spot_img

Το μέλλον της Ferrari στην F1 και η παρεξήγηση του Binotto

Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν τις τελευταίες ώρες δηλώσεις του επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, πως η Ferrari αποχωρεί από την F1.

Η αγωνιστική δράση μπορεί να είναι αρκετά μακριά από το να ξεκινήσει το 2020, όμως στο παρασκήνιο οι εξελίξεις είναι πολλές και καθημερινές. Οι ομάδες, μαζί με το αγωνιστικό επιτελείο της Liberty Media και την FiA, βρίσκονται σε επικοινωνία σε καθημερινή βάση, ώστε να μπορέσουν να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα του σπορ, με πολλές ομάδες να χάνουν τεράστια ποσά χρημάτων.

Όπως είδαμε, η “Guardian” δημοσίευσε ένα άρθρο που ήθελε τον Binotto να αμφισβητεί το μέλλον της Ferrari στην Formula 1, λόγω της ραγδαίας μείωσης του Budget Cap που θέλουν ορισμένες ομάδες και η FiA. Η Scuderia είναι η ομάδα, μαζί με την Red Bull, που επιθυμούν να έχουν διαφορετικό budget cap από τις ιδιωτικές/πελατειακές ομάδες και πιέζουν στο να κρατήσουν το ποσό όσο πιο ψηλά γίνεται. Στη συνέντευξη, ο Ελβετός δήλωσε:

Ένα μικρότερο budget cap δεν μπορεί να εφαρμοστεί δίχως να γίνουν σημαντικές θυσίες, ειδικά όσον αναφορά το ανθρώπινο δυναμικό. Αν γίνει ακόμα πιο μικρό, δεν θα θέλαμε να έρθουμε σε θέση να εξετάσουμε άλλες επιλογές όπου θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το αγωνιστικό μας DNA.

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες από πλευράς Ferrari, που εξέδωσε δελτίο Τύπου για να ξεκαθαρίσει πως ο Binotto δεν είπε ποτέ πως η Ferrari θα αποχωρήσει από την Formula 1. Εξέφρασε την ανησυχία πως θα μειωθεί το προσωπικό της εταιρείας, όπως επίσης πως θα εξετάσουν εναλλακτικές αγωνιστικές λύσεις.

Η εξέλιξη αυτή δεν αποκλείεται να οδηγήσει την ιταλική φίρμα ώστε να εξετάσει την ένταξή της στο WEC, το οποίο το 2021 λανσάρει τη νέα κατηγορία LMH, αγωνιστικά τα οποία βασίζονται σε Hypercars. Οι κανονισμοί αυτοί είναι στην ατζέντα της Ferrari, καθώς καλύπτει ένα μεγάλο μέρος από επιθυμίες που θα ήθελε ένας κατασκευαστής. Επιπλέον, η επιστροφή στο Le Mans ως διεκδικητής της νίκης στη γενική κατάταξη, με ένα πολύ φιλικό σετ κανονισμών δελεάζει όλους τους κατασκευαστές. Παράλληλα, η Ferrari ασκεί πολιτική πίεση ώστε να μπορέσει να εισέλθει στην κατηγορία LMDh, η οποία θα κάνει ντεμπούτο το 2022 και θα είναι στην ίδια κατηγορία με τα LMH, με διαφοροποιημένο σετ κανονισμών, όμως παρόμοια απόδοση.

Μια άλλη επιλογή που έχει η Ferrari είναι η εμπλοκή της στο IndyCar, το οποίο στην επόμενη γενιά μονοθεσίων και κανονισμών θα ακολουθήσει την υβριδική δίοδο στους κινητήρες της, αλλάζοντας φιλοσοφία.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το μόνο απίθανο σενάριο είναι η αποχώρηση της Ferrari από την Formula 1, διότι το σπορ τη χρειάζεται και θα τη χρειάζεται για πάντα με βάση την ιστορία και τον αριθμό οπαδών που έχει. Η Συμφωνία Ομονοίας που θα υπογραφεί αργότερα μέσα στη χρονιά θα διατηρεί το επιπλέον μπόνους που παίρνει τα τελευταία χρόνια.

Θα ήθελε η F1 να δει την Ferrari σε ένα δεύτερο κορυφαίο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα όπως το WEC, όπου οι 24H του Le Mans είναι ο κορυφαίος αγώνας στο motorsport; Νομίζω πως αν οι επιδόσεις στην F1 επισκιάζονται από αυτές στο WEC δεν είναι και η καλύτερη διαφήμιση, παρά το γεγονός πως για τους φίλους των αγώνων η συμμετοχή της Ferrari στο WEC θα ήταν ένα εκπληκτικό γεγονός για το τι μπορεί να προσφέρει.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles