Ο Daniel Ricciardo ετοιμάζεται να δεχθεί ποινές στη θέση εκκίνησης του στο επόμενο GP που έρχεται αυτή την εβδομάδα, μετά και την αστοχία που είχε στο Μονακό.
Ο Αυστραλός πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα του στο Πριγκιπάτο, προσπαθώντας να επιβιώσει μετά την αστοχία στο MGU-K. Ο οδηγός της Red Bull έχασε ένα μεγάλο μέρος της ισχύς της κινητήριας μονάδας του, με την ομάδα αρχικά να φοβάται μέχρι και το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει. Όμως, στο τέλος και με τις σωστές αλλαγές και αλλαγή στον τρόπο οδήγησης του, κατάφερε να πάρει μια σπουδαία νίκη.
Οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο πως θα μπορούσαν να σώσουν το MGU-K, αλλά τελικά το ενδεχόμενο αυτό δεν ισχύει. Η αλλαγή στο τρίτο διαφορετικό μέσα στη χρονιά, φέρνει αυτόματα 10 θέσεις ποινή στην εκκίνηση. Και αν η ομάδα αντικαταστήσει το Energy Store και το Control Electronics, θα του φέρει άλλες 10 θέσεις ποινή, 5 για το κάθε κομμάτι. Ένας εκ των λόγων που ήδη βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, είναι το γεγονός πως ήδη από την Κίνα έχει φορέσει την δεύτερη κινητήρια μονάδα του.
Η Renault θα φέρει μια νέα αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα στον Καναδά, για την οποία γίνεται λόγος εδώ και μήνες. Έμφαση έχει δοθεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον Γάλλο κατασκευαστή να στοχεύει στην απόδοση, ώστε να πλησιάσει ακόμα περισσότερο τις Mercedes και Ferrari.
To GP Καναδά έχει μεγάλη σημασία για την Red Bull στο σύνολό της, καθώς και η Honda αναμένεται να φέρει αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα, την οποία θα εξετάσει και θα συγκρίνει με το τι θα φέρει η Renault. H Αυστριακή ομάδα, δεν έχει αποφασίσει ακόμα με ποιον προμηθευτή θα συνεχίσει το 2019, με τα χρονικά περιθώρια να εξαντλούνται σιγά σιγά.