Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως η ομάδα του πήρε ρίσκο με τη στρατηγική και δεν προτίμησε να ακολουθήσει μία ασφαλή επιλογή.
Η Mercedes διεκδικούσε τη νίκη στο GP Ολλανδίας και τη στιγμή που εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε να αποφασίσει αν θα αλλάξει ελαστικά στους οδηγούς της για τους τελευταίους γύρους. Η γερμανική ομάδα ακολούθησε διαφορετική προσέγγιση ανάμεσα στους Lewis Hamilton και George Russell, με τον πρώτο να μένει στην πίστα και να τίθεται επικεφαλής του αγώνα. Ο Russell, ωστόσο, έκανε την αλλαγή σε soft ελαστικά κι έπεσε στην 3η θέση πίσω από το Verstappen.
Το ρίσκο της Mercedes με το Hamilton δεν απέδωσε, καθώς ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν μπορούσε να υπερασπιστεί τη θέση του κι έπεσε 4ος, με τους Verstappen, Russell και Leclerc να τον προσπερνούν, κατά σειρά. Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, εξήγησε σε δηλώσεις του στο Sky Sports F1 τους λόγους που προχώρησαν στη συγκεκριμένη επιλογή. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε πως προτίμησαν το ρίσκο για να διεκδικήσουν τη νίκη από τη συντηρητική προσέγγιση.
«Είναι ιδιαίτερα συναισθηματικό για τον οδηγό, είσαι τόσο κοντά στο να αγωνίζεσαι για τη νίκη κι έπειτα χάνεις τη θέση σου τόσο εύκολα. Είναι, συνεπώς, ξεκάθαρο πως θα εμφανιστεί το οποιοδήποτε συναίσθημα. Ως οδηγός βρίσκεσαι μόνος σου στο cockpit και δε βλέπεις τι συμβαίνει. Συζητήσαμε εκείνη τη στιγμή αν θα πάρουμε ρίσκο για τη νίκη και συμφωνήσαμε. Είχε (ο Lewis) ελαστικά τα οποία ήταν χρησιμοποιημένα για πέντε γύρους, τα medium, το να κρατήσουμε τη θέση ήταν σωστή επιλογή. Στο τέλος δεν απέδωσε για τον ίδιο, όμως θα προτιμούσα να ρισκάρω και να διεκδικήσω τη νίκη στον αγώνα με το Lewis, παρά να τερματίσουμε στη δεύτερη και τρίτη θέση».
Ακούστε τη νέα εκπομπή Slipstream για την F1 με όλα τα τελευταία νέα του σπορ.
Συνεχίζοντας να αναλύει το σκεπτικό του, ο Wolff ανέφερε όλα τα πιθανά ενδεχόμενα που θα προέκυπταν.
«Ο Lewis (Hamilton) ήταν μπροστά, συνεπώς έχουν λίγο περισσότερο χρόνο για να πάρουν την απόφαση (οι οδηγοί πίσω του). Θα μπορούσαμε να βάλουμε στα pit το Lewis και να χάσουμε τη θέση απέναντι στο Verstappen και να αφήσουμε σε άσχημη θέση μπροστά τον George (Russell). Θα μπορούσαμε, επίσης, να κάνουμε pit και στους δύο, πάλι θα ήμασταν σε άσχημη θέση, επομένως άξιζε να πάρουμε το ρίσκο. Εάν, πάλι, τους αφήναμε και τους δύο έξω, θα είχαν και οι δύο χρησιμοποιημένα ελαστικά, όμως αυτό θα μας εξασφάλιζε τη δεύτερη και την τρίτη θέση και δε θα είχαμε αγωνιστεί για τη νίκη με το Lewis».
Η Mercedes ολοκλήρωσε το GP Ολλανδίας έχοντας τον George Russell στη 2η και το Lewis Hamilton στην 4η θέση. Η γερμανική ομάδα μείωσε στους 30 πόντους την απόστασή της από τη 2η Ferrari στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών.