Παρά τους περιορισμούς των νέων Τεχνικών Κανονισμών, η Pirelli πιστεύει ότι η ταχύτητα των μονοθεσίων φέτος θα παραμείνει ίδια με το 2020.
Η νέα αγωνιστική σεζόν, όπως όλα δείχνουν, θα είναι αρκετά απαιτητική σε οικονομικό και τεχνικό επίπεδο. Πολλές είναι μάλιστα οι ομάδες που έχουν ήδη στρέψει το ενδιαφέρον τους στην ανάπτυξη των μονοθεσίων για το 2022.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Μαρτίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο πρόεδρος της Ιταλικής φίρμας, Mario Isola, μίλησε για την απόδοση των μονοθεσίων στο Bahrain Test και τις απαιτήσεις της νέας σεζόν.
Είναι σίγουρο πως όλες οι ομάδες κρύβουν την πραγματική τους απόδοση. Είμαι όμως έκπληκτος με την ικανότητά τους να ανακτήσουν την χαμένη κάθετη δύναμη στα μονοθέσια πριν καν ξεκινήσει η σεζόν. Η απόφαση που πήραμε πέρυσι, σε συνεργασία με την FIA και FOM, για την αλλαγή των Τεχνικών Κανονισμών πιστεύω ήταν πολύ σημαντική. Οι ομάδες καλούνται αρχικά να μειώσουν την κάθετη δύναμη και παράλληλα να σχεδιάσουν ένα μονοθέσιο, το οποίο θα μπορεί να ανταπεξέλθει στα επιπλέον φορτία που ενδέχεται να παρουσιαστούν στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Δείτε το GP Ισπανίας της Κατηγορίας Pro-Am για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.
Προς τα τέλη Φεβρουαρίου, η Pirelli παρουσίασε τις επιλογές γομών στα ελαστικά που θα έχουν στην διάθεσή τους φέτος οι ομάδες. Αν και στη βάση τους δεν θα διαφέρουν από αυτές του 2020, η σκληρότητα των ελαστικών θα αλλάζει ανάλογα με την πίστα του αγωνιστικού τριημέρου.
Παρά τις δυσκολίες που εμφανίστηκαν λόγω την πανδημίας του Covid-19, δουλέψαμε σκληρά ώστε να δημιουργήσουμε ένα πιο ανθεκτικό προϊόν. Πιστεύω πήραμε την σωστή απόφαση, καθώς τα μονοθέσια φέτος θα είναι το ίδιο γρήγορα με πέρυσι. Αυτό φάνηκε και στους χρόνους εντός πίστας κατά το τριήμερο των δοκιμών, όπου οι διαφορές ήταν πάρα πολύ μικρές. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι οι συνθήκες στο οδόστρωμα δεν ήταν ιδανικές, την μειωμένη κάθετη δύναμη και την ποσότητα καυσίμων, πιστεύω δεν θα δούμε καμία αλλαγή στην απόδοση φέτος.
Η σεζόν της F1 για το 2021 ξεκινά την επόμενη εβδομάδα με το GP Μπαχρέιν, στις 26 με 28 Μαρτίου. Η αναμονή έφτασε στο τέλος της και η νέα χρονιά πλησιάζει μέρα με τη μέρα. Η ταχύτητα των μονοθεσίων αποτέλεσε θέμα των χειμερινών δοκιμών, όμως οι ομάδες σίγουρα έχουν τα δικά τους προγράμματα εξέλιξης.