spot_img

Porsche και Audi περιμένουν την έγκριση των νέων κανονισμών

Η καθυστέρηση της έγκρισης των κανονισμών σχετικά με τους κινητήρες για το 2026 στη Formula 1 είναι η αιτία που δεν ανακοινώθηκε ακόμα η είσοδος των Porsche και Audi στο σπορ.

Η είσοδος στο Audi και Porsche στη Formula 1 θεωρείται δεδομένη, μένει μόνο να ανακοινωθεί επίσημα. Οι δύο γερμανικές φίρμες είχαν ξεκαθαρίσει από την αρχή πως περιμένουν την τελική έγκριση των κανονισμών για τους κινητήρες που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026 στη formula 1. Η ανακοίνωση των νέων κανονισμών είχε προγραμματιστεί για τη συνάντηση με την FIA στις 29 Ιουνίου. Το πλάνο της Porsche κάνει λόγο για συνεργασία με τη Red Bull Racing, με το τριήμερο του GP Αυστρίας να ήταν το επικρατέστερο χρονικό πλαίσιο για να ανακοινωθεί η παραπάνω συμφωνία. 

Αντίστοιχα, η Audi σκόπευε να κάνει γνωστά τα σχέδια της λίγο αργότερα. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά θα ανακοίνωνε απλώς την είσοδό της ως κατασκευαστής κινητήρων και στη συνέχεια θα κοινοποιούσε την ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί. Στο τελευταίο κομμάτι, φαίνεται πως η Sauber (Alfa Romeo) είναι επικρατέστερο φαβορί έναντι της Aston Martin.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά.

Τα σχέδια των Porsche και Audi, όμως, δεν προχωρούν όπως τα είχαν προγραμματίσει. Εμπόδιο στις ενέργειές τους στέκεται η καθυστέρηση της επισημοποίησης των νέων τεχνικών κανονισμών που θα εφαρμοστούν τέσσερα χρόνια αργότερα (2026). Αυτό είναι κάτι που αμφότερες οι φίρμες δεν λαμβάνουν θετικά, τόσο γιατί καθυστερεί το χρονοδιάγραμμα τους, όσο και για το λόγο πως δεν απομένει άφθονος χρόνος για να σχεδιαστεί αποτελεσματικά η είσοδος τους στη Formula 1. Αυτό συμβαίνει γιατί δε θέλουν να περιοριστούν απλώς στην κατασκευή μονάδας ισχύος, αλλά σχεδιάζουν να ετοιμάσουν και ξεχωριστό τμήμα για τις δραστηριότητές τους στο άθλημα.

Η είσοδος των Porsche και Audi στη Formula 1 έχει ιδιαίτερη σημασία για το άθλημα, ταυτόχρονα όμως διακυβεύεται η αξιοπιστία του πρωταθλήματος. Ένας από τους λόγους της καθυστέρησης των επίσημων ανακοινώσεων έχει να κάνει με την σύγκρουση συμφερόντων των υπαρχόντων κατασκευαστούν της Formula 1 με αυτούς που επιθυμούν να εισέλθουν στο άθλημα. Κανείς δε θα ήθελε να υπάρξει κάποια ομάδα που θα έχει περισσότερο budget cap, περισσότερες ώρες δοκιμών και οτιδήποτε άλλο μπορεί να προσφέρει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για το λόγο αυτό, έχει ξεκαθαριστεί πώς το Red Bull Powertrains, σε ενδεχόμενη συνεργασία με την Porsche,  θα αποτελούν ένα κατασκευαστή και όχι δύο ξεχωριστούς.

Ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, μαζί με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Formula 1, Stefano Domenicali, έχουν διαβεβαιώσει πως οι κανονισμοί αναμένεται να εγκριθούν μέσα στον Ιούλιο. Αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί στο τριήμερο του GP Αυστρίας, όπου και η επιτροπή της Formula 1 θα δώσει το παρόν. Ενόψει του 2026, πάντως, αυξάνεται το ενδιαφέρον για είσοδο στη στο σπορ και δεν αφορά μόνο τις Audi και Porsche. Η Honda σκέφτεται το ενδεχόμενο να επανέλθει στη Formula 1, ενώ φημολογείται πως ένας ακόμα κατασκευαστής ενδιαφέρεται για συμμετοχή στο πρωτάθλημα, ο οποίος δε θα αποκαλυφθεί πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Δείτε το GP Ιμολα για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles