spot_img

Red Bull και Honda συνεχίζουν μαζί μέχρι το 2025

Η Red Bull θα συνεχίσει να προμηθεύεται κινητήρες από τη Honda μέχρι το τέλος του νέου σετ τεχνικών κανονισμών, δηλαδή το 2025, με τα σχέδια των Ιαπώνων ν’ αλλάζουν.

Η Honda είχε ανακοινώσει σε επίσημο ύφος την αποχώρησή της από τη Formula 1 στο τέλος του περασμένου Πρωταθλήματος, μετά την κατάκτηση του Τίτλου στους οδηγούς από τον Max Verstappen. Η Red Bull Racing αναμένεται να πληρώσει τη Honda για να προμηθευτεί τους κινητήρες της για το 2022, ενόψει του «παγώματος» εξέλιξης που θα «επιβάλλουν» οι τεχνικοί κανονισμοί μέχρι και το 2025. Το βασικό στοιχείο που αλλάζει στο κομμάτι των κινητήρων είναι η μετάβαση από Ε5 σε Ε10 καύσιμα – ουσιαστικά μεγαλώνει η περιεκτικότητα σε αιθανόλη.

Διαβάστε επίσης: «Κεκλεισμένων των θυρών» οι δοκιμές στη Βαρκελώνη

Το αρχικό σχέδιο ανάμεσα στις δύο πλευρές έλεγε πως η Red Bull Racing θα έπαιρνε ολοκληρωμένη τη μονάδα ισχύος από τη Honda για το 2022, με τους Ιάπωνες να παρέχουν υποστήριξη στην πίστα. Έπειτα, το Red Bull Powertrains θα ήταν έτοιμο να κατασκευάζει από μόνο του τις μονάδες ισχύος για την επόμενη τριετία (2023-2025), ενώ παράλληλα θα ασχολείται με το project των νέων κινητήρων που θα κάνουν την εμφάνισή τους από το 2026.

Βαθμολογούμε τις πίστες της F1 από την καλύτερη μέχρι τη χειρότερη. 

Η απόφαση που έλαβε η Honda διευκολύνει τη Red Bull, η οποία θα είναι πιο σίγουρη για την ποιότητα των μονάδων ισχύος. Ταυτόχρονα, θα μπορέσει να στρέψει περισσότερο την προσοχή της στην εξέλιξη των κινητήρων για το 2026. Οι λεπτομέρειες της νέας συμφωνίας δεν είναι ακόμα ξεκάθαρες, επισήμως τουλάχιστον. Η ονομασία των μονάδων ισχύος δεν έχει οριστικοποιηθεί για την ερχόμενη σεζόν. Ο σύμβουλος της Red Bull, Dr. Helmut Marko, μίλησε στο περιοδικό Autorevue για τις νέες εξελίξεις στη συνεργασία Red Bull-Honda:

Έχουμε πλέον βρει μία εντελώς διαφορετική λύση σε αυτή που εξαρχής φανταζόμασταν. Οι κινητήρες θα παράγονται στην Ιαπωνία μέχρι το 2025, δεν θα τους ακουμπήσουμε καθόλου. Αυτό σημαίνει πως τα δικαιώματα και όλα τα σχετικά παραμένουν στους Ιάπωνες, το οποίο είναι σημαντικό για το 2026 καθώς θα είμαστε μία νέα είσοδος.

PHoto: Redbullcontentpool.com

Συνεχίζοντας, ο Helmut Marko υποστήριξε πως η κατάκτηση του Πρωταθλήματος οδηγών το 2021 από τον Max Verstappen ώθησε τη Honda ν’ αλλάξει τις αρχικές της σκέψεις.

Στο πλαίσιο της ακόμα μεγαλύτερης επιτυχίας, σίγουρα αναθεώρησε η πλευρά των Ιαπώνων. Βοήθησε, επίσης, το γεγονός πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους σχετικά με τις μπαταρίες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Αρχικά, υπήρχε το σχέδιο πως απλά θα κατασκεύαζαν τους κινητήρες μας για το 2022. Τώρα, όμως, αποφασίστηκε πως αυτό θα συνεχιστεί μέχρι το 2025, κάτι που αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς. Αυτό σημαίνει πως απλά χρειάζεται να κάνουμε κάποιες μικρές βελτιώσεις και προσαρμογές.

Σε ό,τι αφορά τις εγκαταστάσεις του Red Bull Powertrains, ο Marko ανέφερε τ’ ακόλουθα:

Το προαπαιτούμενο αυτής της συμφωνίας ήταν πως η εξέλιξη των κινητήρων θα «παγώσει», καθώς η πρώτη φάση θα ήταν πως θα κάναμε τα πάντα μόνοι μας. Γι’ αυτό το λόγο ξεκινήσαμε στο Milton Keynes και, με συνέπεια, κάναμε αγορές από την AVL (προμηθευτής συστημάτων για κινητήρες). Οι εγκαταστάσεις θα βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία τον Μάιο ή Ιούνιο. Η τελική απόφαση για να προχωρήσουμε μόνοι μας έγινε υπό τη συνθήκη πως τα πάντα «πάγωσαν» (έως το 2025). Σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία να προχωρήσουμε με αυτό το πολύπλοκο εγχείρημα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η Red Bull σταδιακά προχωρά σε αυτονομία στο κομμάτι των κινητήρων, με τη Honda να της παρέχει στήριξη στο μεταβατικό αυτό στάδιο. Ο πρώην επικεφαλής του τμήματος Formula 1 της Honda, Masashi Yamamoto, αποχώρησε από την ιαπωνική εταιρεία ώστε να μπορέσει να βοηθήσει περισσότερο την αυστριακή ομάδα και να είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις δύο εταιρείες.

Αξιολογούμε τους οδηγούς της F1 για τη σεζόν του 2021.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles