Ποιοι μας εντυπωσίασαν και ποιοι όχι στο GP Σαουδικής Αραβίας;

Δραματικό και με έντονο παρασκήνιο το πρώτο GP Σαουδικής Αραβίας στην Jeddah, με την έκβασή του να μας οδηγεί σε ένα συγκλονιστικό φινάλε για το πρωτάθλημα στο Άμπου Ντάμπι.

Το GP Σαουδικής Αραβίας ολοκληρώθηκε και άφησε ανάμεικτα συναισθήματα, ύστερα από τα όσα συνέβησαν εντός κι εκτός πίστας στην Jeddah.

Το όραμα των Αράβων για ένα μεγαλοπρεπές και πολυτελές Grand Prix στη χώρα τους, πήρε σάρκα και οστά το προηγούμενο ΣΚ στο Jeddah Corniche Circuit. Σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές και μάχες εντός και εκτός πίστας, οι Lewis Hamilton και Max Verstappen τερμάτισαν στην 1η και 2η θέση και πλέον πηγαίνουν στο φινάλε του πρωταθλήματος έχοντας 369,5 βαθμούς έκαστος.

Διαβάστε επίσης: Πέντε τεστ οδηγών που σχεδόν άλλαξαν το χρονικό της F1

Ας δούμε λοιπόν τι μας εντυπωσίασε και τι όχι από το τριήμερο στη χώρα της Μέσης Ανατολής, σημειώνοντας ωστόσο πως πολλά από τα τεκταινόμενα του συγκεκριμένου GP όχι απλά εντάσσονται στην κατηγορία «δεν μας εντυπωσίασαν», αλλά αντιθέτως μας απογοήτευσαν ιδιαιτέρως.

Ποιοι μας εντυπωσίασαν;

GP Σαουδικής Αραβίας
Photo: redbullcontentpool.com

Lewis Hamilton: Για ακόμα μια φορά ο Lewis Hamilton έδειξε γιατί είναι επάξια 7-φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Σε αντίθεση με τον αντίπαλό του, δεν έσπασε υπό πίεση σε ένα κρίσιμο σημείο της σεζόν και πήρε μια πολύ σημαντική pole position. Στο GP Σαουδικής Αραβίας κατάφερε να «σπάσει» και πάλι τον Verstappen, κάνοντάς τον αρχικά να φθείρει τα ελαστικά του πιέζοντας υπερβολικά στον πρώτο τομέα. Έχοντας την εμπειρία με το μέρος του απέφυγε τελευταία στιγμή το Brake Test του Ολλανδού στον 38ο γύρο, ενώ κατάφερε να αποφύγει σύγκρουση τουλάχιστον δύο φορές. Το γεγονός πως με πληγωμένο μονοθέσιο έκανε συνεχόμενους ταχύτερους γύρους δείχνει την αποφασιστικότητα και την ταχύτητα που έκρυβε για το μεγαλύτερο διάστημα, κάνοντας τον team-mate του να δείχνει οδηγός Β’ διαλογής.

Η ταχύτητα του Max Verstappen: Με τους Άραβες να δηλώνουν πως ο στόχος ήταν να δημιουργήσουν το πιο γρήγορο circuit πόλης, η Red Bull σαφέστατα δεν ήταν φαβορί. Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα και ιδίως μετά την Βραζιλία, φαίνεται πως ο κινητήρας της Mercedes είναι σαφώς ανώτερος από αυτόν της Honda, δίνοντας φυσικά πλεονέκτημα στις ευθείες. Έτσι, με τον γύρο στην πίστα της Jeddah να είναι περίπου με 80% τέρμα γκάζι, η γερμανική ομάδα είχε θεωρητικά το προβάδισμα. Ωστόσο η Red Bull, και κυρίως ο Max Verstappen, ακολούθησαν άλλη στρατηγική με set-up μικρής αρνητικής άντωσης που έκανε το μονοθέσιο να “πετά” στον ένα γύρο. Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, ο Ολλανδός άντλησε το 100% στον ένα γύρο δείχνοντας τρομερά σημάδια ταχύτητας, αλλά…

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.

Esteban Ocon: Ακόμα ένα πολύ δυνατό αγωνιστικό τριήμερο για τον Γάλλο, μετά το Κατάρ. Ο Ocon μετά την νίκη του στην Ουγγαρία πέρασε ένα διάστημα καμπής, με κακά αποτελέσματα και εμφανίσεις να τον επισκιάζουν. Από το GP του Σάο Πάολο, ωστόσο, δείχνει να έχει ξαναβρεί την φόρμα του. Στο GP Σαουδικής Αραβίας ήταν ιδιαίτερα ταχύς σε όλα τα sessions, έχοντας μάλιστα καλύτερο ρυθμό και από τον Fernando Alonso. Αυτό πιστοποιήθηκε στις κατατακτήριες του Σαββάτου, με τον Ocon να προκρίνεται στο Q3 σε αντίθεση με τον team-mate του.

Στον αγώνα, η κατάσταση δεν άλλαξε και ο Γάλλος έκανε μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις γενικά. Ξεκινώντας 9ος, κατάφερε να διατηρηθεί εκεί μέχρι τον 9ο γύρο, όπου εμφανίστηκε το Safety Car. Το ρίσκο να μην μπει στα pits τον δικαίωσε, καθώς η κόκκινη σημαία που εμφανίστηκε 3 γύρους μετά, τον βρήκε στην 4η θέση, απ’ όπου και επανεκκίνησε. Με μια καλή εκκίνηση βρέθηκε 3ος και σε μια στροφή 2ος, μπροστά από τον Lewis Hamilton ο οποίος είχε τη δικη του μάχη με τον Verstappen.

Μια δεύτερη κόκκινη σημαία που βγήκε σχεδόν ακαριαία είδε τον Γάλλο να βρίσκεται ξαφνικά πρώτος, μετά την περίφημη συνομιλία του Massi με τις Red Bull και Mercedes για το συμβάν της επανεκκίνησης. Φυσικά, μετά την εκ νέου επανεκκίνηση στον 18ο γύρο, ο Ocon δεν κατάφερε να κρατήσει για πολύ πίσω του τους δύο διεκδικητές του τίτλου, όμως έχοντας τη σκληρή γόμα, επέδειξε αξιοσημείωτη ταχύτητα, κρατώντας άνετα την τρίτη θέση, ανοίγοντας μάλιστα διαφορά από τον 4ο Ricciardo.

Στα τελικά στάδια του αγώνα, ο Γάλλος είχε την δική του μάχη με τον Valtteri Bottas για το βάθρο, με τον οποίο πάλεψε υποδειγματικά για να χάσει κυριολεκτικά στη γραμμή τερματισμού στον τελευταίο γύρο, σε ένα drag race μεταξύ τους. Ωστόσο η 4η θέση, ο ρυθμός του, όπου στο τέλος έκανε διαρκώς ταχύτερα sector, και η συνολική του παρουσία ήταν αξιοπρόσεκτες και με αυτό το αποτέλεσμα ουσιαστικά κλείδωσε την 5η θέση για την Alpine.

Antonio Giovinazzi: Στον προτελευταίο του αγώνα για την ώρα στην F1, ο Ιταλός έκανε ίσως το καλύτερο του τριήμερο για φέτος. Για άλλη μια φορά ήταν εκπληκτικός στις κατατακτήριες, καταφέρνοντας να προκριθεί στο Q3 για 5η φορά φέτος. Η δέκατη θέση από την οποία εκκίνησε, άφηνε υποσχέσεις για ένα καλό αποτέλεσμα, όπερ και εγένετο. Ο Gio είχε μια καλή εκκίνηση και με έναν πραγματικά καλό ρυθμό, διατηρούνταν με άνεση μέσα στην δεκάδα.

Το SC και οι επανεκκινήσεις από τις κόκκινες σημαίες σημαίες δεν ήταν πρόβλημα γι’ αυτόν, αφού αφενός ευνοήθηκε σε κάποιες περιπτώσεις, αφετέρου φρόντισε και ο ίδιος να μείνει μακρυά από προβλήματα, όντας ιδιαίτερα προσεκτικός. Έτσι, η επανεκκίνηση στον 17ο γύρο τον βρήκε 7ο, θέση που κράτησε περίπου μέχρι τον 40ο από τους 50 γύρους, προτού οι δύο Ferrari τον υποβιβάσουν στην 9η θέση.

Ο αγώνας του Ιταλού τελείωσε εκεί, με τον ίδιο να κατακτά 2 πολύτιμους βαθμούς τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα του. Μπορεί να ήταν μόλις η δεύτερη φορά που βαθμολογήθηκε φέτος και να μας αποχαιρετά μετά το Άμπου Ντάμπι, ωστόσο αυτό το αποτέλεσμα και η γενικότερη παρουσία του στο GP θα δώσουν σίγουρα τόνωση στον 28χρονο.

Photo: Alpine

Charles Leclerc: Ο Μονεγάσκος μετά από αρκετούς αγώνες βρέθηκε είχε ένα Σαββατοκύριακο, στο οποίο έδειξε πως έχει ρυθμό να κοντράρει μέχρι και τους Perez και Bottas. Τα προβλήματα δεν έλειψαν για άλλη μια φορά, με τον Leclerc να έχει μια σφοδρή σύγκρουση με τις μπαριέρες στη στροφή 21, στο τέλος του FP2. Αυτό ωστόσο δεν τον εμπόδισε από το να κατακτήσει την 4η θέση στις κατατακτήριες την επόμενη μέρα, πιστοποιώντας πως βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση στην Jeddah.

Στον αγώνα εκκίνησε καλά, κρατώντας τη θέση του, αλλά πολύ σημαντικότερο είναι πως κατάφερνε μέχρι τον 10ο γύρο να κρατάει άνετα πίσω του τον  Sergio Perez. Δυστυχώς για τον ίδιο, το Safety Car και οι κόκκινες σημαίες δεν τον ευνόησαν, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα τυχερός μετά την πρώτη επανεκκίνηση, καθώς μια επαφή του με τον Μεξικανό θα μπορούσε να τον έχει στείλει στις μπαριέρες (όπως έγινε με τον Checo).

Τελικά έπεσε εκτός δεκάδας μετά την δεύτερη κόκκινη σημαία, έχοντας πλέον ως στόχο να τερματίσει όσο ψηλότερα γίνεται. Με αποδεδειγμένα εξαιρετικό ρυθμό (η Ferrari ήταν πίσω μόνο από την Red Bull και την Mercedes όπως έδειχναν τα γυρολόγια), κατάφερε να ανελκυθεί μέχρι την 7η θέση και με τον Sainz 8o ουσιαστικά τέλειωσαν την υπόθεση 3η θέση, καθώς η McLaren είναι 38,5 βαθμούς πίσω με έναν αγώνα. Ωστόσο, αν ο Charles είχε την τύχη με το μέρος του, ίσως τον βλέπαμε ακόμα και στο βάθρο.

Ποιοι μας απογοήτευσαν;

GP Σαουδικής Αραβίας
Photo: Mercedes-AMG

Η οδηγική συμπεριφορά του Max Verstappen: Για τους περισσότερους υγιείς φιλάθλους της F1, είναι δεδομένο πως ο Ολλανδός είναι απίστευτα γρήγορος και πολύ ταλαντούχος. Το μελανό του σημείο ωστόσο είναι πως πολλές φορές είναι υπερβολικά επιθετικός, έως και επικίνδυνος, προβαίνοντας σε πράξεις εκτός κανονισμών είτε για να επιτεθεί, είτε για να αμυνθεί. Κάτι τέτοιο συνέβη στην Jeddah, με τον Max να προσπερνάει εκτός πίστας τον Lewis Hamilton μετά την πρώτη επανεκκίνηση, ενώ τον πέταξε άλλη μια φορά εκτός στην στροφή 1, στον 37ο γύρο, προσπαθώντας να αμυνθεί, ενώ ο Βρετανός ήταν ξεκάθαρα μπροστά. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν έδωσε πίσω την θέση του αμέσως, ως όφειλε, με αποτέλεσμα και τις δύο φορές να χρειαστεί να επέμβει η FIA, ενώ δεν υπήρχε καμία αμφιβολία για το τι έπρεπε να κάνει.

Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε στον 37ο γύρο, όταν μετά από διαταγή του race director, o Verstappen έπρεπε να παραδώσει την θέση του στον Hamilton για την κίνηση που αναφέραμε πως έκανε. Ωστόσο ο ίδιος, προσπαθώντας να πάρει DRS στην στροφή 27, επιβράδυνε στην μεγάλη πίσω καμπή. Ο Hamilton προσπαθώντας και ο ίδιος να μην του δώσει DRS, δεν εκτελούσε το προσπέρασμα, μέχρι που εντελώς αναίτια ο Ολλανδός φρέναρε απότομα μπροστά του, με αποτέλεσμα επαφή των δύο και μια μικρή ζημία στην εμπρός αεροτομή του Βρετανού. Η κοκκορομαχία των δύο είχε και συνέχεια, όταν 5 γύρους μετά ο Verstappen άφησε τον Βρετανό να περάσει στο ίδιο σημείο, για να τον ξαναπροσπεράσει σχεδόν αμέσως στην στροφή 27, κάτι που είναι εκτός κανονισμού όταν γίνεται επιστροφή θέσης.

Η εμπειρία και η ψυχραιμία του Hamilton είναι βέβαιο πως απέτρεψε ένα ατύχημα μεταξύ των δύο, με τον πολυπρωταθλητή τελικά να κερδίζει τον αγώνα, καθώς ήταν ταχύτερος και με καλύτερα ελαστικά και είναι απορίας άξιο πως ο Verstappen κατάφερε να μείνει πρώτος για τόσο πολλούς γύρους. Εν τέλει για όλα αυτά, ο Ολλανδός τιμωρήθηκε με 15 δευτερόλεπτα ποινής, ενώ είναι προς τιμήν της Red Bull που παραδέχτηκε δημόσια πως φρέναρε επίτηδες στην φάση του 37ου γύρου (καθώς αυτό φαινόταν καθαρά στην τηλεμετρία). Σίγουρα το στιλ του Max, σε συνδυασμό με το ότι μάχεται για τον πρώτο του τίτλο τον κάνουν να είναι επιπλέον επιθετικός, όμως το να αγωνίζεται εκτός κανονισμών και επιπρόσθετα να υπερασπίζεται τα όσα έκανε δεν ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή. Με δεδομένο πως ήταν ένοχος για πολλαπλά συμβάντα εντός πίστας, πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του τυχερό που τερμάτισε στη 2η θέση στο GP Σαουδικής Αραβίας.

Αγωνοδίκες και Michael Masi: Στο GP Σαουδικής Αραβίας, ο Διευθυντής Αγώνα (πρωτίστως) και οι αγωνοδίκες ήταν απογοητευτικοί. Χωρίς να εννοούμε φυσικά πως με κάποιον τρόπο ευνόησαν την μια ή την άλλη πλευρά, στεκόμαστε κυρίως ότι ήταν τρομερά αναποτελεσματικοί και ίσως ανεπαρκείς. Σε αυτή τη διαπίστωση οδηγούμαστε αφενός από τον τρόπο που χειρίστηκαν τα διάφορα περιστατικά μεταξύ Max Verstappen και Lewis Hamilton, αφετέρου στο ότι υπήρξαν διάφορα άλλα περιστατικά που δεν εξετάστηκαν, δίνοντάς μας την αίσθηση πως «έχασαν τη μπάλα» στο συγκεκριμένο GP με όσα συνέβησαν. Επιπλέον για επικοινωνιακούς και μόνο λόγους, ήταν φοβερά άστοχη η φράση περί “προσφοράς” του Michael Masi στην Red Bull (για το περιστατικό της πρώτης στροφής μετά την πρώτη επανεκκίνηση), καθώς δημιουργήθηκε μια αίσθηση ότι υπάρχει εύνοια, ενώ ήταν ξεκάθαρο το τι πρέπει να γίνει.

Σαφώς η κατάσταση μπορεί να ήταν πρωτόγνωρη, όμως αυτό δεν δικαιολογεί το να μην είναι σαφές τι πρέπει να γίνει. Έπειτα είχαμε το περιστατικό του 37ου γύρου, το οποίο ίσως να άργησε πολύ να διερευνηθεί (εν τέλει δόθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων γι’ αυτό), αλλά πολύ σπουδαιότερο είναι το γεγονός πως δεν υπήρξε καμία αναφορά στο ότι ο Verstappen δεν περίμενε ως την επόμενη στροφή για να προσπεράσει ξανά τον Hamilton στον 42ο γύρο (κάτι για το οποίο ο Βρετανός είχε τιμωρηθεί στο περίφημο GP Βελγίου του 2008). Σε αυτά προσθέστε και το ότι επίσης δεν υπήρξε αναφορά για το συμβάν μεταξύ Vettel και Raikkonen και, αυτομάτως, συμπληρώνεται ένα πολύ κακό τριήμερο για τους υπεύθυνους του αγώνα, το οποίο ελπίζουμε να μην ξανασυμβεί σύντομα και ιδίως στο επόμενο, κρίσιμο GP.

Photo: Honda

Jeddah Corniche Circuit και διοργάνωση: Οι Άραβες ως γνωστόν είναι μεγαλομανείς και με τα δισεκατομμύρια δολάρια περιουσίας που έχουν, μπορούν να πραγματοποιήσουν οτιδήποτε βάλει ο νους τους. Στη διοργάνωση ενός Grand Prix της Formula 1 ωστόσο, δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Το Jeddah Corniche Circuit είχε τη φιλοδοξία να είναι το πιο γρήγορο και θεαματικό circuit πόλης, με τους διοργανωτές να υπόσχονται πληθώρα προσπερασμάτων. Αν και όντως ήταν πολύ γρήγορο, με τους οδηγούς να δηλώνουν πόσο διασκεδαστικό είναι να οδηγεί κανείς εκεί, αφού τα σημεία με βαρύ φρενάρισμα είναι μόλις 3 (από τις 27 στροφές), ο αγώνας σε καμία περίπτωση δεν ήταν όσο θεαματικός αναμενόταν (ή καλύτερα ήταν για τους λάθος λόγους).

Το προσπέρασμα αποδείχτηκε δύσκολο, ενώ η στενή διαδρομή χαρακτηρίστηκε επικίνδυνη από αρκετούς, κάτι που αποδεικνύεται από τις δύο κόκκινες σημαίες και τα 5 VSC που εμφανίστηκαν – στους αγώνες της F2 εμφανίστηκε συνολικά 4 φορές το Safety Car. Αποτέλεσμα ήταν ο ρυθμός και το tempo του αγώνα να χαλούν συνεχώς, ενώ συνέβησαν και αρκετά μεγάλα ατυχήματα. Ένα ακόμη αρνητικό ήταν η συμπεριφορά των κριτών και του βοηθητικού προσωπικού της πίστας, οι οποίοι δεν έδειξαν πως ήταν απόλυτα προετοιμασμένοι για την υποστήριξη ενός αγώνα, καθώς διάφορες διαδικασίες καθυστερούσαν αρκετά. Τρανό παράδειγμα όταν στο FP2 δεν εμφάνισαν μπλε σημαία στον Lewis Hamilton ενόσω ερχόταν πίσω του ο Nikita Mazepin, ούτε λευκή σημαία στον οδηγό της Haas για να τον προειδοποιήσει πως μπροστά μονοθέσιο κινείται αργά. Επιπλέον, ένας βοηθός πίστας πάτησε κατά λάθος το κουμπί της κίτρινης σημαίας για ένα δευτερόλεπτο, κάτι που οδήγησε δίχως λόγο τον Hamilton στους αγωνοδίκες πριν τις κατατακτήριες.

Για εμάς, το πρώτο GP Σαουδικής Αραβίας κρίνεται αποτυχημένο από οργανωτικής πλευράς και ελπίζουμε στο μέλλον τα πράγματα να είναι καλύτερα, όπως και η νέα πίστα που φέρεται να ετοιμάζουν οι Άραβες (και η οποία καλό θα ήταν αυτή τη φορά να μην είναι έτοιμη μόλις μία εβδομάδα πριν τον αγώνα).

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Aston Martin: Όπως έχουμε πει κι άλλες φορές μέσα στη χρονιά, η φετινή σεζόν για την Aston Martin είναι δύσκολη και πολύ μακριά από αυτό που περίμεναν όλοι μετά την περσινή πορεία της Racing Point. Στην Jeddah, η βρετανική ομάδα είχε ίσως το χειρότερό της φετινό Σαββατοκύριακο. Οι Sebastian Vettel και Lance Stroll δεν μπορούσαν σε καμία περίπτωση να βρουν τον απαιτούμενο ρυθμό και ήταν πολύ μακριά από τη δεκάδα καθ’ όλο το τριήμερο. Χαρακτηριστικό είναι πως, στον ένα γύρο, η Aston Martin ήταν γρηγορότερη μόνο από την Haas! Αυτό μαρτυρά και το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων, με τα δύο πράσινα μονοθέσια να καταλαμβάνουν τις θέσεις 17 και 18 (με τον Sebastian Vettel μάλιστα να είναι σοκαρισμένος μετά το Q1).

Στον αγώνα τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα, με τους δύο οδηγούς της ομάδας να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν, ήταν όμως φανερό πως δεν είχαν τη δυναμική για κάτι καλό. O Lance Stroll, παρά τις όποιες του προσπάθειες, δεν βρέθηκε ούτε στιγμή στη δεκάδα τερματίζοντας τελικά 11ος, 15 δευτερόλεπτα πίσω από την δέκατη θέση. Από την άλλη, ο 4-φορές πρωταθλητής προσπάθησε, βρέθηκε μέχρι και 8ος, όμως είχε δύο επαφές – μία με τον Tsunoda, όπου ο Ιάπωνας σε απόπειρα προσπεράσματος οδήγησε τον Γερμανό σε spin στην πρώτη στροφή, και κάποιους γύρους μετά με τον Kimi Raikkonen, στις στροφές 6-8, με την ΑMR21 να λαβώνεται στο πάτωμα και τα bardgeboards της δεξιάς πλευράς (και πάλι χωρίς να έχει ευθύνη ο οδηγός της Aston Martin). Δυστυχώς για τον Vettel, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από όλα αυτά, μιας και ήταν πολύ πίσω και έχανε πολύ χρόνο, επομένως ήταν ανώφελο να συνεχίσει.

Έτσι ολοκληρώθηκε ένα τραγικό Grand Prix για την Aston Martin, που πλέον έχει το βλέμμα της στραμμένο στο 2022. Θα ήθελε όμως ένα δυνατό αποτέλεσμα στο Άμπου Ντάμπι για να κλείσει καλά η σεζόν.

Yuki Tsunoda: Ο Yuki Tsunoda απογοήτευσε για ακόμα μια φορά. Σειρά είχε το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Ιάπωνας επέλεξε να χτυπήσει και πάλι αντίπαλό του, αντί να κατανοήσει πως ήταν εκτός πίστας και πρέπει να κάνει στην άκρη. Θύμα του ο Sebastian Vettel αυτή τη φορά, με τον Tsunoda να απογοητεύει με κάθε ευκαιρία. Ευτυχώς που έχει για στήριξη τη Honda, αλλιώς ο Helmut Marko θα τον είχε ήδη «πετάξει» στη μηχανή του κιμά.

Δείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Θωμάς Μανώλης & Στάθης Κοκκογόριαννης

Related Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Formula 1: Αλλαγές στη διαδικασία των αγωνιστικών τριημέρων

Η Formula 1 ανάμεσα στις πολλές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, το 2022 έχει ορισμένες τροποποιήσεις και στους κανονισμούς που αφορούν τα αγωνιστικά τριήμερα και...

Πλησιάζει η ώρα της νέας McLaren

H McLaren ανακοίνωσε την ημερομηνία όπου θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το μονοθέσιο του 2022, την MCL36, σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Woking. Οι ομάδες...