spot_img

Ποιος έχει τον ισχυρότερο κινητήρα στη Formula 1;

Η μάχη της κορυφής ανάμεσα στη Ferrari και τη Red Bull Racing το 2022 στη Formula 1 εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, με έναν από τους αρκετά σημαντικούς να είναι η ισχύς του κινητήρα.

Η νέα εποχή της Formula 1 βρίσκει τη Ferrari στην κορυφή και στις δύο βαθμολογίες στα Πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών μετά από πέντε αγώνες. Μέχρι στιγμής, η μεγάλη αντίπαλος της στην πίστα είναι η Red Bull Racing. Η αυστριακή ομάδα προετοιμάστηκε κατάλληλα για τη φετινή σεζόν, παρά το γεγονός πως διεκδικούσε πέρυσι το Πρωτάθλημα μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Αυτό που κάνει ενδιαφέρουσα τη φετινή μάχη στις πρώτες θέσεις είναι η διαφορετική φιλοσοφία που ακολούθησαν οι ομάδες στην κατασκευή του μονοθεσίου τους. Η Ferrari διαθέτει την F1-75, ένα concept που είναι αρκετά εύκολο για τους μηχανικούς να βρουν ένα ικανοποιητικό setup σε κάθε πίστα. Από την άλλη πλευρά, η Red Bull Racing χρειάζεται περισσότερο χρόνο μέχρι να βρει την κατάλληλη ισορροπία. Αυτό δικαιολογεί τις όχι και τόσο δυνατές της επιδόσεις στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο πρώτο σκέλος της σεζόν.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μαϊάμι.

Ο τομέας που υπερτερεί σημαντικά η αυστριακή ομάδα είναι η ταχύτητα στις ευθείες. Αυτός είναι και ο λόγος που σε αγώνες όπως το GP Μαϊάμι καταφέρνει να είναι γρηγορότερη από τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα δίνει τα πάντα για να εκκινεί μπροστά από τη Red Bull Racing, όμως «θυσιάζει» τον τομέα της διαχείρισης των ελαστικών. Αυτό συμβαίνει διότι η F1-75 έχει πιο πολλές πιθανότητες να αντιμετωπίσει με επιτυχία την RB18 αν βρίσκεται αρχικά μπροστά, συγκριτικά με την αντίστροφη περίπτωση, κάτι που προκύπτει από το δυνατό «χαρτί» της αυστριακής ομάδας.

Photo: Aston Martin

Το πλεονέκτημα που διαθέτει η Red Bull Racing, παρ’ όλα αυτά, δεν οφείλεται απαραίτητα στη μονάδα ισχύος. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Auto Motor und Sport (AMUS), μετά από υπολογισμούς των Mercedes και Red Bull Racing, η μονάδα ισχύος της Ferrari βρίσκεται 4 kW (5,4 ίπποι) μπροστά από αυτή της αυστριακής ομάδας. Παράλληλα, η Mercedes είναι ακόμα πιο πίσω και η διαφορά της με τη Ferrari ανέρχεται στα 8 kW (10,8 ίπποι). Επιπλέον, η ιταλική ομάδα σχεδιάζει αργότερα στη σεζόν να φέρει αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο μπορεί να αυξήσει περισσότερο τις παραπάνω διαφορές. Δεν αποκλείεται, επίσης, η επίλυση προβλημάτων αξιοπιστίας να μεταβάλει την ιεραρχία στις μονάδες ισχύος που αναφέρθηκε παραπάνω.

Μπορείτε πλέον να ακούτε την εκπομπή Slipstream στο Spotify. Πατήστε εδώ και κάντε follow την εκπομπή μας για τη Formula 1.

Το Πρωτάθλημα της Formula 1 έχει ακόμα αρκετό δρόμο για την ολοκλήρωσή του, καθώς έχει διεξαχθεί λιγότερο από το 25% των φετινών αγώνων. Τα δεδομένα πάντα μπορούν να αλλάξουν, όχι μόνο στον τομέα της μονάδας ισχύος, με την εξέλιξη του πρωταθλήματος να είναι απρόβλεπτη.

Δείτε το GP Imola για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles