Στην Mercedes AMG πιστεύουν πως παρά την βελτιωμένη τους εμφάνιση στους τελευταίους αγώνες υπάρχουν αρκετά προβλήματα που πρέπει να λύσουν ώστε να μάχονται στην κορυφή.
Το Grand Prix Αυστρίας αποδείχθηκε πρόκληση για το γερμανικό εργοστάσιο. Μπορεί μέχρι τώρα να έχει λύσει τα περισσότερα προβλήματά της, όμως στο Σπίλμπεργκ ο ρυθμός αγώνα δεν μπορούσε να πλησιάση αυτόν των Scuderia Ferrari και Red Bull Racing. Μάλιστα, στον αγώνα sprint του Σαββάτο ο Lewis Hamilton βρέθηκε να μονομαχεί με τις δυο Haas χωρίς να μπορεί να ανταγωνιστεί την ταχύτητα τους στις ευθείες.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Red Bull Ring, o επικεφαλής της Mercedes-AMG, Toto Wolff, υποστήριξε πως η απόδοση της W13 E Performance δεν είναι ακόμα στα επιθυμητά επίπεδα.
«Κρίνοντας από τα αποτελέσματα, τα οποία στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν καθοριστικό ρόλο, η τρίτη και τέταρτη θέση δεν είναι ένα κακό αποτέλεσμα. Όσον αναφορά την απόδοσή μας όμως, μας λείπουν ακόμα δυο ή τρία δέκατα. Σε γενικές γραμμές το μονοθέσιο ήταν πιο γρήγορο σήμερα, όχι όμως αρκετά γρήγορο για να απειλήσουμε την κορυφή. Πιστεύω έχουμε λύσει το πρόβλημα με τις αναπηδήσεις. Αν οι ερχόμενοι αγώνες ήταν στο Μονακό ή στο Μπακού νομίζω δεν θα είχαμε καλή εμφάνιση, αλλά σίγουρα δεν θα αντιμετωπίζαμε τα ίδια προβλήματα με μερικές εβδομάδες πριν».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας.
Το στήσιμο των μονοθεσίων ήταν αρκετά διαφορετικό στην αυστριακή πίστα και έμοιαζε να είναι πιο επιρρεπή στις ριπές ανέμων. Οι Lewis Hamilton και George Russell για μια ακόμα φορά βρέθηκαν να μάχονται περισσότερο με το μονοθέσιο παρά με του αντιπάλους. Ο Wolff προς υπεράσπιση της ομάδας τόνισε πως η συγκεκριμένη πίστα δεν ήταν ποτέ το φόρτε τους.
«Η πίστα στην Αυστρία ήταν πάντα μια πρόκληση για εμάς. Τα τελευταία χρόνια, παρά τις επιτυχίες μας στο Πρωτάθλημα, αυτή ήταν πάντα μια πίστα που μας δυσκόλευε. Από αυτή την άποψη λοιπόν, είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Το Σάββατο στον αγώνα sprint όλα έδειχναν πως είχαμε κολλήσει σε μια ουδέτερη ζώνη, το ίδιο και την Κυριακή λόγω της θέσης μας στο grid. Τουλάχιστον οι χρόνοι μας εντός πίστας ήταν ανταγωνιστικοί και χάναμε μισό με ένα δέκατο ανά γύρο».
Μετά από το πρώτο μισό της φετινής σεζόν στη Formula 1, η Mercedes βρίσκεται στην 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 237 βαθμούς, 122 πίσω από την πρωτοπόρο Red Bull Racing.
Δείτε το GP Silverstone για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.