spot_img

Σαν σήμερα, 8 Σεπτεμβρίου στην F1 και το motorsport

Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στα βιβλία: κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Σαν σήμερα το 1923 ο 38χρονος Ugo Sivocci, νικητής στο Targa Florio της ίδιας χρονιάς, σκοτώθηκε στις ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας έπειτα από μια σύγκρουση της Alfa Romeo του σε ένα δέντρο εκτός πίστας. Την ίδια μέρα του δυστυχήματος, ο μηχανικός Nicola Romeo είχε ανακοινώσει σε δηλώσεις του πως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της ομάδας θα αποσυρθούν από το υπόλοιπο του event. Η Alfa Romeo P1 του Sivocci είχε ζωγραφισμένη πάνω της ένα λευκό τρίγωνο με ένα πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι, το οποίο έμελλε έκτοτε να αποτελέσει κάτι σαν γούρι της ιταλικής φίρμας. Επίσης, το αυτοκίνητο είχε τον αριθμό 17, ο οποίος δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ ξανά στους αγώνες από ιταλικά αγωνιστικά.

Σαν σήμερα το 1950 άφησε την τελευταία του πνοή στην πόλη του Le Mans και σε ηλικία 73 χρονών ο Victor Hémery, ένας Γάλλος αστέρας των πρώτων προπολεμικών Grand Prix. Η πιο επιτυχημένη του χρονιά ήταν το 1905, όταν και κέρδισε στην πόλη Bastogne του Βελγίου καθώς και το φημισμένο τότε Vanderbilt Cup στις Η.Π.Α., ξεπερνώντας τους Felice Nazzaro, Louis Chevrolet και Ferenc Szisz. Τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς κατέγραψε και ένα ρεκόρ επίγειας ταχύτητας στα 176.46 km/h οδηγώντας μια Darracq, στο Arles της Γαλλίας. Άλλες διακρίσεις του Hémery αποτελούν οι νίκες του στον μαραθώνιο αγώνα μεταξύ Αγίας Πετρούπολης-Μόσχας το 1907-1908, ακόμα ένα ρεκόρ ταχύτητας στο Brooklands το 1909 καθώς και μια νίκη στο ανεπίσημο GP Γαλλίας του Sarthe το 1911.

Σαν σήμερα το 1956 γεννήθηκε ο Σουηδός άσσος των αγώνων Stefan Johansson. Όντας πρωταθλητής στη Βρετανική Formula 3, προβιβάστηκε στην F1 το 1983 με την μικρή ομάδα της Spirit. Αγωνίστηκε σε συνολικά 79 Grand Prix με τις ομάδες των Spirit, Tyrrell, Toleman, Ferrari, McLaren, Ligier, Onyx και Footwork. Ο καλύτερος τερματισμός του ήταν η δεύτερη θέση – δύο φορές με τη Ferrari το 1985 και δύο φορές με την McLaren το 1987. Ο Johansson δεν μπόρεσε ποτέ να πρωταγωνιστήσει στη Scuderia και την McLaren ώστε να κερδίσει κάποιον αγώνα στην F1 και, μετά το 1991, διένυσε μια αξιοπρεπέστατη πορεία στο CART/IndyCar με την ομάδα του Tony Bettenhausen Jr. καθώς και σε αγώνες αντοχής παγκοσμίως. Μάλιστα, το 1997 θριάμβευσε στις 24 ώρες του Le Mans, οδηγώντας μια Porsche WSC-95 μαζί με τον αείμνηστο Michele Alboreto και τον μελλοντικό θρύλο Tom Kristensen.

Σαν σήμερα το 1957, η ανερχόμενη τότε ομάδα της Vanwall ολοκλήρωσε δυναμικά τη σεζόν της στην F1 μονοπωλώντας τις πρώτες τρεις θέσεις στην εκκίνηση του GP Ιταλίας. Με τους Stuart Lewis-Evans και Tony Brooks να επηρεάζονται από μηχανικά προβλήματα, το τρίτο αυτοκίνητο του Stirling Moss ήταν το μόνο που απέμεινε «άθικτο» στον αγώνα και τελικά πήρε πρώτο την καρό σημαία, με τον Βρετανό να κερδίζει για τρίτη φορά σε τέσσερις αγώνες. Ο Juan Manuel Fangio τερμάτισε δεύτερος για την Maserati, κλείνοντας με τη σειρά του τη σεζόν αλλά και την καριέρα του ουσιαστικά στην F1, μετρώντας πέντε παγκόσμιους τίτλους, 24 νίκες και 35 βάθρα – αυτό ήταν το τελευταίο του. Ο Wolfgang von Trips σημείωσε το δικό του πρώτο βάθρο όντας τρίτος σε μια Ferrari 801.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα το 1960 γεννήθηκε στο Τόκιο ο Aguri Suzuki. Ο Ιάπωνας ξεκίνησε δυναμικά την καριέρα στο motorsport κάνοντας αίσθηση στους αγώνες καρτ της χώρας του, κατακτώντας δύο τίτλους και μεταφερόμενος έπειτα στα μονοθέσια. Το 1988 πήρε απροσδόκητα το ντεμπούτο του στην F1, αντικαθιστώντας τον αδιάθετο Yannick Dalmas στην ομάδα της Larrousse-Lola για το GP Ιαπωνίας. Την επόμενη χρονιά καθιερώθηκε στο πρωτάθλημα με την αδύναμη Zakspeed και απέτυχε να προκριθεί σε όλους τους 16 αγώνες της χρονιάς, επιστρέφοντας έτσι στη Larrousse το 1990. Τα αποτελέσματα βελτιώθηκαν και ο Suzuki σημείωσε το μοναδικό του βάθρο την ίδια χρονιά, τερματίζοντας τρίτος στο GP Ιαπωνίας. Μέχρι το 1995 οδήγησε και για τις Footwork, Jordan και Ligier, αφήνοντας έπειτα την F1 ως οδηγός για να δραστηριοποιηθεί προσωρινά εκεί ως επικεφαλής ομάδας (2006-2008). Πλέον διευθύνει εδώ και χρόνια την ομάδα ARTA της Honda στο δημοφιλές JGTC/Super GT, σε συνεργασία με τον βελτιωτικό οίκο της Autobacs.

Σαν σήμερα

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 7 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Σαν σήμερα το 1963, ο αείμνηστος Jim Clark κέρδισε στη Monza για το GP Ιταλίας, εξασφαλίζοντας τον πρώτο του τίτλο στην F1 με τρεις αγώνες να απομένουν. Ο αγώνας είδε τον Clark να μονομαχεί ρόδα-με-ρόδα με πολύ ισχυρότερα μονοθέσια, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την τεχνική του slipstream. Οι Graham Hill, John Surtees και Dan Gurney είχαν επίσης προηγηθεί αλλά εγκατέλειψαν, αφήνοντας έτσι τον νέο παγκόσμιο πρωταθλητή ελεύθερο να καταγράψει το ένα ρεκόρ πίστας μετά το άλλο και να ξεπεράσει την BRM του Richie Ginther για 1 λεπτό και 35 δευτερόλεπτα. Ο Clark γιόρτασε δίνοντας το τρόπαιό του στον Colin Chapman και κάνοντας έναν γύρο θριάμβου στην ιστορική πίστα, μαζί με τον επικεφαλής της Lotus και τον πρωτάρη ομόσταυλο Mike Spence.

Σαν σήμερα το 1968, ο 100ος αγώνας του δημοφιλούς Graham Hill στην F1 σημειώθηκε στο GP Ιταλίας της Monza και είχε άδοξο τέλος. Ο Βρετανός της Lotus είχε εκκινήσει 5ος αλλά έμεινε εκτός μετά από μόλις 10 γύρους, καθώς έσπασε το μπουλόνι ενός πίσω τροχού του. Επίσης, ο John Surtees είχε σημειώσει την πρώτη pole position στην ιστορία της Honda και υπήρξε πρωτοπόρος στο αρχικό σκέλος του αγώνα, μαζί με τους Bruce McLaren και Jackie Stewart. Ωστόσο, όπως ο Hill, έτσι και αυτοί οι τρεις δεν τερμάτισαν με τη νίκη να καταλήγει επομένως στον Denny Hulme. Ο Johnny Servoz-Gavin τερμάτισε δεύτερος για το μοναδικό του βάθρο στην F1, με τρίτο τον Jacky Ickx.

Σαν σήμερα το 1974, ο αείμνηστος Ronnie Peterson κέρδισε το GP Ιταλίας με μια Lotus 72E, ξεπερνώντας οριακά την McLaren του Emerson Fittipaldi για μόλις 0.8 δευτερόλεπτα. Ο Jody Scheckter έκλεισε το βάθρο για την Tyrrell, ενώ η Ferrari βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να μην τερματίσει με κανένα μονοθέσιό της – οι Clay Regazzoni και Niki Lauda εγκατέλειψαν με μικρή διαφορά λόγω αστοχίας στον κινητήρα τους. Με τα αποτελέσματα αυτά και με δύο αγώνες να απομένουν, η μάχη για τον τίτλο ήταν πλέον απόλυτα ανοιχτή καθώς ο Regazzoni βρισκόταν επικεφαλής στους 46 βαθμούς, με τον Scheckter στους 45 και τον Fittipaldi στους 43. Ο Lauda είχε ακόμη μαθηματικές ελπίδες όντας στους 38.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα, επίσης το 1974, ο θρύλος του NASCAR Richard Petty εκκίνησε από την pole position στη μικρή οβάλ πίστα του Richmond και κατέκτησε εύκολα τον αγώνα 500 γύρων. Ο άσσος με το #43 ανέλαβε οριστικά τα ηνία στον γύρο 121 όταν συγκρούστηκε ο Cale Yarborough, ηγούμενος έπειτα για τους υπόλοιπους 379 ώστε να επικρατήσει με άνεση έως τον τερματισμό. Μισό γύρο πίσω τερμάτισε ο Benny Parsons για την δεύτερη θέση, με τον Richie Panch τρίτο, επτά γύρους πίσω.

Σαν σήμερα το 1984 απεβίωσε στα 66 του χρόνια ο Johnnie Parsons, νικητής του Indianapolis 500. Ο Αμερικανός ξεκίνησε να δραστηριοποιείται με το motorsport στα δυτικά των Η.Π.Α., αναπτύσσοντας αξιόλογες οδηγικές ικανότητες σε αγώνες με αυτοκίνητα τύπου midget. Έτσι κατάφερε να κατακτήσει τίτλους και πολλές νίκες, επεκτείνοντας την καριέρα του στον δημοφιλέστερο χώρο του πρωταθλήματος USAC (τωρινό IndyCar) αμέσως μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο Parsons εκπροσώπησε κυρίως την ομάδα του Ed Walsh με τις Kurtis Kraft του και διέπρεψε δεόντως στην πρώτη του πλήρη σεζόν το 1949, τερματίζοντας δεύτερος στο ντεμπούτο του στο Indianapolis 500 και κατακτώντας το πρωτάθλημα. Την επόμενη χρονιά κέρδισε στο περιβόητο event του Brickyard αλλά δεν μπόρεσε να διατηρήσει την υψηλή δυναμική του και αποσύρθηκε ύστερα από μερικά χρόνια. Η μεγάλη απήχηση που είχε χτίσει ο Parsons στα αυτοκίνητα midget τον βοήθησε να αναλάβει διευθύνων ρόλο στο σχετικό επιτελείο αγώνων κατά τη δεκαετία του ‘70.

Σαν σήμερα, επίσης το 1984, γεννήθηκε ο Vitaly Petrov. Αφού τερμάτισε δεύτερος στο GP2 Series του 2009, ο Ρώσος εισήλθε στην F1 την επόμενη χρονιά μέσω της Renault έχοντας τεράστια οικονομική στήριξη. Έτσι, έγινε ο πρώτος οδηγός που εκπροσώπησε την χώρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η πρώτη του σεζόν αποδείχθηκε μέτρια συγκριτικά με τον ομόσταυλο Robert Kubica. Ο Petrov διατηρήθηκε στην αναδιαρθρωμένη ομάδα του Enstone για το 2011 και σημείωσε το μοναδικό του βάθρο στο εναρκτήριο GP Αυστραλίας, αλλά έχασε τη θέση του ώστε να επιστρέψει στο σπορ ο Kimi Räikkönen. Αντικατέστησε τον Jarno Trulli στην αδύναμη Caterham την επόμενη χρονιά και την βοήθησε να εξασφαλίσει το χρηματικό έπαθλο που αποδιδόταν στις πρώτες 10 ομάδες της βαθμολογίας, μένοντας όμως οριστικά εκτός F1 από το 2013. Έπειτα από πολλούς μήνες εκτός ενεργού δράσης και ένα σύντομο πέρασμα από το DTM, ο Petrov καταστάλαξε στους αγώνες αντοχής με την SMP Racing.

Σαν σήμερα

Σαν σήμερα το 1985, η νίκη για το GP Ιταλίας κατέληξε στη McLaren MP4/2B του Alain Prost, ο οποίος σημείωσε την πέμπτη και τελευταία του νίκη στη σεζόν καθώς όδευε προς τον πρώτο από τους τέσσερις τίτλους του στην F1. Ο Γάλλος μονομαχούσε με την Williams του Keke Rosberg για την πρωτοπορία, μέχρι που έμεινε χωρίς αντίπαλο ύστερα από την αστοχία στον κινητήρα του Φινλανδού. Τερμάτισε σχεδόν 52 δευτερόλεπτα μπροστά από την αναξιόπιστη Brabham BT54 του Nelson Piquet και τρίτος κατέληξε ο poleman Ayrton Senna με μια Lotus 97T. Ο Marc Surer τερμάτισε 4ος στην έτερη Brabham και βαθμολογήθηκε για τελευταία φορά.

Σαν σήμερα το 1991, ο Nigel Mansell έγινε ο πρώτος Βρετανός που κέρδισε στη Monza για το GP Ιταλίας της F1, 20 χρόνια μετά την επική νίκη του Peter Gethin. Ο άσσος της Williams, έχοντας βρεθεί δεύτερος μετά την εγκατάλειψη του ομόσταυλου Riccardo Patrese στα μισά του αγώνα, προσπέρασε τον Ayrton Senna στα φρένα για το Ascari chicane στον 34ο γύρο και έκτοτε δεν απειλήθηκε, αφήνοντας τον Βραζιλιάνο της McLaren να κλείσει το βάθρο μαζί με τον Alain Prost. Την ίδια μέρα, ο Michael Schumacher πραγματοποίησε τη δεύτερη εμφάνισή του στην F1 όντας πλέον οδηγός της Benetton, έπειτα από μια αμφιλεγόμενη μεταφορά του από την ομάδα της Jordan. Ο νεαρός Γερμανός επικράτησε εμφατικά έναντι του τρεις-φορές πρωταθλητή και ομόσταυλου Nelson Piquet τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση.

Σαν σήμερα το 1996, ο Michael Schumacher επικράτησε στο GP Ιταλίας και προσέφερε αμέτρητη χαρά στους tifosi, καταγράφοντας την πρώτη νίκη της Ferrari στη Monza μετά το ανέλπιστο 1-2 της ομάδας το 1988. Ο Jean Alesi της Benetton είχε αρχικά εκκινήσει καταπληκτικά από την 6η θέση για να τεθεί επικεφαλής, μέχρι που έδωσε την πρωτοπορία στον poleman Damon Hill έπειτα από λάθος στις στροφές Lesmo. Ο Βρετανός της Williams είχε θέσει τις βάσεις για μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά τελικά χτύπησε τις μπαριέρες κατά την είσοδό του για το πρώτο chicane στον 6ο γύρο και εγκατέλειψε λόγω σπασμένης ανάρτησης. Ο Alesi κράτησε τα ηνία του αγώνα μέχρι τη φάση των pit stops, όπου προσπεράστηκε από τον Schumacher και τον πλαισίωσε έτσι στο βάθρο μαζί με τον Mika Häkkinen της McLaren.

Σαν σήμερα

Σαν σήμερα, επίσης το 1996, η καταπληκτική πίστα της Laguna Seca προσέφερε μία από τις πιο εικονικές στιγμές στην ιστορία των αγώνων IndyCar και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα της σεζόν, ο rookie Alex Zanardi έφερε εις πέρας μια τολμηρή προσπέραση από την εσωτερική στον Bryan Herta, βουτώντας φιλόδοξα στα φρένα προς την απαιτητική κατηφορική στροφή Corkscrew. Παρόλο που πέρασε άγαρμπα πάνω από το κράσπεδο και το χώμα και επέστρεψε γλιστρώντας στην αγωνιστική γραμμή, ο Ιταλός της Chip Ganassi Racing απέφυγε τη σύγκρουση και τέθηκε επικεφαλής με συγκλονιστικό τρόπο, κατακτώντας την τρίτη του νίκη σε μια εντυπωσιακή παρθενική χρονιά. Ο απογοητευμένος Herta τερμάτισε δεύτερος και στερήθηκε την πρώτη του νίκη, με την Chip Ganassi Racing να γιορτάζει παράλληλα την στέψη του έτερου οδηγού της, Jimmy Vasser, ως πρωταθλητή. Η μανούβρα του Zanardi στον Herta έχει καθιερωθεί ανεξίτηλα στα χρονικά του motorsport με την ονομασία The Pass”.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Σαν σήμερα το 2001, ο αγώνας 400 μιλίων του Richmond για την μεγάλη κατηγορία του NASCAR προσέφερε στους τελευταίους γύρους του μια κλειστή μονομαχία μεταξύ Ricky Rudd και Kevin Harvick. Ο δεύτερος πήρε απαιτητικά την πρωτοπορία 18 γύρους πριν τον τερματισμό, χτυπώντας ελαφρά τον άσσο της Yates Racing στη στροφή 2. Μάλιστα, ο Rudd σχεδόν έκανε τετακέ αλλά διατήρησε τον έλεγχο και απέφυγε τον τοίχο. Τελικά ανταπέδωσε στον Harvick 12 γύρους αργότερα, χτυπώντας ο ίδιος το αυτοκίνητό του για να τεθεί οριστικά επικεφαλής. Τον ξεπέρασε για 0.833 δευτερόλεπτα και σημείωσε έτσι την δεύτερη νίκη του στη σεζόν.

Σαν σήμερα το 2002, η πίστα του Estoril φιλοξένησε το GP Πορτογαλίας του μετονομασμένου τότε MotoGP κάτω από απαιτητικότατες συνθήκες βροχής και ανέμου. Ο αγώνας εξελίχθηκε σε θρίαμβο για τον Valentino Rossi, ο οποίος αρχικά καταδίωκε την Suzuki του Sete Gibernau. Ο Ισπανός κρατούσε πίσω του τον «Γιατρό» με μια σταθερή διαφορά 4 δευτερολέπτων, μέχρι που τελικά υπέκυψε στην πίεση και έπεσε στην αμμοπαγίδα, μόλις τρεις γύρους πριν τον τερματισμό. Οι Carlos Checa και Tohru Ukawa προβιβάστηκαν κατά μία θέση και βρέθηκαν στο βάθρο έπειτα από την εγκατάλειψη του Gibernau, έχοντας μονομαχήσει στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα για την τρίτη θέση. Η Suzuki συμβιβάστηκε με την 4η θέση του Kenny Roberts Jr. και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με την δίχρονη West Honda Pons του Alex Barros.

Σαν σήμερα, επίσης το 2002, ο αγώνας 300 μιλίων στην οβάλ πίστα του Chicagoland προσέφερε το πιο κλειστό photo finish στην ιστορία της κορυφαίας κατηγορίας για τους αγώνες IndyCar. Οι τελευταίοι 22 γύροι βρήκαν τους πρώτους 10 οδηγούς της κατάταξης να κινούνται ρόδα-με-ρόδα σε σειρές των δύο και δεν φαινόταν κανείς τους να θέλει να αφήσει το πόδι από το γκάζι. Μπροστά σε αυτό το ανελέητο τρενάκι ξεχώρισε ο Sam Hornish Jr., ο οποίος κατάφερε να κερδίσει τον βετεράνο Al Unser Jr. για μόλις 0.0024 δευτερόλεπτα. Έτσι κατέκτησε την έβδομη νίκη του στο πρωτάθλημα και τέταρτη στη σεζόν, ενώ προβιβάστηκε στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών. Απέμενε πλέον μόνο ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, στο Τέξας.

Σαν σήμερα το 2006, ο Αυστραλός θρύλος των αυτοκινήτων τουρισμού Peter Brock σκοτώθηκε άδοξα σε ηλικία 61 χρονών, έπειτα από μια σύγκρουση της AC Cobra Daytona Coupé του στο ιστορικό Targa West Rally κοντά στο Perth. Ο Brock είχε κερδίσει τον δημοφιλή αγώνα 1000 χιλιομέτρων του Bathurst εννέα φορές και στέφθηκε πρωταθλητής στο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της Αυστραλίας το 1974, 1978 και 1980 με την Holden. Επίσης, αγωνίστηκε δύο φορές στις 24 ώρες του Le Mans, με την καριέρα του ωστόσο να γνωρίζει αλησμόνητες δόξες κυρίως στην πατρίδα του.

Σαν σήμερα το 2007 δόθηκε η εκκίνηση σε έναν 24ωρο αγώνα αντοχής στο Silverstone, ο οποίος είχε διοργανωθεί στα πλαίσια του βρετανικού πρωταθλήματος Britcar. Το event ξεχώρισε ιδιαίτερα για την εμφάνιση του Top Gear, με τους Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond και “Stig” (Ben Collins) να συμμετέχουν με μια BMW 330d στην Κατηγορία 4. Η ομάδα είχε εκκινήσει από το pit lane – πρακτικά από την τελευταία θέση, ύστερα από μια μακρά μεταμεσονύκτια προσπάθεια επισκευής του αυτοκινήτου στο γκαράζ. Τελικά τερμάτισε στην 39η θέση της γενικής κατάταξης και τρίτη στην κατηγορία της, με μια σειρά μηχανικών προβλημάτων να την περιορίζει χαμηλά στην κατάταξη. Η συνολική νίκη κατέληξε στην BMW Z4 M Coupé GT3 των Jamie Campbell-Walter, Dieter Quester, Johannes Stuck και Dirk Werner.

Σαν σήμεραΣαν σήμερα το 2012, η οβάλ πίστα του Richmond φιλοξένησε τον τελευταίο αγώνα της μεγάλης κατηγορίας του NASCAR πριν το ξεκίνημα της φάσης των play-off. Ο Denny Hamlin είχε κυριαρχήσει στο πρώτο μισό του event όντας πρωτοπόρος για 202 γύρους, μέχρι που ο αγώνας αδρανοποιήθηκε προσωρινά στον γύρο 276 λόγω βροχής και ανακάτεψε την κατάταξη. Η πρωτοπορία πέρασε οριστικά στον Clint Bowyer από τον γύρο 312, με τον οδηγό της Michael Waltrip Racing να εξοικονομεί έπειτα καύσιμα ώστε να κατακτήσει τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν. Δεύτερος τερμάτισε ο Jeff Gordon, ο οποίος είχε μάλιστα βρεθεί έναν γύρο πίσω στα πρώτα στάδια του αγώνα.

Σαν σήμερα το 2013, ο Sebastian Vettel κέρδισε εύκολα στη Monza για το GP Ιταλίας, με τους Fernando Alonso και Mark Webber να τον ακολουθούν στο βάθρο. Ενόσω ο Γερμανός της Red Bull προέκτεινε το βαθμολογικό του προβάδισμα και όδευε προς τον τίτλο, ο συμπατριώτης Nico Hülkenberg έκλεβε την παράσταση οδηγώντας μια μέτρια Sauber C32. Έχοντας προκριθεί την προηγούμενη μέρα σε μια εντυπωσιακή τρίτη θέση, ο έτερος Γερμανός προσπεράστηκε μόνο από τις δύο Ferrari και κράτησε πίσω την Mercedes του Nico Rosberg ώστε να κλείσει την πρώτη πεντάδα.

Σαν σήμερα το 2019, το GP Ιταλίας της F1 αποτέλεσε το πεδίο μιας φανταστικής μάχης για τη νίκη ανάμεσα στον Charles Leclerc και τους οδηγούς της Mercedes. Ο νεαρός Μονεγάσκος της Ferrari, ακόμη φρέσκος από την παρθενική του νίκη στο Βέλγιο μία εβδομάδα νωρίτερα, εκκίνησε από την pole position και έδειχνε να ελέγχει τον αγώνα ακόμη και μετά την φάση των pit stops. Ωστόσο χρειάστηκε να αμυνθεί από τις επιθέσεις του Lewis Hamilton, ωθώντας τον μάλιστα εκτός πίστας στο δεύτερο chicane κατά τον 23ο γύρο. Τελικά ο Βρετανός μπλόκαρε τους τροχούς του στο φρενάρισμα για το πρώτο chicane λίγο αργότερα και βρέθηκε πίσω από τον ομόσταυλο Valtteri Bottas, ο οποίος δεν μπόρεσε ποτέ να θέσει υποψηφιότητα για τη νίκη. Ο Leclerc σημείωσε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και πρώτη για την Ferrari στη Monza μετά το 2010. Οι Daniel Ricciardo και Nico Hülkenberg της Renault έκλεισαν την πρώτη πεντάδα.

Σαν σήμερα

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles