έχει κίνητρο απλά για να μπορέσει να τον κυνηγήσει (Verstappen) στον αυριανό αγώνα. Είμαστε σε μειονεκτική θέση και μερικές φορές πρέπει να δεις τα θετικά. Κάποιες φορές δεν είμαστε και τόσο άσχημα στην αρχή ενός αγώνα.
Μια από τις πιο σημαντικές διαφορές στο ξεκίνημα του αγώνα στην πίστα της Yas Marina είναι τα ελαστικά με τα οποία θα εκκινήσουν οι Verstappen και Hamilton. Ο Βρετανός θα έχει τη medium γόμα, ενώ ο οδηγός της Red Bull θα εκκινήσει με soft, καθώς προκάλεσε μεγάλη φθορά στα medium που είχε στην αρχή του Q2, δημιουργώντας flat spot. Ο Wolff δήλωσε πως προτιμά τη στρατηγική που έχει ακολουθήσει η ομάδα του.
Από τη δεύτερη θέση, προτιμώ να ξεκινήσουμε με τα medium. Θα έχουμε ένα ελαφρύ μειονέκτημα στην εκκίνηση φαντάζομαι, καθώς και στους πρώτους 6-7 γύρους αν αυτός (Verstappen) οδηγήσει γρήγορα. Αν τα καταφέρει, τότε δεν θα είναι μεγάλο το πλεονέκτημα γι’ αυτούς, όμως εμείς μπορούμε να μείνουμε στην πίστα για περισσότερους γύρους. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε κάποιο “επιθετικό” undercut και να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε τη θέση μας στην πίστα. Συνεπώς, όλη τη νύχτα θα “τρέξουμε” πάρα πολλά προγράμματα και αλγορίθμους για να διαπιστώσουμε πού θα καταλήξει το κάθε σενάριο.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.
Παρ’ όλα αυτά, ο Wolff προβληματίζεται και για το ρυθμό αγώνα του Max Verstappen. Αρχικά, ρωτήθηκε για το αν ο Ολλανδός είχε όντως το πλεονέκτημα στις κατατακτήριες και απάντησε:
Όντως το είχανε. Είμαι, επίσης, ανήσυχος για αύριο γιατί οι προσομοιώσεις αγώνα που είχαν την Παρασκευή ήταν πολύ καλύτερες. Όμως, τα δικά μας λάστιχα απλά δεν ήταν στο κατάλληλο “παράθυρο” λειτουργίας τους, ενώ τα δικά τους ήταν. Κι όπως διαπιστώσατε, το Q1 και το Q2 ήταν δικά μας, φαινόταν εύκολη υπόθεση κι έπειτα ξαφνικά χάνεις όλη την απόδοσή σου. Ο ρυθμός ήταν εκεί. Προφανώς στα μακριά stint δεν ξέρεις, επειδή το μονοθέσιο που θα είναι γρηγορότερο αύριο θα κερδίσει τον αγώνα, ανεξαρτήτως τα ελαστικά με τα οποία θα εκκινήσει ο οποιοσδήποτε. Εμείς απλά πρέπει να βασιστούμε σε αυτό και ν’ ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας, κι ελπίζουμε πως θα είμαστε ψηλότερα αύριο.
Αυτό που είναι σημαντικό για τον Lewis Hamilton είναι να μη χάσει θέσεις στην αυριανή εκκίνηση, κάτι το οποίο δεν φαίνεται πως περνάει απαρατήρητο και από τον Wolff:
Εάν μπορέσει (ο Hamilton) και κρατήσει τη 2η θέση προφανώς και είναι πλεονέκτημα. Εάν χάσεις περισσότερες θέσεις, τότε γίνεται ακόμα πιο δύσκολο, όμως είναι μακρύς ο αγώνας και έχουμε να κάνουμε με τον Lewis Hamilton.
Έπειτα, ο Wolff έκανε μια εκτίμηση για το πού μπορεί να κριθεί ο αγώνας στο Yas Marina Circuit.
Έχουν βάλει μικρό “φτερό” (πτέρυγες), επομένως θα έχουν πάρα πολύ καλή ταχύτητα στις ευθείες. Συνεπώς, δεν υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά, πάλι θα το αντισταθμίσουμε με τη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Και για να δημιουργήσουμε μια τέτοια κατάσταση, πρέπει να έχουμε, προφανώς, μια εντελώς διαφορετική στρατηγική.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Τέλος, ο Wolff αναφέρθηκε και στο ρόλο που μπορεί να παίξει ο Bottas στον αυριανό αγώνα:
Εάν δούμε τις διαφορές ανάμεσα στην 3η και την 6η θέση, νομίζω πως ήταν όλοι μέσα σε 0,1s. Είναι κρίμα επειδή αν δεν τον είχαμε τόσο χαμηλά, θα μπορούσε να μας βοηθήσει. Είναι ατυχές που εκκινεί (ο Bottas) στη μέση της δεκάδας και απλά πρέπει να κερδίσει κάποιες θέσεις μέχρι τους πρώτους δύο γύρους. Έπειτα, θα δούμε πώς θα πάμε πιο ψηλά στην κατάταξη.
Το GP Άμπου Ντάμπι είναι ο απόλυτος τελικός στο Πρωτάθλημα οδηγών. Η Mercedes θα επιχειρήσει να κατακτήσει το 8ο συνεχόμενο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, συνεχίζοντας να έχει το απόλυτο στην υβριδική εποχή. Αντίθετα, η Red Bull θέλει να κατακτήσει το πρώτο μετά από 8 χρόνια, αλλά και το πρώτο για τη Honda από το 1991 και την εποχή του Ayrton Senna.