Παρά το δύσκολο ξεκίνημα στο 2022, η Mercedes-AMG δεν το βάζει κάτω, με τους μηχανικούς της να ετοιμάζουν αναβαθμίσεις για τους ερχόμενους αγώνες.
Η Mercedes παραμένει μια από τις ομάδες του grid που δεν έχει καταφέρει να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες του μονοθεσίου της. Σύμφωνα με τους νέους Τεχνικούς Κανονισμούς ο αεροδυναμικός σχεδιασμός είναι πιο απλός σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Αυτό έχει δυσκολέψει σε μεγάλο βαθμό το γερμανικό εργοστάσιο. Ένα από τα πολύ σημαντικά προβλήματα της W13 είναι οι αναπηδήσεις κάνοντας δύσκολο το έργο των οδηγών. Τόσο ο Lewis Hamilton όσο και ο George Russel έχουν δηλώσει πως το μονοθέσιο είναι απαιτητικό και δύσκολο στην οδήγηση, ενώ βιώνουν μεγάλη σωματική καταπόνηση σε κάθε αγώνα.
Διαβάστε επίσης: Πως η Red Bull κέρδισε τη Ferrari στην Ίμολα
Ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, αποκαλύπτει πως στους ερχόμενους δυο αγώνες, GP Μαϊάμι και GP Ισπανίας, ετοιμάζουν σημαντικές αναβαθμίσεις.
«Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να στήσουμε το μονοθέσιο ώστε να είναι πιο κοντά στο έδαφος. Πιστεύουμε με αυτό τον τρόπο θα επωφεληθούμε πολύ στο αεροδυναμικό κομμάτι. Αν το καταφέρουμε αυτό θα μπορούμε να έχουμε και ταχύτερους χρόνους στην πίστα. Το βασικό μας πρόβλημα είναι οι αναπηδήσεις (porpoising), γιατί έχει σοβαρές συνέπειες στην απόδοσή μας, στην φθορά των ελαστικών και σε πολλά άλλα. Υπάρχουν και πιο συμβατικές λύσεις που θα μπορούσαμε να δώσουμε, αλλά θέλω πρώτα να αποκλείσουμε όλες τις επιλογές».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ίμολα.
Σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο έως τώρα η Mercedes πειραματίζεται με το στήσιμο του μονοθεσίου. Αν και κάποιες αλλαγές έχουν αποδειχθεί πιο καρποφόρες από άλλες, το αγωνιστικό πακέτο της συνεχίζει να είναι πολύ μακριά από την μάχη για τη νίκη.
Στο GP Εμιλία-Ρομάνα τα δυο «Ασημί Βέλη» είχαν μια άκρως απογοητευτική εμφάνιση και έμειναν εκτός βαθμολογικής δεκάδας. Χαρακτηριστικά, ο 7φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Lewis Hamilton, στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν πίσω από την AlphaTauri του Pierre Gasly. Κάθε προσπάθεια του να προσπεράσει ήταν μάταιη, ακόμα και με ανοιχτό το DRS. Η (μη) πρόοδος της ομάδας στις τελευταίες αγωνιστικές προκαλεί μεγάλη ανησυχία στον Wolff. Μάλιστα, μετά τον αγώνα δεν δίστασε να ζητήσει και προσωπικά συγνώμη στο team radio των οδηγών για την απόδοση της W13.
«Ξεκάθαρα παραμένει αδύνατο να οδηγήσεις αυτό το μονοθέσιο. Ειδικά στις ευθείες ήταν εμφανές πόσο ασταθές είναι. Πραγματικά πολλές φορές απορώ πως μπορούν και το κρατάνε εντός πίστας. Ο Lewis αξίζει περισσότερα από εμάς».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Με την απουσία βαθμών στον τελευταίο αγώνα και με τη Red Bull να πετυχαίνει το 1-2 στο βάθρο, η Mercedes έπεσε στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με 77 βαθμούς.
Δείτε το GP Μ. Βρετανίας για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.