spot_img

Τι σημαίνει για τη Red Bull η ποινή για το budget cap;

Ο πολύπειρος σχεδιαστής της Red Bull Racing, Adrian Newey, πιστεύει πως οι δυσκολίες με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπη η Red Bull Racing στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του μονοθεσίου της

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος για την αυστριακή ομάδα ενόψει της προετοιμασίας για το 2023 είναι οι ποινές που έχει δεχθεί παραβιάζοντας τους οικονομικούς κανονισμούς της Formula 1 το 2021. Εκτός από το πρόστιμο της τάξης των 7 εκατομμυρίων δολαρίων, η ομάδα θα έχει περιορισμό 10% στη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Η ποινή για την εξέλιξη του μονοθεσίου θα έχει διάρκεια 12 μήνες.

Βάση των κανονισμών της Formula 1 οι ομάδες του grid διαθέτουν κατά μέσο όρο 400 ώρες χρήσης στην αεροδυναμική σήραγγα, οι οποίες αντιστοιχούν σε 320 δοκιμές. Επιτρέπεται μια μόνο δοκιμή την ημέρα σε ταχύτητες άνω των 54kph και έως δυο δοκιμές σε ταχύτητες άνω των 18kph. Καθώς η Red Bull τερμάτισε στην 1η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών ο συντελεστής χρήσης υποχώρησε από το 70% στο 63% και η ομάδα του Milton Keynes θα έχει στην διάθεσή της 50.4 ώρες χρήσης λιγότερο και συνολικά 202 δοκιμές.

Αντίστοιχα στο σύστημα CFD, του οποίου η χρήση υπολογίζεται σε 6 ώρες σύμφωνα με το σύστημα Mega Allocation Unit hours (MAUh), οι ομάδες μπορούν να κάνουν δοκιμές σε έως και 2.000 τρισδιάστατα τμήματα ή και σε ολόκληρο το μονοθέσιο στο οποίο έχει αλλάξει ο σχεδιασμός. Η Red Bull θα μπορεί να κάνει δοκιμές σε 1.260 τμήματα σε 3.78 ώρες βάση του MAUh.

Ο Newey υπογράμμισε πως θα έχουν μικρά περιθώρια λάθους και αν εκτελέσουν τις δοκιμές σωστά από την αρχή, οι ποινές θα έχουν ελάχιστο κόστος στην απόδοσή τους.

«Η μείωση των δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα σημαίνει ότι θα μπορούμε να αξιολογήσουμε λιγότερες ιδέες μας και εξαρτήματα. Αν σκεφτούμε έξυπνα και τοποθετήσουμε στο μοντέλο τα σωστά πράγματα από την αρχή, τότε δεν θα έχει καμία σημασία».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #103 για τον κόσμο της Formula 1. 

Παρά το μονοπώλιο της Red Bull στην φετινή σεζόν, οι Scuderia Ferrari και Mercedes AMG σκοπεύουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον επιπλέον χρόνο που διαθέτουν στην αναβάθμιση των μονοθεσίων τους και να επιστρέψουν πιο ανταγωνιστικές το 2023. Ο Newey αναγνώρισε πως Mercedes και Ferrari θα φέρουν μεγάλες δυσκολίες για την ομάδα εντός πίστας.

«Στην Ferrari δεν καθησυχάζονται και προσπαθούν να βρουν τις αδυναμίες τους. Είχαν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας και ξεκάθαρα πήραν κάποιες λάθος αποφάσεις στο pit wall. Οπότε πιστεύω θα κάνουν δυνατή επιστροφή. Εννοείται είδαμε και τη Mercedes να ξεκινάει την σεζόν με ένα μονοθέσιο που ήταν πολύ εκτός ρυθμού και εξελίχθηκαν στο σημείο που κέρδισαν αγώνα. Άρα περιμένουμε την ερχόμενη χρονιά να είναι πολύ ανταγωνιστική».

Βαθμολογούμε από το 1 έως το 10 τους οδηγούς της F1 για το 2022. Δείτε το βίντεο εδώ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles