Το νέo αγωνιστικό της BMW έτοιμο για πίστα (vid)

Η επιστροφή της BMW στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής είναι προ των πυλών, με το νέο της LMDh αγωνιστικό να έχει πλέον επίσημο χρωματισμό.

Το 2023 αναμένεται να είναι η αρχή μιας νέας χρυσής εποχής για τους αγώνες αντοχής, με πληθώρα κατασκευαστών να κάνουν ντεμπούτο με τα νέα τους αγωνιστικά στην κορυφαία κατηγορία των πρωταθλημάτων WEC και IMSA. H BMW είναι μία εξ’ αυτών, επιστρέφοντας σε αυτή τη μορφή αγώνων μετά από 22 χρόνια.

Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τα επίσημα χρώματα της νέας M Hybrid V8 σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο Μουσείο Πέτερσεν στην Καλιφόρνια. Το λευκό, το μαύρο και το κόκκινο είναι τα χρώματα που κυριαρχούν και αντιπροσωπεύουν την BMW M από την ημερομηνία δημιουργίας της.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της BMW στις ΗΠΑ το έχει αναλάβει η Team RLL και θα παρατάξει δύο M Hybrid V8. Οι δύο πλευρές είναι αρκετά γνώριμες μεταξύ τους, μιας και η ομάδα του Μπόμπι Ρέιχαλ αγωνίζεται με εργοστασιακές BMW στις κατηγορίες GT εδώ και αρκετά χρόνια. Το ντεμπούτο του LMDh αγωνιστικού θα γίνει στις 24 Ώρες της Daytona στην κατηγορία GTP της IMSA.

Επιπλέον, επιβεβαιώθηκαν οι οδηγικές συνθέσεις για τα βαυαρικά πρωτότυπα. Οι Κόνορ Ντε Φιλίπι και Νικ Γέλολι θα βρίσκονται στη μία M Hybrid V8, ενώ στη δεύτερη θα μοιράζονται χρέη οδηγού οι Τόμας Ενγκ και Αγκούστο Φάρφους. Η BMW ανακοίνωσε πως ο σταρ του Indycar, Κόλτον Χέρτα, θα έχει ρόλο οδηγού στους αγώνες αντοχής μεγάλης διάρκειας, όπως οι 24 Ώρες της Daytona και οι 12 Ώρες Σίμπρινγκ. Οι υπόλοιποι οδηγοί θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Το 2024 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του και στο WEC, με την Team WRT να είναι η εργοστασιακή της ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί η BMW. Έτσι, η γερμανική φίρμα θα επιστρέψει στις 24 Ώρες Λε Μαν, όπου η μία και μοναδική της νίκη να είναι πίσω στο 1999 με την V12 LMR.

Τους επόμενους μήνες το αγωνιστικό θα συνεχίσει το εκτενές πρόγραμμα εξέλιξής του. Το 2023 αναμένεται στο πρωτάθλημα της IMSA να τεθεί αντιμέτωπο με τα LMDh των Porsche, Acura και Cadillac.

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...