spot_img

Russell: «Τα προβλήματά μας δεν λύνονται μέσα σε μια νύχτα»

Ο George Russell ξεκαθάρισε πως ο σχεδιασμός του μονοθεσίου της Mercedes AMG δεν είναι η αποκλειστική αιτία για την αισθητά υποβαθμισμένη εμφάνισή τους εντός πίστας και θεωρεί πως η ομάδα θα καταφέρει να επανέλθει δυναμικά το 2023.

Ξεκινώντας μια σεζόν με τον αέρα 8 τίτλων στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Formula 1 και με τους νέους Τεχνικούς Κανονισμούς να δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις η Mercedes-AMG πήρε τολμηρές αποφάσεις. Το γερμανικό εργοστάσιο πήρε το ρίσκο και έφερε ένα πολύ ιδιαίτερο αεροδυναμικό σχεδιασμό στην W13 E Performance. Το μονοθέσιο ακολουθεί το “zero-pod” μοτίβο με πολύ στενούς αεραγωγούς στα πλαϊνά τμήματα. Η W13 ήταν ένα από τα μονοθέσια του grip που παρουσίασε το φαινόμενο των αναπηδήσεων σε μεγαλύτερο βαθμό και δεν είχε συστηματική απόδοση εντός πίστας.

Η Mercedes άρχισε να δίνει λύσεις σε πολλά από αυτά τα ζητήματα ειδικά μετά το καλοκαιρινό. Σύμφωνα με τον Russell η ομάδα έχει βρει τον δρόμο της ώστε το μονοθέσιο του 2023 να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες.

«Πιστεύω έχουμε καταλάβει γιατί σε πίστες όπως το Zandvoort στη Βουδαπέστη ήμασταν περισσότερο ανταγωνιστικοί και όχι σε πίστες όπως η Monza και το Spa. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα μέσα σε μια νύχτα. Πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε αυτό το μονοθέσιο και το εξελίξουμε για την επόμενη χρονιά. Νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρο προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις τελευταίες εξελίξεις στην F1.

Το περασμένο αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα της Monza η ομάδα αναγνώρισε εξ αρχής πως δεν θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν τις Red Bull Racing και Scuderia Ferrari. Παρ’ όλα αυτά ο Russell κατάφερε να ανέβει στο βάθρο του Grand Prix Ιταλίας το έβδομο του στην σεζόν. Αναφορικά με το μονοθέσιο ο Βρετανός δεν απέκλεισε η ομάδα να συνεχίσει στο ίδιο σχεδιαστικό μονοπάτι.

«Είναι ξεκάθαρο πως έχουμε έναν πολύ μοναδικό σχεδιασμό στα sidepods και υπάρχει το σενάριο ή να συνεχίσουμε με το ίδιο σχέδιο ή να αλλάξουμε τελείως την φιλοσοφία μας. Στην τελική είτε έχουμε στενά sidepods είτε με μεγάλο άνοιγμα δεν καθορίζουν αποκλειστικά την απόδοσή μας».

Η Mercedes πλέον κυνηγάει την 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και έχει 35 βαθμούς διαφορά από την Ferrari.

Δείτε το πρώτο μέρος της σειράς μας του F1 Manager 2022.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles