spot_img

Τεχνική Ανάλυση: McLaren MCL35M

Το πρώτο μονοθέσιο της F1 για το 2021 παρουσιάστηκε και, όπως κάθε χρόνο, ήρθε η ώρα για Τεχνική Ανάλυση, ξεκινώντας με τη McLaren MCL35M.

Η ομάδα του Woking έκανε ποδαρικό στη νέα χρονιά αποκαλύπτοντας το νέο της «όπλο». Οι Lando Norris και Daniel Ricciardo θα ριχτούν στη μάχη, όπου θα κληθούν να υπερασπιστούν την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Το 2021 η McLaren επιστρέφει στους κινητήρες της Mercedes, με την MCL35M να είναι εξέλιξη του μονοθεσίου από το 2020.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 16 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Παρά το γεγονός πως τα σασί έχουν παγώσει, η ομάδα πήρε ειδική άδεια ώστε να κάνει απαραίτητες αλλαγές για να χωρέσει η κινητήρια μονάδα. Η συνεργασία αυτή επαναφέρει το όνομα McLaren Mercedes στο προσκήνιο, με τη συνεργασία αυτή να ίσχυε από το 1996 έως το 2014.

Η MCL35M με μια πρώτη ματιά, μοιάζει πολύ με τον προκάτοχό της. Όμως, στην Τεχνική μας ανάλυση θα δούμε όλα τα μυστικά του νέου μονοθεσίου της McLaren.

Τεχνική Ανάλυση McLaren MCL35M

Αρχικά, να αναφέρουμε στην Τεχνική Ανάλυση πως η MCL35M είναι το μονοθέσιο με τις μεγαλύτερες αλλαγές στο grid. Η αλλαγή από την κινητήρια μονάδα της Renault σε αυτή της Mercedes χρειάζεται μεγάλες τροποποιήσεις στο σασί. Αυτό σημαίνει πως το εσωτερικό μέρος στο μηχανολογικό κομμάτι είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με το 2020. Οι μεγαλύτερες αλλαγές βρίσκονται στο λογισμικό και στο σύστημα ψύξης.

Τεχνική Ανάλυση McLaren MCL35M

Στο εμπρός μέρος βλέπουμε το ρύγχος και την αεροτομή με την οποία η McLaren ολοκλήρωσε το 2020. Ειδικά το ρύγχος αποτελεί κομμάτι το οποίο έχει περάσει από ομολογκάρισμα και παραμένει το ίδιο. Η αεροτομή και τα στοιχεία της δεν αποκλείεται να αποτελούν την spec έκδοση του μονοθεσίου και θα δούμε αναβαθμίσεις μέχρι τον πρώτο αγώνα. Παράλληλα, η εμπρός ανάρτηση και τα εκάστοτε μηχανικά μέρη του εμπρός άξονα μεταφέρονται στο 2021. Λοιπά αεροδυναμικά μέρη μπορούν να εξελιχθούν.

Μην χάσετε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή “Slipstream” με όλες τις τελευταίες εξελίξεις της F1.
Τεχνική Ανάλυση McLaren MCL35M

Τα bargeboards δεν μας δείχνουν κάτι το ιδιαίτερο ή κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί πάνω στην McLaren. Η περιοχή αυτή αποτελεί μέρος που οι ομάδες εξελίσσουν αδιάκοπα. Αναμένουμε βελτιωμένη έκδοση τόσο στις χειμερινές δοκιμές αλλά και στον πρώτο αγώνα. Κοιτάξτε για τροποποιήσεις και ακραία πτερύγια.

Οι εισαγωγές των ψυγείων έχουν υποστεί αλλαγές για το 2021. Το μέγεθος έχει μικρύνει ελάχιστα σε σχέση με το 2020, πράγμα που δείχνει ακόμα πιο ακραία κατεύθυνση στο θέμα της ψύξης. Παράλληλα, αυτό βοηθάει τη ροή αέρα προς το πίσω μέρος ενώ μειώνει την αντίσταση.

Πάνω από το κεφάλι του οδηγού υπάρχει πάντα η εισαγωγή αέρα για την ψύξη του μονοθεσίου. Στην MCL35M παρατηρούμε μια πιο στρογγυλή προσέγγιση. Το μέγεθος έχει μειωθεί με στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής. Παράλληλα, μαρτυρά πως η κινητήρια μονάδα της Mercedes χρειάζεται λιγότερη ψύξη, με το εν λόγω σύστημα να έχει αλλάξει.

Παραπάνω βλέπουμε το διαφοροποιημένο πάτωμα που συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς για το 2020. Πλέον, το πάτωμα παίρνει μια κλίση σχεδόν τριγωνική προς το εσωτερικό του μονοθεσίου. Οι πολλαπλές οπές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που κατεύθυναν τον αέρα προς τον διαχύτη έχουν εξαφανιστεί. Από την παραπάνω φωτογραφία βλέπουμε επίσης πως ήδη υπάρχει ένας συγκεκριμένος αεροδυναμικός σχεδιασμός στο τέλος του πατώματος, μπροστά από το πίσω ελαστικό.

Διαβάστε επίσης: Το δίδυμο της McLaren δηλώνει έτοιμο να κυριαρχήσει

Ήρθε η ώρα να δούμε το μονοθέσιο από την πάνω όψη και να το συγκρίνουμε με αυτό του 2020. Το πίσω μέρος στην κάτω επιφάνεια έχει στενέψει, μαρτυρώντας το διαφορετικό packaging με τον κινητήρα Mercedes. Το μονοθέσιο είναι πιο στενό, ενώ το λεγόμενο «Coke Bottle» παραμένει στις ίδιες διαστάσεις με το 2020. Συνολικά πιο ακραία προσέγγιση και σε αυτό τον τομέα.

Η πίσω αεροτομή είναι spec του 2021 και πολύ διαφορετική με αυτή που ολοκλήρωσε την περασμένη σεζόν. Η διαμόρφωση έχει αλλάξει σημαντικά, με τα απανωτά δοντάκια στο κάτω μέρος να κυριαρχούν. Το σημείο αυτό θα είναι τομέας που θα δούμε εξέλιξη μέχρι ενός σημείου.

Τέλος, δεν μπορούμε να παραλείψουμε τον πίσω διαχύτη. Η McLaren είναι συνηθισμένη στο να κρύβει πράγματα στην παρουσίαση του κάθε μονοθεσίου. Το ίδιο επέλεξε να κάνει και με την MCL35M. Για το 2021 θα έχουμε νέους κανονισμούς που αφορούν τον διαχύτη και το μέγεθος των αεροδυναμικών φτερών που θα έχουν. Για την παρουσίαση, η ομάδα επέλεξε να μας κρύψει την λύση της την οποία αναμένουμε να δούμε σίγουρα στις χειμερινές δοκιμές.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Συνολικά, η MCL35M αποτελεί μια εξέλιξη του μονοθεσίου του 2020. Θα μπορέσει όμως να διατηρήσει την 3η θέση και να πλησιάσει τις Red Bull και Mercedes;

Δείτε τον Pre-Season αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles