Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, δεν περίμενε να είναι τόσο ψηλά στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Τουρκίας, παίρνοντας πολλά ρίσκα.
Ο Charles Leclerc δήλωσε πως η 4η θέση (3η μετά την ποινή του Hamilton) ήταν μίνι-έκπληξη, καθώς ρίσκαρε με set-up που είχε χαμηλή κάθετη δύναμη και αυτό τον δυσκόλεψε στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Τουρκίας.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η πίστα Istanbul Park είχε βροχή το πρωί του Σαββάτου, με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν στο FP3 τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η βροχή σταμάτησε στη συνέχεια, δεν επανεμφανίστηκε και οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Τουρκίας έγιναν με στεγνά ελαστικά.
Η Ferrari ρίσκαρε με τον Charles Leclerc και επέλεξε για τον ίδιο set-up με χαμηλή κάθετη δύναμη, κάτι που θα τον βόλευε περισσότερο στον αγώνα. Ο Μονεγάσκος δυσκολεύτηκε περισσότερο για να φέρει τα ελαστικά του σε ιδανική θερμοκρασία και χρειάστηκε το slipstream του team-mate του, Carlos Sainz, για να εξασφαλίσει την πρόκριση στο Q3. Η πρώτη του προσπάθεια δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική, εκεί, όμως στο τέλος έκανε έναν πολύ καλό γύρο και εξασφάλισε την 4η θέση. Ο Leclerc αναφέρθηκε στο στήσιμο που έκανε με την ομάδα στο μονοθέσιό του:
Τελικά πιστεύω πως ήταν η σωστή επιλογή, όμως για το Σάββατο ήξερα πως θα δυσκολευτώ. Επομένως, στο Q2 ευχαριστώ τον Carlos (Sainz) για το slipstream του, αλλιώς πιστεύω πως θα ήταν πολύ πιο οριακό να περάσω στο Q3 με την κίνηση που είχα στις τελευταίες τρεις στροφές της πίστας.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.
Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε τις κατατακτήριες δοκιμές στα 0,397s πίσω από τον Hamilton, ενώ είχε διαφορά μόλις 0,069s από τον Max Verstappen. Σε ερώτηση που του έγινε για τη βελτιωμένη απόδοση της Ferrari στο Istanbul Park, ο Leclerc απάντησε:
Δεν είμαι εντελώς σίγουρος για να είμαι ειλικρινής. Είναι λίγο περίεργο να μιλήσω με ειλικρίνεια, καθώς και οι υπόλοιπες μεσαίες ομάδες (midfield) φαίνεται πως τα πήγαν αρκετά καλά. Είμαστε πολύ κοντά στην pole position, όλοι είναι, επομένως είναι θετικό που το βλέπουμε αυτό.
Τέλος, ο Leclerc μίλησε για την προσέγγιση του στο GP Τουρκίας και τα ρίσκα που πήρε.
Δε θα πάρω υπερβολικά ρίσκα με τους δύο οδηγούς μπροστά μου. Δεν δίνουμε με αυτούς μάχη στο πρωτάθλημα. Οι εκκινήσεις κρύβουν πάντα παγίδες, όμως δεν θα ρισκάρω πάρα πολύ.
Η Ferrari ξεκινάει το GP Τουρκίας έχοντας τον Leclerc σε καλύτερη θέση από τη McLaren του Lando Norris. Παρουσιάζεται, λοιπόν, μια ευκαιρία για την ιταλική ομάδα να “μαζέψει” τη διαφορά που έχει από την 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Η διαφορά αυτή βρίσκεται για την ώρα στους 17,5 πόντους.
Δείτε το GP ΗΠΑ για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.