Σαν σήμερα, 29 Μαΐου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – INDY 500 SPECIAL

Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στα βιβλία: κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Σαν σήμερα το 1939 γεννήθηκε στο Albuquerque της πολιτείας του Νέου Μεξικό στις Η.Π.Α. ο θρυλικός Al Unser Sr. Ο νεότερος γιος του πατέρα Jerry Unser είχε κάνει ντεμπούτο στο τωρινό πρωτάθλημα IndyCar (τότε USAC) στο Milwaukee το 1964, με την επόμενη χρονιά να τον βρίσκει για πρώτη φορά στο Indianapolis 500. Μετά από 27 εμφανίσεις του στο Brickyard, ο “Big Al” μοιράζεται το μοναδικό ρεκόρ των τεσσάρων νικών στο περιβόητο event μαζί με τους εξίσου θρυλικούς A. J. Foyt και Rick Mears. Κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο στο USAC/IndyCar, με τον αδερφό Bobby και τον γιο Al Unser Jr. να είναι επίσης πολυνίκεις και πρωταθλητές στο Indy 500 και το IndyCar/CART.

Σαν σήμερα το 1960, ο Stirling Moss κέρδισε το GP Μονακό και σημείωσε την πρώτη νίκη της Lotus στην F1, εκπροσωπώντας την ιδιωτική ομάδα του Rob Walker. Οι πρώτοι 17 γύροι του αγώνα είχαν αρχικό επικεφαλής τον Jo Bonnier της BRM έως ότου εκείνος έχασε τη θέση του από τον Moss, με την εμφάνιση της βροχής να ευνοεί την Cooper του πρωταθλητή Jack Brabham. Ο Αυστραλός τελικά έχασε τον έλεγχο και τέθηκε εκτός, με τον Moss να ξαναπαίρνει την πρωτοπορία μέχρι που μπήκε στα pits για να επανασυνδεθούν κάποιες εκτεθειμένες καλωδιώσεις στο μονοθέσιο. Ο Βρετανός καταδίωξε ξανά τον Bonnier και επανήλθε στην πρώτη θέση, με τον Σουηδό οδηγό να σπάει την ανάρτησή του και να ολοκληρώνει τον αγώνα 17 γύρους πίσω. Τόσο αυτός όσο και άλλοι από τους ελάχιστους απομείναντες οδηγούς χρειάστηκαν να σπρώξουν τα μονοθέσιά τους πέραν της γραμμής τερματισμούς ώστε να πάρουν κατάταξη.

Σαν σήμερα το 1963 γεννήθηκε ο πολύπειρος πρώην οδηγός της F1 και επικεφαλής ομάδας, Ukyo Katayama. Ύστερα από μερικές εποικοδομητικές σεζόν που οδήγησαν στον τίτλο του στην εγχώρια διοργάνωση F3000, ο Ιάπωνας εισήλθε στην F1 το 1992 μέσω της Larrousse και μέχρι το 1997 αγωνίστηκε σε 95 Grand Prix, οδηγώντας και με τις ομάδες των Tyrrell και Minardi. Η καλύτερη σεζόν του σημειώθηκε το 1994 όπου τερμάτισε μόλις τρεις φορές στους βαθμούς, με τα αλλεπάλληλα προβλήματα αξιοπιστίας να τον αποτρέπουν από την επίτευξη περισσότερων βαθμών και ενδεχομένως κάποιων βάθρων. Ελάχιστα μετά το πέρας της πορείας του στην F1, ο Katayama γνωστοποίησε πως από τότε ταλαιπωρούνταν από μια ακίνδυνη μα επίπονη μορφή καρκίνου στην πλάτη, η οποία τον επηρέασε σημαντικά. Ύστερα από μερικές εμφανίσεις στο Le Mans και το απαιτητικό JGTC, ο Katayama ίδρυσε την Team UKYO και πλέον συνεργάζεται επιτυχημένα με την Goodsmile Racing στην κατηγορία GT300 του Super GT.

Σαν σήμερα το 1971, ο Al Unser Sr. κατέκτησε το Indianapolis 500 για δεύτερη φορά και έγινε ο μοναδικός μέχρι σήμερα οδηγός που κέρδισε στο Brickyard ανήμερα των γενεθλίων του. Ύστερα από την πρόωρη εγκατάλειψη του επικεφαλής και αείμνηστου Mark Donohue, ο “Big Al” χρειάστηκε να μονομαχήσει για αρκετούς γύρους με τον Joe Leonard μέχρι να αναλάβει οριστικά την πρωτοπορία στον γύρο 117. Ο poleman Peter Revson αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον αγώνα να στιγματίζεται από ένα άκρως παράδοξο συμβάν με το αυτοκίνητο ασφαλείας λίγο μετά την εκκίνηση. Για την ακρίβεια, ο οδηγός Eldon Palmer είχε μπει στα pits ώστε να δοθεί το πράσινο φως για την εκκίνηση αλλά είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και δεν εκτίμησε σωστά το σημείο φρεναρίσματός του. Έτσι, το Dodge Challenger κατέληξε σε μια μικρή σκηνή φωτογράφων, τραυματίζοντας 29 ανθρώπους χωρίς ευτυχώς να υπάρξει περαιτέρω αναταραχή.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα το 1977, η Janet Guthrie έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός που εκκίνησε αγώνα για το Indianapolis 500, με τον κινητήρα της Offenhauser να παραδίδει πνεύμα μετά από μόλις 27 γύρους και να την οδηγεί σε εγκατάλειψη. Επίσης, ο A. J. Foyt έγινε ο πρώτος τετράκις νικητής του event και μέχρι σήμερα μοιράζεται το ίδιο επίτευγμα με τους Al Unser Sr. και Rick Mears. Μεταξύ των πρόωρων εγκαταλείψεων συγκαταλέγονταν και οι δύο McLaren των Johnny Rutherford και Clay Regazzoni, με την δεύτερη θέση να καταλήγει τελικά στον Tom Sneva της Team Penske.

Σαν σήμερα

Σαν σήμερα το 1980, ο διάσημος Ari Vatanen επικράτησε στο Rally Ακρόπολις και σημείωσε έτσι την παρθενική του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally (WRC). Ο «Ιπτάμενος Φινλανδός» οδήγησε ένα Ford Escort Mk2 με συνοδηγό τον David Richards και ξεπέρασε για σχεδόν 3 λεπτά το Datsun Violet των συμπατριωτών Timo Salonen και Seppo Harjanne. Το βάθρο έκλεισε από το Fiat 131 Abarth των Markku Alén και Ilkka Kivimäki, με την κορυφαία ελληνική επίδοση να καταγράφεται στην 9η θέση της τελικής κατάταξης. Αυτή προήλθε από την οδήγηση του Τάσου ‘Siroco’ Λιβιεράτου σε ένα Lancia Stratos, με συνοδηγό τον Μανώλη Μακρινό.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα το 1983, ο Tom Sneva έσπασε την «κατάρα» που τον καταδίωκε στο Brickyard και κατέκτησε επιτέλους τη νίκη στο Indianapolis 500, μετρώντας μέχρι τότε δύο pole positions (1977-1978) και τρεις τερματισμούς στη δεύτερη θέση (1977-1978, 1980). Ο οδηγός από το Spokane του Washington κυνηγούσε στους τελευταίους 20 γύρους τον πολυνίκη Al Unser Sr., ο οποίος μάλιστα είχε πίσω τον πρωτοεμφανιζόμενο γιο του, Al Unser Jr., να τον προφυλάσσει από πιθανή επίθεση του Sneva ώστε να τον βοηθήσει να κατακτήσει την τέταρτη νίκη του στο event. Τελικά ο Sneva προσπέρασε και τους δύο Unser’s στον γύρο 190 και ξεμάκρυνε αμέσως, βάζοντας πλώρη για το πρώτο του Indy 500. Την παράσταση κατά τη διάρκεια των δοκιμών έκλεψε ο επίσης πρωτοεμφανιζόμενος Teo Fabi, ο οποίος είχε κατακτήσει την pole position και είχε ηγηθεί τους πρώτους 27 γύρους του αγώνα. Τελικά, μια αστοχία στον κινητήρα τον έθεσε εκτός στον 48ο γύρο.

Σαν σήμερα, επίσης το 1983, η εμβληματική χάραξη του Nürburgring Nordschleife φιλοξένησε για τελευταία φορά αγώνα αντοχής για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων (WSC). Το event έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη για την μυθική pole position του Stefan Bellof· ο ανερχόμενος Γερμανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 6:11.13 και το ρεκόρ έχει διατηρηθεί ανέπαφο μέχρι σήμερα, με τον Timo Bernhard να το καταρρίπτει ανεπίσημα το 2018 σε ένα τεστ με μια Porsche 919 Hybrid Evo. Ο αγώνας του 1983 μονοπωλήθηκε από τις Porsche 956, με τη νίκη να καταλήγει στο αγωνιστικό #1 της Rothmans μέσω των Jacky Ickx και Jochen Mass. Οι Bob Wollek και Stefan Johansson τερμάτισαν δεύτεροι με την 956 της Joest Racing, με το βάθρο να κλείνει ο πρωτοεμφανιζόμενος Keke Rosberg της Richard Lloyd Racing μαζί με τους Jan Lammers και Jonathan Palmer. Ο Bellof εγκατέλειψε ύστερα από σύγκρουση στο σύμπλεγμα των στροφών Pflantzgarten (τωρινό Stefan Bellof ‘S’).

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 28 Μαΐου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – INDY 500 SPECIAL

Σαν σήμερα το 1988, η Team Penske σχεδόν έκανε «παρέλαση» στο Indianapolis 500, με τους τρεις οδηγούς της να μονοπωλούν την πρώτη σειρά εκκίνησης και να ηγούνται τον αγώνα για 192 από τους 200 γύρους. Η ομάδα έκανε τελικά το 1-3, με τον Rick Mears να κερδίσει για τρίτη φορά στο Brickyard και τον Al Unser Sr. να τερματίζει τρίτος. Με τον Danny Sullivan να πέφτει στον τοίχο ύστερα από αστοχία στην εμπρόσθια αεροτομή του, η δεύτερη θέση ανάμεσα στους δύο πρώτους οδηγούς της Penske καταλήφθηκε από τον Emerson Fittipaldi. Μεγάλη εντύπωση έκανε ο Βρετανός Jim Crawford, ο οποίος είχε σπάσει τα πόδια του σε μια φρικιαστική σύγκρουση στις ελεύθερες δοκιμές για το event του 1987 αλλά επέστρεψε το 1988 και τερμάτισε 6ος, λαμβάνοντας πολλά εύσημα για την επίδοσή του.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα, επίσης το 1988, ο Alain Prost έκανε εξαιρετικό πέταγμα στην εκκίνηση για το GP Μεξικό και προσπέρασε τον ομόσταυλο Ayrton Senna, ελέγχοντας άνετα το ρυθμό μέχρι και τον τερματισμό. Οι δύο McLaren MP4/4 έριξαν γύρο μέχρι και στον 4ο, με το υψηλό υψόμετρο που χαρακτηρίζει ανέκαθεν το Autódromo Hermanos Rodríguez να ευνοεί τα μονοθέσια με κινητήρες τούρμπο. Οι Prost και Senna ακολουθήθηκαν από τις δύο Ferrari των Gerhard Berger και Michele Alboreto, με τις δύο Arrows των Derek Warwick και Eddie Cheever να κλείνουν τη βαθμολογούμενη εξάδα. Τα πρώτα μονοθέσια με ατμοσφαιρικό κινητήρα τερμάτισαν στις θέσεις 7-8 δια χειρός Alessandro Nannini και Thierry Boutsen, για λογαριασμό της Benetton-Ford.

Σαν σήμερα το 1994, ο κόσμος των μηχανοκίνητων σπορ αντίκρισε μια εμφάνιση απόλυτης κυριαρχίας από την Team Penske, η οποία σόκαρε τους πάντες στο Indianapolis 500 με την PC-23 και έναν πανίσχυρο κινητήρα της Mercedes-Benz. Παρά τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας και ζητήματα οδηγησιμότητας του μονοθεσίου, η ομάδα μονοπώλησε όλες τις περιόδους δοκιμών του μήνα Μαΐου και σχεδόν ολόκληρο τον αγώνα. Παρόλο που η pole position είχε καταλήξει στον Al Unser Jr., βασικός υποψήφιος για τη νίκη ήταν ο ομόσταυλος Emerson Fittipaldi. Ο Βραζιλιάνος υπήρξε πρωτοπόρος για 145 γύρους αλλά έπεσε στον τοίχο της στροφής 4 στον 185ο γύρο, στην προσπάθειά του να ντουμπλάρει τον “Little Al”. Έτσι, ο ίδιος πήρε άνετα την καρό σημαία και ξεπέρασε τον πρωτοεμφανιζόμενο Jacques Villeneuve. Αυτή ήταν η δεύτερη και τελευταία εμφάνιση του Nigel Mansell στο Indianapolis 500· ο Βρετανός χτυπήθηκε απροσδόκητα από τον επίσης πρωτάρη Dennis Vitolo στον 92ο γύρο.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα, επίσης το 1994, διεξήχθη το GP Ισπανίας για την F1 στην πίστα της Βαρκελώνης. Εξαιτίας των τραγικών γεγονότων που είχαν στιγματίσει το GP Σαν Μαρίνο της ίδιας χρονιάς, αποφασίστηκε η τοποθέτηση ενός προσωρινού τεχνητού chicane στην πίσω ευθεία μεταξύ των στροφών 9-10, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα των μονοθεσίων. Η Williams κατέκτησε την πρώτη της νίκη στη σεζόν μέσω του Damon Hill, με τον Michael Schumacher να διαχειρίζεται εντυπωσιακά ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του και να τερματίζει δεύτερος. Μάλιστα, ο Γερμανός οδηγός της Benetton είχε κολλήσει στην 5η σχέση για ένα πολύ μεγάλο διάστημα του αγώνα, αλλά εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία του από τους αγώνες αντοχής για να διαφοροποιήσει κατάλληλα την οδηγική του προσέγγιση. Ο Mark Blundell προσέφερε στην Tyrrell το τελευταίο βάθρο στην μεγάλη ιστορία της με την τρίτη θέση, ενώ ο David Coulthard έκανε ντεμπούτο στην F1 αντικαθιστώντας τον αποθανών Ayrton Senna στη Williams.

Σαν σήμερα το 2005, ο αείμνηστος Dan Wheldon επικράτησε για πρώτη φορά στο Indianapolis 500 και έγινε ο πρώτος Βρετανός νικητής του event, μετά τον Graham Hill το 1966. Αυτή ήταν αντίστοιχα η πρώτη νίκη για τον Michael Andretti, ο οποίος είχε 16 αποτυχημένες απόπειρες ως οδηγός αλλά επιτέλους θριάμβευσε στο Brickyard ως επικεφαλής ομάδας. Σχεδόν όλα τα βλέμματα ωστόσο ήταν στραμμένα στην πρωτοεμφανιζόμενη Danica Patrick. Η διάσημη Αμερικανίδα οδηγός είχε εκκινήσει από την 4η θέση όπου και τερμάτισε, καταγράφοντας την καλύτερη επίδοση γυναίκας οδηγού στο event μετά την 9η θέση της Janet Guthrie το 1978. Επίσης, αρκετή αίσθηση προκάλεσε και η παρουσία του Kenny Bräck, με τον Σουηδό να επιστρέφει στην Indianapolis για μια τελευταία φορά, μετά το φρικιαστικό του ατύχημα στο Τέξας το 2003. Ο Bräck αντικατέστησε τον τραυματία Buddy Rice στην Rahal Letterman Racing και τελικά εγκατέλειψε πριν τα μέσα του αγώνα με μηχανικά προβλήματα.

Σαν σήμερα, επίσης το 2005, το Ευρωπαϊκό GP της F1 και η πίστα του Nürburgring προσέφεραν μία από τις μεγαλύτερες ανατροπές στη σύγχρονη εποχή του πρωταθλήματος. Με τον Kimi Räikkönen να ελέγχει τον ρυθμό στο πρώτο μισό του αγώνα, όλα έδειχναν πως η νίκη θα καταλήξει στα χέρια του Φινλανδού. Ωστόσο, ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στα φρένα ενώ έριχνε γύρο στον Jacques Villeneuve άφησε ένα άσχημο σημάδι στον εμπρός-δεξιό τροχό της McLaren. Λόγω κανονισμών, ο Räikkönen είχε τη δυνατότητα να μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών εφόσον και μόνο ετίθετο κάποιο σοβαρό ζήτημα ασφάλειας, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην πίστα και να διαχειριστεί την πρωτοπορία του. Τελικά, στον τελευταίο γύρο, οι όλο και αυξανόμενοι κραδασμοί οδήγησαν σε κατάρρευση της ανάρτησης και ο Φινλανδός κατέληξε στην αμμοπαγίδα της στροφής 1. Ο «φουριόζος» Fernando Alonso εκμεταλλεύτηκε αυτό το δώρο και πήρε μια απροσδόκητη νίκη, ξεπερνώντας τον poleman Nick Heidfeld και τον Rubens Barrichello.

Σαν σήμερα

Σαν σήμερα το 2011 συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από τη διεξαγωγή του πρώτου Indianapolis 500, με το επετειακό event να κάνει πάταγο για τον επικό τερματισμό του. Αρχικά, η pole position είχε καταλήξει απροσδόκητα στον Καναδό Alex Tagliani της Sam Schmidt Motorsports (τωρινή Arrow McLaren SP), με την πρωτοπορία του αγώνα να μοιράζεται ανάμεσα σε πολλούς οδηγούς του grid. Ο πρωτοεμφανιζόμενος J. R. Hildebrand ήταν αυτός που είχε τεθεί επικεφαλής με δύο γύρους να απομένουν, παίρνοντας το ρίσκο να μην μπει στα pits και να εξοικονομήσει καύσιμα. Σε μια συγκλονιστική ανατροπή σκηνικού, ο Hildebrand πάτησε στο ακάθαρτο τμήμα της πίστας στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου για να ντουμπλάρει τον Charlie Kimball και έπεσε στον τοίχο. Προσπάθησε να τσουλήσει το διαλυμένο μονοθέσιό του, αλλά τελικά τον προσπέρασε ο Dan Wheldon στα τελευταία μέτρα πριν την καρό σημαία. Ο Βρετανός, οδηγώντας ως μεμονωμένη συμμετοχή, σημείωσε μια νίκη που άφησε για πάντα εποχή.

Σαν σήμερα, επίσης το 2011, το GP Μονακό υποσχόταν μια εντυπωσιακή τριπλή μονομαχία για τη νίκη ανάμεσα στους Sebastian Vettel, Fernando Alonso και Jenson Button. Ο Vettel είχε μείνει με την φθαρμένη σκληρή γόμα ελαστικών και όλα έδειχναν πως θα παλέψει λυσσαλέα με τον οδηγό της Ferrari και της McLaren, των οποίων τα ελαστικά βρίσκονταν σε αρκετά καλύτερη κατάσταση. Ωστόσο, ο αγώνας διακόπηκε απροσδόκητα στον 72ο γύρο λόγω ενός μεγάλου ατυχήματος του Vitaly Petrov που προκλήθηκε στη στροφή της πισίνας από ένα συμβάν μεταξύ Adrian Sutil, Lewis Hamilton και Jaime Alguersuari. Οι κανονισμοί όριζαν πως κάθε οδηγός έχει δικαίωμα αλλαγής ελαστικών υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας, κάτι που «βεβήλωσε» κάθε ενδεχόμενο μονομαχίας για τη νίκη. Η Red Bull εξόπλισε το μονοθέσιο του Vettel με καινούρια ελαστικά και ο Γερμανός πήρε άνετα την καρό σημαία, μπροστά από τους Alonso και Button.

Σαν σήμερα

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Σαν σήμερα το 2016, το Indianapolis 500 έλαβε χώρα για 100η φορά στην τεράστια ιστορία του, προσφέροντας ακόμα έναν εντυπωσιακό τερματισμό και έναν απροσδόκητο νικητή. Ο λόγος για τον Alexander Rossi, ο οποίος είχε εγκαταλείψει έναν ανέλπιστο ρόλο δοκιμαστή οδηγού στην F1 και την παραπαίουσα ομάδα της Manor-Marussia, ώστε να αγωνιστεί στο IndyCar με την Andretti Herta Autosport. Ο Αμερικανός, παρόλο που δοκιμαζόταν για πρώτη φορά σε οβάλ πίστα, επέδειξε αξιόλογα δείγματα ταχύτητας και εκκίνησε 11ος. Ωστόσο, δύο καταστροφικά pit-stops ανάγκασαν την ομάδα να πάρει ένα τεράστιο ρίσκο και να κάνουν ένα pit-stop λιγότερο από τους υπόλοιπους ώστε να ανακτήσουν τις χαμένες θέσεις. Με το μονοθέσιο να έχει ανεφοδιαστεί για τελευταία φορά μόλις στον γύρο 166, ο Rossi έκανε το ακατόρθωτο και πήρε πρώτος την καρό σημαία από τον Carlos Muñoz, παρόλο που ο κινητήρας παρέδωσε πνεύμα στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου λόγω έλλειψης καυσίμων.

Σαν σήμερα, επίσης το 2016, ο Lewis Hamilton πήρε μια ανέλπιστη νίκη στο GP Μονακό, με το βροχερό πρώτο σκέλος του αγώνα να στιγματίζεται από την τρομερή ατυχία του poleman Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός της Red Bull είχε μπει στα pits στον 32ο γύρο για ένα προγραμματισμένο pit-stop, μέχρι που είδε πως οι μηχανικοί του δεν είχαν ετοιμάσει ακόμη τα καινούρια ελαστικά του. Έτσι, έχασε την πρωτοπορία από τον Βρετανό πρωταθλητή της Mercedes, ο οποίος είχε προσπεράσει νωρίτερα τον ομόσταυλο Nico Rosberg που δυσκολευόταν στις μεικτές συνθήκες. Ο Hamilton κράτησε πίσω του τον Ricciardo για την πρώτη του νίκη στη σεζόν, ο Rosberg τερμάτισε μόλις 7ος και το βάθρο ολοκλήρωσε ο Sergio Pérez, σε μία ακόμη αξιομνημόνευτη εμφάνισή του με την Force India.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.