O χαοτικός αγώνας του GP Τουρκίας είχε πολλές ανατροπές και μία ομάδα είναι με τη πλάτη στον τοίχο για τους τελευταίους τρεις αγώνες.
Ο Lewis Hamilton έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, κερδίζοντας έναν αγώνα, που σύμφωνα με τους αντιπάλους του δεν έπρεπε να κερδίσει. Η κατάταξη άλλαζε συνεχώς και μέχρι το τέλος παίζονταν οι θέσεις του βάθρου. Ο Sergio Perez πήρε την 2η θέση κρατώντας πίσω του τις Ferrari. O Charles Leclerc όμως έκανε το λάθος που τον έφερε 4ο και έδωσε στον Sebastian Vettel την 3η θέση.
Η μεγάλη χαμένη της υπόθεσης όμως είναι η Renault.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 17 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Οδεύοντας προς τον 14ο αγώνα του 2020, η γαλλική ομάδα ήταν στην 3η θέση της βαθμολογίας, μπροστά από McLaren και Racing Point. Οι κατατακτήριες είχαν ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Αμφότεροι οι οδηγοί της ήταν εντός 10άδας στο βρεγμένο, με τις McLaren εκτός αυτής. Οι προβλέψεις έκαναν λόγο για στεγνό αγώνα, πράγμα που έδινε ελπίδες. Σε κανονικές συνθήκες θα είχαν μεγαλύτερες πιθανότητες να παλέψουν με τους «Ροζ Πάνθηρες».
Όμως οι ουρανοί άνοιξαν και οι Renault βούλιαξαν.
Η εκκίνηση των Ricciardo και Ocon ήταν εκπληκτική και μπορούσαν να είναι στο 3-4 μετά τη πρώτη στροφή. Όμως η επαφή ανάμεσα στους δύο, έριξε τον Γάλλο πολύ πίσω. Στον ίδιο γύρο, ο Bottas εμβόλισε στη στροφή 12 τον Ocon, με τους αγωνοδίκες να μην εξετάζουν το συμβάν.
Από εκεί και πέρα, ο Αυστραλός ήταν στα πρώτα στάδια του αγώνα κοντά στον Hamilton στην 7η θέση. Όταν άλλαξε σε ενδιάμεσα πήρε πολλή ζωή από τα ελαστικά του αρκετά γρήγορα. Μέχρι τον 32ο γύρο, είχε κάψει τα ελαστικά και με τους Sainz-Verstappen να τον περνάνε μπήκε για νέο σετ.
Έκτοτε δεν είχε ποτέ ρυθμό να απειλήσει για κάτι καλύτερο. Η R.S.20 δεν είχε ρυθμό στα χέρια του Ricciardo, ενώ ο Ocon ανέβαινε στη κατάταξη. Αποκορύφωμα η πιρουέτα του Ricciardo στη μάχη με τον Lando Norris στη στροφή 12. Κατάφερε να τερματίσει στην 10η θέση, παίρνοντας μόλις 1 βαθμό, με τον Ocon 11ο.
Ο εκνευρισμός ήταν έντονος στο πρόσωπο του “Honey Badger”, ο οποίος δεν έκρυψε τα λόγια του.
Ξέρω πως όλοι όσοι ήταν στον καναπέ τους διασκέδασαν πολύ τον αγώνα. Οι ομάδες ξοδεύουν τόσα χρήματα εξελίσσοντας τα ταχύτερα μονοθέσια στο κόσμο και δεν μπορούσαν να τα χρησιμοποιήσουν. Αλλά δεν ήταν σωστό. Ξέρω πως αυτό ήταν μια ανωμαλία, αλλά αν ξανασυμβεί είναι ληστεία. Γιατί να ξοδεύουμε τόσα στα μονοθέσια όταν δεν μπορούμε να πιέσουμε στο όριο;
Η βαθμολογία στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών έχει πάρει πλέον φωτιά. Η Renault υποχώρησε και νιώθει την ανάσα της Ferrari. Πλέον βρίσκεται στους 154, με τους Γάλλους στους 136. Η ομάδα του Maranello είναι στους 130.
Ακολουθούν δύο αγώνες στο Μπαχρέιν, μια πίστα που θεωρητικά βολεύει περισσότερο τα μονοθέσια με κινητήρα Renault. H Ferrari αποτελεί ένα μεγάλο ερωτηματικό, ειδικά στον δεύτερο αγώνα που θα γίνει στην άλλη χάραξη.
Διαβάστε επίσης: Ώρα να κάνουμε ομαδική προβολή αγώνα Formula 1
Η μεγάλη διαφορά της Renault με τους αντιπάλους της και ιδίως με την McLaren είναι πως δεν έχει και τους δύο οδηγούς να μαζεύουν πολλούς βαθμούς. Εκκινώντας εκτός 10άδας στο GP Τουρκίας, κατάφερε να μαζέψει 15. Οι Sainz και Norris έχουν μόλις ένα βαθμό διαφορά, ενώ οι Ricciardo-Ocon 56. Από την άλλη, ο Perez είναι 41 μπροστά από τον Stroll.
Θα καταφέρει η Renault να αντιδράσει και να διεκδικήσει την 3η θέση στους Κατασκευαστές μετά και το απογοητευτικό GP Τουρκίας;
Στάθης Κοκκορόγιαννης
Ακούστε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, στο παρακάτω βίντεο.