spot_img

Συνάντηση οδηγών στη Βραζιλία με τα ελαστικά στο επίκεντρο

Στο πλαίσιο του GP Βραζιλίας, οι οδηγοί της F1 θα βρεθούν ώστε να συζητήσουν λύσεις ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση με τα ελαστικά στο σπορ.

Τους τελευταίους μήνες, αρκετοί οδηγοί έχουν εκφράσει την δυσαρέσκεια τους σχετικά με τη συμπεριφορά, τη φθορά και τον τρόπο λειτουργίας των ελαστικών της Pirelli.  Κατά τη διάρκεια των αγώνων, υποχρεούνται να μην πιέζουν στο όριο, καθώς η φθορά αυξάνεται κατακόρυφα, με τη συντήρηση να γίνεται πρωταρχικός στόχος.

Την Παρασκευή στη πίστα του Interlagos, το GPDA (ένωση οδηγών) θα συνεδριάσει ώστε να βρουν λύσεις για το πώς θα πρέπει να είναι τα ελαστικά. Ο Daniel Ricciardo ήταν από τους πρώτους που μίλησε για το θέμα στα πλαίσια του τριημέρου.

Πιστεύω πως κανένας δεν είναι πάντα ευχαριστημένος. Θέλουν ένα ελαστικό ώστε να αγωνιζόμαστε πιο σκληρά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και νομίζω πως τώρα είμαστε πολύ κοντά. Αλλά δεν ξέρω το πώς θα έχουμε ένα ελαστικό που μπορείς να πιέσεις σκληρά, αλλά να φθείρεται. Αναπόφευκτα θα έχεις δύο-τρία pit-stop. Πιστεύω πως θα οδηγάμε πιο αργά απ’όσο μπορούμε, όπως το κάνουμε τώρα.

Ο Romain Grosjean θέλησε κι εκείνος για ακόμα μια φορά να μιλήσει για τα ελαστικά και να επεκτείνει το θέμα σε διακλαδώσεις που δημιουργούνται.

Δεν είναι μόνο τα ελαστικά. Νιώθω, δίχως να θέλω να μιλήσω εκ μέρους όλων, πως πρέπει να λέμε την άποψη μας και να κάνουμε παραπάνω πράγματα, γιατί δεν είναι διασκεδαστικοί οι αγώνες. Η 6η θέση στο Μεξικό ήταν δύο γύρους πίσω; Πως περιμένεις ένα μονοθέσιο του δεύτερου γκρουπ να είναι στο βάθρο με τέτοια διαφορά; Η απόσταση και η διαφορά από τις μεγάλες στις μικρές ομάδες είναι πάρα πολύ μεγάλη. Επιπλέον τα ελαστικά είναι τόσο περίπλοκα στο να οδηγείς. Αν δεν έχεις τη κάθετη δύναμη τα καταστρέφεις και ανοίγεις ξανά τη διαφορά. Είναι σημαντικό το να μην καθόμαστε και να μην προσπαθούμε να κάνουμε κάτι για το άθλημα που αγαπάμε.

Ο οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly, μίλησε κι εκείνος για τη κατάσταση των ελαστικών και κάλεσε για λιγότερη θερμική καταπόνηση.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε και ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μπορούμε να βελτιώσουμε το racing είναι τα ελαστικά που είναι λιγότερο ευαίσθητα στην υπερθέρμανση. Μας δίνει την ευκαιρία να ακολουθούμε μονοθέσια καλύτερα. Προς το παρόν οδηγείς για τρεις στροφές πολύ κοντά στο μονοθέσιο μπροστά, αρχίζεις να γλιστράς και οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν κατά τρεις βαθμούς στα ελαστικά και αρχίζεις να χάνεις απόδοση. Είναι το εφέ της χιονόμπαλας, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν και τελείωσες. Είναι κάτι που η Pirelli πρέπει να εστιάσει. Τους έχουμε ήδη πει πως πρέπει να σέβονται το τι τους ζητάει η FOM και είναι ένα θέμα που έχουμε συζητήσει αρκετές φορές. Ως οδηγοί πρέπει να κάνουμε την άποψη μας να ακούγεται περισσότερο.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles