spot_img

Προβληματισμός και απογοήτευση στη Ferrari

Επανάληψη των ίδιων προβλημάτων βλέπουν συνεχώς στη Scuderia Ferrari, πράγμα που έχει φέρει απογοήτευση στο στρατόπεδο της ιστορικής ομάδας.

Στο Grand Prix της Formula 1 που έγινε στο Μαϊάμι ​​​​​​, η Scuderia Ferrari παρουσίασε ένα νέο πάτωμα στην SF-23. H ιταλική ομάδα προσπαθεί να φτάσει σε απόδοση τη Red Bull Racing και η αναβάθμιση αυτή ήταν το πρώτο βήμα. Το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Charles Leclerc επιχείρησε να πάρει την pole position, όμως κατέληξε στις μπαριέρες.

Στον αγώνα της Κυριακής, η Scuderia είδε τους οδηγούς της να έχουν αργό ρυθμό. Μάλιστα, ήταν πίσω από τη Mercedes-AMG, που λίγο έλειψε να έχει και τα δύο μονοθέσιά της εκτός Q3 στις κατατακτήριες δοκιμές. Εν τέλει, ο Carlos Sainz τερμάτισε 5ος, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ 7ος.

Μετά το «πέσιμο» της καρό σημαίας, ο Μονεγάσκος ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος σε δηλώσεις του στο Sky Sports.

«Δυσκολευόμασταν όλη μέρα. Η εικόνα ήταν παρόμοια με το ξεκίνημα της σεζόν. Είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες, αλλά στον αγώνα υστερούμε τρελά. Το παράθυρο λειτουργίας του μονοθεσίου μας είναι πολύ μικρό. Όταν φεύγουμε από αυτό, οι συνέπειες είναι τεράστιες. Μερικές φορές έχεις έντονη υποστροφή και μετά από λίγο έχεις υπερστροφή. Δεν είναι καθόλου ιδανικό αν θες να έχεις αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιό σου. Δεν έχουμε συνοχή στο ρυθμό μας. Πρέπει να βρούμε τώρα λύσεις, γιατί υστερούμε σε ρυθμό. Η Mercedes είναι γρήγορη, η Aston Martin είναι ακόμη πιο γρήγορη και η Alpine δεν είχε κακό ρυθμό».

Ακούστε την εκπομπή/podcast, Slipstream #113, με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι. 

Από τη μεριά του, ο Carlos Sainz ήταν πιο επιεικής στις δηλώσεις του.

«Είμαστε στο μέσον μιας διαδικασίας εκμάθησης του μονοθεσίου μας. Μπορούμε να παλέψουμε για την pole position, είχαμε καλό ρυθμό με τη μεσαία γόμα ελαστικών και όταν βάζουμε τη σκληρή γόμα σημαίνει πως θα τερματίσουμε 20 δευτερόλεπτα πίσω από το μονοθέσιο με το οποίο δίναμε μάχη. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό. Θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε πράγματα, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω».

Μετά την έξοδό του το Σάββατο, ο Leclerc κατέστρεψε το καινούργιο πάτωμα που είχε αυτό το τριήμερο στην SF-23 και η Ferrari το αντικατέστησε με την προηγούμενη έκδοση. Αντίθετα, ο teammate το χρησιμοποίησε κανονικά και στον αγώνα.

Δείτε το Grand Prix ΗΠΑ για το ελληνικό πρωτάθλημα, Formula G.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles