spot_img

Sainz: Πολύ διαφορετικά στην οδήγηση τα μονοθέσια του 2022

Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, αποκάλυψε πως τα μονοθέσια της Formula 1 του 2022 συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά στον προσομοιωτή, συγκριτικά με τα τωρινά.

Οι ομάδες της Formula 1 δεν έχουν ολοκληρώσει, φυσικά, το σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2022. Ήδη, πάντως, οι προσομοιωτές έχουν πιάσει “φωτιά”, με τους οδηγούς να προσπαθούν ν’ αποκτήσουν μία πρώτη αίσθηση του νέου concept των μονοθεσίων. Ο Lando Norris πρόσφατα δήλωσε πως δεν του άρεσαν τόσο πολύ τα καινούρια μονοθέσια στο κομμάτι της οδήγησης.

Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, έχει παρόμοια αίσθηση. Μιλώντας στο motorsport.com, ο Ισπανός επισήμανε πως ο Lando Norris δεν είναι ο μόνος που προβληματίζεται με την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων που έχουν τα μονοθέσια της νέας εποχής της Formula 1.

Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου στα paddock (σε ερώτηση για το αν ασπάζεται τη γνώμη του Norris). Γνωρίζουμε την αίσθηση που έχει το μονοθέσιό μας και μεταξύ μας οι οδηγοί ρωτάμε ο ένας τον άλλο “ποια είναι η δική σου αίσθηση;”. Νομίζω πως δημιουργείται μία τάση στα paddock, ειδικά ανάμεσα στους οδηγούς, η οποία κινείται στην κατεύθυνση “Ουάου, είναι αρκετά διαφορετικό και μακριά από την τωρινή κατάσταση, καθώς και το πώς αισθανόμαστε τώρα τα μονοθέσια.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα Formula 1.

Τα μονοθέσια του 2022 θα πάψουν να στηρίζονται τόσο πολύ στην κάθετη δύναμη που παράγεται από τη ροή του αέρα στο πάνω μέρος των μονοθεσίων. Αντίθετα, θα επανέλθει το ground effect, στο οποίο και θα στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό. Αυτό θα δώσει ένα τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα στο κράτημα των μονοθεσίων, ειδικά στη διέλευσή τους από στροφές, ενώ προφανώς και η αίσθηση που θα έχουν οι οδηγοί μέσα από το cockpit θα είναι διαφοροποιημένη σε μεγάλο βαθμό. Ο Sainz συνέχισε με την άποψή του για τα νέα μονοθέσια:

Αυτή θα είναι μία μεγάλη αλλαγή και ίσως, μεταξύ μας (οι οδηγοί), αρχίζουμε να αποδεχόμαστε ότι θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Αυτή είναι και η φήμη που υπάρχει στα paddock και αρχίζει να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς να πω κάτι βασικό (για τα μονοθέσια), καθώς δεν μπορώ να μιλήσω γι’ αυτό.

Photo: Pirelli

Ο Carlos Sainz εργάζεται σκληρά από την έναρξη της φετινής σεζόν στον προσομοιωτή πάνω στο project του 2022. Ο ίδιος υπενθυμίζει πως η Ferrari εργάζεται πυρετωδώς για να παρουσιάσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο την επόμενη σεζόν.

Οδηγώ (το μονοθέσιο του 2022 στον προσομοιωτή) από τον Ιανουάριο ή Φεβρουάριο και έχω καταφέρει να έχω τον έλεγχο αυτού του μονοθεσίου κάποιες φορές. Η τελευταία δοκιμή έγινε την περασμένη εβδομάδα. Επίσης, μετά από την ολοκλήρωση των δοκιμών της Pirelli τη φετινή σεζόν με τα ελαστικά που θα έχουμε, ελέγξαμε τα μοντέλα ελαστικών (του προσομοιωτή) και προσπαθήσαμε να τα προσαρμόσουμε ανάλογα. Έχει γίνει αρκετή δουλειά για το project του 2022, όλο το εργοστάσιο δουλεύει όσο μπορεί. Γίνεται η μέγιστη προσπάθεια και στη Ferrari το βλέπουμε ως μία καλή ευκαιρία. Θα είμαστε σε θέση να παίρνουμε νίκες ή όχι; Αυτή είναι μία διαφορετική ερώτηση. Όμως η πρόθεση, η θέληση και οι ώρες που έχουμε εργαστεί είναι παραπάνω από επαρκείς. Το ίδιο πιστεύω και από την πλευρά του οδηγού, καθώς έχω ήδη καταφέρει να ελέγξω μερικές φορές το μονοθέσιο στον προσομοιωτή.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το 2022 θα φέρει μία καινούρια φιλοσοφία στα μονοθέσια της Formula 1. Οι ομάδες εργάζονται πυρετωδώς πάνω στην κατανόηση και την όσο το δυνατό καλύτερη ερμηνεία των νέων τεχνικών κανονισμών. Το ίδιο κάνει και η Ferrari, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν εστιάζουν και στη φετινή μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών, καθώς βρίσκονται πολύ κοντά στην 3η θέση και τη McLaren.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Τουρκίας.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles