Ricciardo: «Η Red Bull άξιζε τη σύγκρουση στο Μπακού»

Ο Daniel Ricciardo μίλησε με άκρως αποκαλυπτικά λόγια για τον αγώνα του Αζερμπαϊτζάν το 2018, όπου του έφερε την με το ένα πόδι εκτός ομάδας.

Ο Αυστραλός πέρασε 5 χρόνια στην ομάδα της Red Bull, πανηγυρίζοντας 3 pole position και 7 νίκες, με τη τελευταία να έρχεται στο GP του Μονακό το 2018. Όμως στο τέλος της χρονιάς αποχώρησε με προορισμό τη Renault, όπου φέτος βρήκε μπροστά του μια αρκετά δύσκολη χρονιά.

Ο Ricciardo επέλεξε να ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο, με τεράστιο ρόλο στη μετακίνησή του να παίζει η σύγκρουση που είχε με τον Max Verstappen στο Baku. Ο ίδιος αποκαλύπτει τώρα τα συναισθήματά του για το συμβάν αυτό, ρίχνοντας το μπαλάκι στη πρώην του ομάδα, λέγοντας πως άξιζε το ότι έγινε.

Είχαμε ακουμπήσει τροχό με τροχό αρκετές φορές ήδη και ήταν πως ο Max ερχόταν προς τα πάνω μου και όχι να πηγαίνω εγώ προς εκείνον. Ένα μέρος μέσα μου πίστευε πως η ομάδα θα πει στον Max να κόψει τις βλακείες, αλλά ποτέ δεν έγινε. Τελικά κατάφερα να τον προσπεράσω. Το undercut δεν ήταν δυνατό, αλλά μπήκα πρώτος για αλλαγή ελαστικών και τελικά ο Max ήταν πάλι μπροστά μου. Μετά από αυτό ήμουν πολύ εκνευρισμένος. Σκεφτόμουν πως είχαν κάνει όλη τη σκληρή δουλειά, τον είχα περάσει, οπότε θα με άφηναν να τον περάσω αυτή τη φορά; Μίλησα στον ασύρματο να πω κάτι, αλλά ο μηχανικός μου μου είπε «όχι, αγωνίζεσαι με τον Max», που σήμαινε όχι team orders, έπρεπε να τον περάσω.

Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους, με τους τότε teammate να έχουν σύγκρουση στα φρένα για τη στροφή 1, οδηγώντας τους σε διπλή εγκατάλειψη. Ο Ricciardo όμως δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο συναίσθημα, μιλώντας με σκληρά λόγια.

Να είμαι ειλικρινής τη στιγμή της σύγκρουσης σκεφτόμουν «ποιος νοιάζεται». Η ομάδα το άξιζε. Αυτό είναι το πραγματικό συναίσθημα μου. Δεν ήμουν θυμωμένος ή λυπημένος που έχασα βαθμούς. Θα το πω τώρα. Ήταν περισσότερο το «άντε γ@μηθείτε. Όλοι έβλεπαν πως η σύγκρουση ερχόταν.

Τέλος, αποκάλυψε πως την επόμενη εβδομάδα κιόλας αποφάσισε πως έπρεπε να αποχωρήσει από τη Red Bull για μια άλλη ομάδα και η νίκη του στο Μονακό δεν ήταν αρκετή για να τον μεταπείσει.

Related Articles

GP Εμίλια-Ρομάνα FP2: Η απάντηση του Binder

O Brad Binder ήταν ο ταχύτερος αναβάτης στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στο Misano. O Νοτιοαφρικανός έκανε μια μεγάλη πρόοδο στο...

H Peugeot αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες του Le Mans Hypercar

H Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για την επιστροφή τις στους αγώνες αντοχής και το WEC. Μία ημέρα πριν τον...

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

Stay Connected

5,164ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

GP Εμίλια-Ρομάνα FP2: Η απάντηση του Binder

O Brad Binder ήταν ο ταχύτερος αναβάτης στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στο Misano. O Νοτιοαφρικανός έκανε μια μεγάλη πρόοδο στο...

H Peugeot αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες του Le Mans Hypercar

H Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για την επιστροφή τις στους αγώνες αντοχής και το WEC. Μία ημέρα πριν τον...

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

24H Le Mans FP4: Ξανά ταχύτερη η Rebellion

H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans. To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο...

GP Eμίλια-Ρoμάνα FP1: Δυναμικό ξεκίνημα Quartararo

O Fabio Quartararo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano. To δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο στο...