Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά που η Ferrari θέλει να ξεχάσει, καταρρίπτοντας μερικά αρνητικά ρεκόρ με αποτελέσματα κάτω του μετρίου.
Η Scuderia παρουσιάστηκε στις χειμερινές δοκιμές με ένα πακέτο το οποίο άλλα προσδοκούσαν και άλλα έγιναν. Η SF1000-H υστερούσε σε ισχύ καθ’όλη τη διάρκεια του 2020, και αυτό ήταν εμφανές με την απουσία των ακραίων χαρτογραφήσεων. Παράλληλα, αεροδυναμικά το μονοθέσιο υστερούσε αρκετά, κάνοντας ακόμα πιο δύσκολο το έργο των Charles Leclerc και Sebastian Vettel.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 15 Δεκεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
H Ferrari είχε το χειρότερο πλασάρισμα στο Πρωτάθλημα από το 1980. Εκείνη ήταν η μοναδική χρονιά στην ιστορία της που είχε τερματίσει εκτός 6άδας. Μπορεί να έχει τα περισσότερα Πρωταθλήματα με 15 στο σύνολο, όμως έχει να το κατακτήσει από το 2008. Το Πρωτάθλημα Οδηγών το κατέκτησε τελευταία φορά το 2007.
Το 2020 ήταν τη τρίτη χρονιά στην υβριδική εποχή που δεν κέρδισε αγώνα. Οι άλλες δύο ήταν το 2014 και το 2016. Επίσης, στο 2020 δεν κατάφερε ποτέ να ηγηθεί αγώνα έστω για έναν γύρο. Ακόμα ένα αρνητικό ρεκόρ είναι το γεγονός πως, για δεύτερη φορά στην υβριδική εποχή, δεν είδαμε την Ferrari στη πρώτη σειρά εκκίνησης. Η τελευταία φορά που έγινε ήταν το 2016.
Μην χάσετε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, με την ανασκόπηση του GP Άμπου Ντάμπι.
Το καλύτερο πλασάρισμα οδηγού της ήταν του Leclerc με την 4η θέση, με τον μέσο όρο του στις κατατακτήριες να είναι 8.29.
Για πέντε σερί αγώνες, η Ferrari απέτυχε να σκοράρει βαθμούς στο Πρωτάθλημα. Αυτό ήταν το χειρότερο ρεκόρ της υπό το τωρινό σύστημα βαθμολόγησης. Τελευταία φορά που δεν πήρε βαθμούς για 5 αγώνες ήταν το 2009.
Τέλος, μετά από 5 χρόνια δεν είχαμε τις θεωρητικά κορυφαίες ομάδες στις τρεις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας. Η McLaren κατάφερε να πάρει την 3η θέση. Αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2015, με την Williams να παίρνει τότε την 3η θέση, μπροστά από την Red Bull.
Διαβάστε επίσης: Συγκινητική η τελευταία μέρα του Vettel στην Ferrari
Το 2020 θα μείνει στην ιστορία ως ένα μεγάλο μάθημα για την Ferrari, στο οποίο θέλει να χτίσει το μέλλον της. Έχουμε γράψει στο Automotonews.gr πώς το 2022 θα διεκδικήσει το Πρωτάθλημα και γιατί. Ένας νέος οδηγός έρχεται, που ακούει στο όνομα Carlos Sainz Jr., και ευελπιστεί, μαζί με τον Leclerc, να φέρουν την ομάδα εκεί που της αξίζει.
Δείτε τους πρώτους δύο αγώνες του eSports Πρωταθλήματος, F1 Greek Mini Series.