spot_img

Οι επόμενοι κινητήρες της F1 θα παράγουν πιο δυνατό ήχο

Ο CEO της Formula 1, Stefano Domenicali, διαβεβαίωσε πως παρά το νέο πλαίσιο τεχνικών κανονισμών για το 2026 ο χαρακτηριστικός ήχος που παράγουν οι μονάδες ισχύος δεν θα αλλάξει.

Το 2026 στη Formula 1 θα εφαρμοστεί ένα νέο πλαίσιο τεχνικών κανονισμών αναφορικά με τις μονάδες ισχύος. Βασικός στόχος της FIA είναι οι κανονισμοί αυτοί να αναδείξουν την καινοτομία και τη βιωσιμότητα των νέων κινητήρων, όπως επίσης να προσφέρουν περισσότερο θέαμα ενώ παράλληλα δεν θα επιβαρύνουν τις ομάδες σε οικονομικό επίπεδο. Οι αλλαγές αυτές έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον νέων κατασκευαστών όπως οι Honda, Audi και Ford.

Όταν το 2014 ξεκίνησε η turbo-hybrid εποχή της Formula 1 όμως πολλοί οπαδοί του αθλήματος υποστήριζαν απογοητευμένα ότι ο ήχος των κινητήρων διέφερε σημαντικά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Ο CEO της Formula 1, Stefano Domenicali, διαβεβαίωσε πως στο μέλλον οι νέοι κινητήρες δεν θα γίνουν λιγότερο ηχηροί.

«Ξεκάθαρα οι κινητήρες στο μέλλον θα παράγουν θόρυβο. Πρέπει όμως να έχουν έναν διαφορετικό ήχο, ο οποίος για εμένα είναι μουσική στα αφτιά μου. Είναι αλήθεια πως όταν είχαμε 12-κύλινδρους κινητήρες είχαν μια πολύ διαφορετική συχνότητα και έβγαζαν πιο δυνατό ήχο. Ο ήχος αυτός γινόταν όλο και λιγότερο ισχυρός με δέκα ή οχτώ ή έξι κυλίνδρους, αλλά δεν θα μειωθεί ξανά και άλλο. Η κατάσταση τώρα είναι διαφορετική και θα παραμείνουμε στην υβριδική εποχή στο μέλλον. Η πρόθεσή μας είναι να σιγουρευτούμε, ότι οι νέοι κανονισμοί δεν θα αποτρέψουν τους κινητήρες να βγάζουν αυτό τον χαρακτηριστικό ήχο γιατί αυτό αλλάζει το συναίσθημα. Οι οπαδοί μας θέλουν να ακούν τις μηχανές και είναι καθήκον μας να το πετύχουμε».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #117 με την ανάλυση του Grand Prix Καναδά. 

Επιπλέον ο Domenicali τόνισε πως στη Formula 1 δεν ενδιαφέρονται να μετατρέψουν σε πλήρως ηλεκτρικές τις μονάδες ισχύος στο μέλλον.

«Δεν πιστεύω ότι η Formula 1 θα γίνει πλήρως ηλεκτρική. Ο εξηλεκτρισμός αφορά στο να γίνει πιο ευέλικτη προς αυτή την κατεύθυνση. Γενικότερα όμως ο κλάδος αυτός αναμένεται να ακολουθήσει διαφορετικές κατευθύνσεις. Ήδη εμείς έχουμε στραφεί στην χρήση εναλλακτικών και βιώσιμων καυσίμων στις hybrid μονάδες ισχύος. Πιστεύω θα παραμείνουμε σε αυτό το επίπεδο για αρκετό καιρό».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles