spot_img

Οι οδηγοί θέλουν να αφαιρεθεί το σικέιν στη μεγάλη ευθεία

Η επιλογή της χάραξης για το GP Γαλλίας του 2018 έχει δεχθεί κριτική τις τελευταίες ημέρες, με τους οδηγούς τώρα να παίρνουν κι αυτοί θέση.

Η πίστα του Paul Ricard χρησιμοποιείται κυρίως τα τελευταία χρόνια για δοκιμές, όπως ο Πρόλογος στο WEC ή και τεστ ελαστικών της Pirelli, κυρίως για βρεγμένο οδόστρωμα. Πρωταθλήματα όπως στο Blancpain που τρέχουν σε αυτή τη πίστα, επιλέγουν τη διαδρομή δίχως το σικέιν στην ευθεία Mistral, προσφέροντας εντυπωσιακές μάχες.

Η FiA όμως για τον αγώνα της F1 επέλεξε να χρησιμοποιήσει το σικέιν στο μέσον της ευθείας, κάτι που δεν το πήραν με καλό μάτι οδηγοί, αλλά και ο κόσμος. Ο βασικός λόγος που έγινε αυτό, είναι διότι στη ζώνη DRS πρέπει να ακολουθεί σημείο φρεναρίσματος. Όμως, η τωρινή στροφή 10 είναι flat out για τα σημερινά μονοθέσια και για την FiA αυτός ήταν ο πιο σοβαρός λόγος να μπει το σικέιν.

Ο Sergio Perez είναι ένας εκ των οδηγών που άσκησαν δημόσια κριτική για το σικέιν, το οποίο δεν φαίνεται να του αρέσει και πολύ.

Ρωτήσαμε τον Charlie Whiting για το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να βελτιωθούν τα προσπεράσματα, το σόου και να κάνει τον αγώνα ακόμα πιο ενδιαφέρον. Νομίζω πως ο καλύτερος αγώνας που είχαμε μέχρι στιγμής ήταν αυτός του Baku και όλες οι πίστες πρέπει να παίρνουν αυτή ως παράδειγμα. Η πίστα είναι δύσκολη και ωθεί τους οδηγούς σε λάθη.

Ο Brendon Harltey είναι ένας εκ των οδηγών του grid που έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτή τη πίστα, έχοντας δοκιμάσει και αγωνιστεί σε αυτή πολύ πρόσφατα. Τώρα ο Νεοζηλανδός δίνει τη δική του οπτική με βάση την εμπειρία του.

Πιστεύω η μεγάλη ευθεία –δίχως το σικέιν- θα έδινε περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Δεν πιστεύω πως κάτι τέτοιο θα γίνει τώρα, αλλά έχω κάνει δοκιμές και έχω αγωνιστεί δίχως το σικέιν. Κάνει τα πράγματα πιο συναρπαστικά, διότι με λιγότερη κάθετη δύναμη, η στροφή 10 γίνεται περισσότερο στροφή από πριν, όπως και το τελευταίο κομμάτι. Μάλλον είναι μια συζήτηση για του χρόνου. Τα καλά νέα είναι πως εδώ έχουμε πολλές επιλογές (χάραξης της πίστας).   

Ακόμα ένας που εξέφρασε την άποψή του για το σικέιν στην ευθεία Mistral ήταν ο θρύλος της F1, Alain Prost.

Για εμένα, η ταυτότητα της συγκεκριμένης πίστας, είναι δίχως το σικέιν. Κάνει όλη τη διαδρομή διαφορετική, διότι πρέπει να κατέβεις με λιγότερη κάθετη δύναμη. Θέλανε να το βάλουν για να υπάρχει ένα σημείο προσπεράσματος. Επίσης και για την κερκίδα που έβαλαν σε εκείνο το σημείο. Πάντα θα έχεις καλούς λόγους για τις πράξεις σου. Αλλά αν οι οδηγοί έχουν να πουν κάτι γι’αυτό, τότε είναι καλοδεχούμενοι διότι μπορούν να εκφράζουν την άποψή τους.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles