Με «βαριά» ποινή τιμωρήθηκε ο Fernando Alonso για το συμβάν των τελευταίων γύρων του Grand Prix Αυστραλίας και έχασε την 6η θέση.
Αλλαγή δεδομένων στο Grand Prix Αυστραλίας, λίγες ώρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Fernando Alonso δέχθηκε ποινή διέλευσης που μεταφράστηκε σε 20 δευτερόλεπτα στο συνολικό του χρόνο και έχασε την 6η θέση που είχε κατακτήσει. Ως αποτέλεσμα, ο οδηγός από το Οβιέδο έπεσε στην 8η θέση πίσω από τους Lance Stroll και Yuki Tsunoda. Επιπλέον έλαβε και 3 βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του άδεια.
Ο οδηγός στην Aston Martin ήταν υπό έρευνα λόγω της εξόδου που είχε ο George Russell στον 57ο γύρο ενώ οι δύο οδηγοί έδιναν μάχη. Πλησιάζοντας το apex της στροφής 6, ο οδηγός της Mercedes ήταν πιο κοντά από ποτέ στον Alonso. Όμως ενώ πίστευε πως θα πάρει DRS και θα προσπεράσει, το πίσω μέρος της W15 αποσταθεροποιήθηκε και ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου.
Ο Βρετανός δεν κατάφερε να το σώσει, προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά, η Mercedes του διαλύθηκε και επέστρεψε με επικίνδυνο τρόπο στην πίστα. Ο Russell βγήκε από το μονοθέσιο αλώβητος.
Στο έγγραφο με την απόφασή τους, οι αγωνοδίκες είναι άκρως αναλυτικοί σχετικά με το συμβάν και τους λόγους που έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον Alonso. Ο Ισπανός εξήγησε από τη μεριά του πως προσπάθησε να πάρει μια πολύ διαφορετική γραμμή σε σύγκριση με τους προηγούμενους γύρους ώστε να έχει έξοδο με πολλά χιλιόμετρα για να αμυνθεί στον Russell.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση του Grand Prix Σ. Αραβίας και συζήτηση για τον εμφύλιο στη Red Bull. Ακούστε την πατώντας κλικ στο παρακάτω βίντεο.
Οι αγωνοδίκες, Tim Mayer, Johnny Herbert, Matteo Perini και Matthew Selley, εστίασαν συγκεκριμένα στο Άρθρο 33.4 των Αγωνιστικών Κανονισμών της Formula 1 που αναφέρει: «Σε κανένα χρονικό σημείο δεν πρέπει ένα μονοθέσιο να κινείται αχρείαστα αργά, απρόβλεπτα ή με τρόπο ο οποίος μπορεί να κριθεί δυνητικά επικίνδυνος για άλλους οδηγούς ή ανθρώπους».
Επιπρόσθετα εξηγούν πως δεν γνωρίζουν λόγω έλλειψης πληροφοριών αν η κίνηση του Alonso έγινε για να δημιουργήσει προβλήματα στον Russell ή για να έχει καλύτερη έξοδο όπως ανέφερε. Οι αγωνοδίκες δεν έλαβαν υπόψη την έκβαση του συμβάντος του Ράσελ.
Σύμφωνα με την τηλεμετρία που ήταν στη διάθεσή τους: Ο Alonso αφήνει το γκάζι περισσότερα από 100 μέτρα νωρίτερα από κάθε άλλο γύρο πριν τη στροφή 6. Επιπλέον πατάει φρένο σε σημείο που δεν είχε πατήσει στους προηγούμενους 56 γύρους. Αυτό οδήγησε σε μια μεγάλη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των μονοθεσίων της Aston Martin και της Mercedes σε σημείο που οι οδηγοί περνούν με πάνω από 220 χλμ/ώρα.
Οι αγωνοδίκες αναγνωρίζουν το ότι ο Alonso έχει δικαίωμα να προσεγγίσει διαφορετικά τη στροφή και επίσης δεν είναι υπεύθυνος αν ο ακάθαρτος αέρας οδήγησε τον Russell να έχει συμβάν. Ωστόσο ο τρόπος οδήγησής του, αφήνοντας το γκάζι τόσο νωρίς πριν τη στροφή, και πατώντας φρένο σε σημείο που δεν είχε πατήσει νωρίτερα κρίθηκε ως δυνητικά επικίνδυνος. Έτσι οι αγωνοδίκες του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων.
Η Aston Martin σύμφωνα με το άρθρο 15 του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα μπορεί να ασκήσει ένσταση για την ποινή του Αλόνσο.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
- Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy
Πηγή: Gazzetta.gr