H Audi Sport ψάχνει διάκριση στη Formula 1 όταν εισέλθει το 2026, με τον επικεφαλής της Alfa Romeo, Fred Vasseur, να μιλά για τα σχέδια των Γερμανών.
Το 2026 η Audi θα εισέλθει για πρώτη φορά στη Formula 1 εξαγοράζοντας μέρος της Sauber (που σήμερα αγωνίζεται με το όνομα Alfa Romeo) ως την εργοστασιακή της ομάδα. Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη νέα εποχή του σπορ, που θα δούμε αλλαγές στις μονάδες ισχύος.
Για το λόγο αυτό πραγματοποιεί πολλές προσλήψεις οι οποίες θα έχουν ως στόχο να ενισχύσουν το τμήμα κινητήρων για τη μεγάλη πρόκληση της Formula 1. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει ήδη η τεχνική συνεργασία με τη Sauber ώστε να γίνει πιο ομαλή η μετάβαση στους Γερμανούς.
Σε οργανωτικό επίπεδο η Sauber χρειάζεται βελτίωση για να φτάσει σε ένα ικανοποιητικό και ανταγωνιστικό επίπεδο. Ο επικεφαλής της, Φρεντ Βασέρ, αναγνωρίζει πως πρέπει ο οργανισμός του να ανέβει επίπεδο, όμως πρέπει επίσης να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν οριστεί ήδη.
«Η απόδοση ενός μονοθεσίου εξαρτάται από πολλούς τομείς, όχι μόνο από έναν. Όμως είναι σημαντικό πως ως ομάδα ακόμα έχουμε ένα πολύ μικρό αριθμό προσωπικού. Έχουμε περίπου 500 εργαζόμενους, περίπου 200 λιγότερους από κάθε άλλη ομάδα. Πρέπει να κάνουμε το βήμα μπροστά, αλλά έχουμε τρία χρόνια μπροστά μας και πιστεύω πως αυτό που θα κάνουμε θα είναι πολύ θετικό. Από την άλλη όμως δεν θέλω να χάσουμε τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας τα επόμενα δύο χρόνια, διότι ο καλύτερος τρόπος να προετοιμαστείς για το μέλλον είναι να αποδώσεις στην πίστα. Θέλω να κρατήσω την ομάδα ενωμένη και με κίνητρο τις σεζόν των 2023, 2024 και 2025».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Μεξικού και της ποινής της Red Bull για το cost cap.
Ένα πολύ σημαντικό συστατικό επιτυχίας μιας ομάδας είναι το οδηγικό δίδυμο. Όμως ο Βασέρ πιστεύει πως είναι νωρίς να συνδέεται η ομάδα του με οδηγούς για το 2026, ενώ τόνισε παράλληλα τη σημασία των ακαδημιών.
«Είναι πολύ φιλόδοξο το σενάριο να μιλάμε για οδηγούς για το 2026. Έχουμε την ακαδημία μας, προσπαθούμε να εξελίξουμε νέους οδηγούς. Αν μιλάμε για παιδιά που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα kart, τότε θα έχουμε οδηγούς για το 2030 ή το 2032. Αυτήν τη στιγμή έχουμε τον Βάλτερι Μπότας, τον Γκουάνγιου Ζου και ο οδηγός της ακαδημίας μας είναι ο Τεό Πουρσέρ. Θα έχουμε πολύ χρόνο για να συζητήσουμε το θέμα των οδηγών και δεν νομίζω να έχουμε πολλούς οδηγούς που έχουν συμβόλαιο μετά το 2026».
Το συμβόλαιο του Μπότας ολοκληρώνεται στο τέλος του 2024, ενώ του Ζου στο τέλος του 2023.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr