Ο τέως επικεφαλής της Williams Racing, Jost Capito, μίλησε για ορισμένες από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε εκτός πίστας η ομάδα του 2022, αλλά επηρέασε την απόδοσή της
To 2022 η Williams περίμενε να ξεκινήσει με θετικό τρόπο τη νέα εποχή της Formula 1. Ωστόσο η πραγματικότητα αποδείχθηκε διαφορετική, με τη βρετανική ομάδα να κάνει βήμα πίσω σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν. Η FW44 αποδείχθηκε ένα μονοθέσιο κατώτερο των περιστάσεων και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών τερμάτισε στην τελευταία θέση με συγκεντρώνοντας μόλις 8 βαθμούς.
Η ομάδα εξαγοράστηκε πρόσφατα από τη Dorilton Capital και έχουν γίνει ορισμένες επενδύσεις στο εργοστάσιο του Γκρόουβ ώστε τα επόμενα χρόνια να κάνει το βήμα προς το midfield της F1. Τα οργανωτικά προβλήματα συνεχίστηκαν στο 2022, με το ρυθμό εξέλιξης της ομάδας να μην είναι ο επιθυμητός και στην πλειονότητα των αγώνων, το μονοθέσιό της ήταν το πιο αργό του grid.
Μην χάσετε την εκπομπή Slipstream #104 την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου στις 21:00 με… Χριστουγεννιάτικη διάθεση. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ.
Λίγο μετά το τέλος του πρωταθλήματος, η Williams ανακοίνωσε την αποχώρηση του επικεφαλής της Jost Capito και του τεχνικού διευθυντή, FX Demaison. Ο Γερμανός σε μία από τις τελευταίες του δηλώσεις στο ρόλο του, δήλωσε για τα μεγάλα προβλήματα της ομάδας και το πώς διαχειρίζεται τους πόρους της.
«Υπάρχουν δύο είδη budget cap, το ένα είναι το επιχειρησιακό και το άλλο είναι το όριο επενδύσεων. Αυτό είναι που μας κόστισε περισσότερο γιατί πρέπει να κάνουμε επενδύσεις για το εργοστάσιο. Στο οργανωτικό κομμάτι, πρέπει να είμαστε πολύ αποδοτικοί με τη δουλειά στο Γκρόουβ. Όταν δεν έχουμε τα απαραίτητα εργαλεία δεν μπορούμε να φέρουμε αποτελέσματα. Οι αναβαθμίσεις μας κοστίζουν πολλά χρήματα και παίρνουν αρκετό καιρό για να ολοκληρωθούν, διότι απλά δεν έχουμε τα εργαλεία που χρειάζονται. Με διαφορά δεν είμαστε αρκετά αποτελεσματικοί σε αυτό και είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #103 για τον κόσμο της Formula 1.
Επιπλέον ο Capito αποκάλυψε πως η Williams δεν έχει φτάσει ποτέ το ανώτατο όριο δαπανών τα δύο χρόνια που υπάρχει στη Formula 1.
«Εργαζόμαστε ώστε να είμαστε πολύ κοντά στο όριο του cost cap. Η Dorliton μας επιτρέπει πλέον να το κάνουμε πράξη και δίνει τους πόρους για να εργαστούμε αποτελεσματικά υπό το budget cap. Όπως έχω ξαναπεί, πρέπει να επενδύσουμε πολλά χρήματα και να κάνουμε πολλά πράγματα εντός του budget cap, τα οποία άλλες ομάδες τα έχουν ήδη κάνει».
Η Williams δεν έχει ανακοινώσει ποιος θα είναι ο νέος επικεφαλής της από το 2023. Ωστόσο η ομάδα την επόμενη χρονιά θα δει τον Έλληνα σχεδιαστή, Άγγελο Τσιαπάρα, να προσχωρεί στο Γκρόουβ από τη Red Bull Racing.
Βαθμολογούμε από το 1 έως το 10 τις ομάδες της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο εδώ.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord