Ο Carlos Sainz ήταν απογοητευμένος με τον τρόπο που τα ελαστικά της Pirelli λειτουργούν στο Μεξικό, τονίζοντας πως κάθε χρόνο γίνονται τα ίδια.
Η ιταλική εταιρεία έφερε στο Autodormo Hermanos Rodriguez πιο σκληρές επιλογές γομών σε σχέση με το 2018 όπου έφερε τις πιο μαλακές γόμες. Όμως, αυτό δεν βοήθησε στη συμπεριφορά τους, με τη πρόσφυση να είναι ελάχιστη, κάτι που δυσκολεύει τους πάντες.
Ο Sainz ήταν ιδιαίτερα επικριτικός, διότι η φιλοσοφία της Pirelli μετατρέπει το τριήμερο αυτό σε μια συντήρηση ελαστικών, παρά αγώνα ταχύτητας.
Υπάρχει παντού τρελή φθορά. Θέλεις να πιέσεις ή να είσαι 3 δευτερόλεπτα πιο αργός για να αντέξουν. Είναι το πόσο πιέζεις και όχι πώς συμπεριφέρεσαι στα ελαστικά. Αυτό δείχνει πως δεν έχει σημασία αν είναι μαλακά ή σκληρά τα ελαστικά. Αν είναι εκτός παραθύρου, δυσκολεύονται απίστευτα. Και αυτό είναι κακό γιατί ερχόμαστε χρόνια εδώ και κάθε χρόνο έχουμε τα ίδια και τα ίδια προβλήματα. Οπότε κάτι πρέπει να γίνει με τα ελαστικά αυτά, δεν γίνεται να μην μετράει το τι γόμα έχεις και απλά να δυσκολεύεσαι. Μπορεί αν δεν βρέξει η πίστα να βελτιωθεί λίγο σε θέμα πρόσφυσης, όμως τα 3 ή 4 δευτερόλεπτα διαφοράς με τη φθορά είναι πάρα πολλά.
Ο παράγοντας ελαστικά είναι πολύ σημαντικός στο Μεξικό όπως έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια, και αυτό το είδαμε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Αυτό μπορεί να οδηγήσει τις Red Bull, Mercedes και Ferrari να επιχειρήσουν να περάσουν στο Q3 με τη medium γόμα, ενώ κάποιες ομάδες να μη περάσουν καν στο Q3 για να έχουν τα ιδανικά ελαστικά στον αγώνα.