Το νέο Volkswagen Multivan ξεχωρίζει σε πρακτικότητα

Η Volkswagen αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Multivan με φρέσκο σχεδιασμό, πιο ευέλικτο εσωτερικό, βελτιωμένη συνδεσιμότητα και για πρώτη φορά με υβριδική επιλογή.

Το νέο Multivan είναι η αντικατάσταση του τρέχοντος Volkswagen Caravelle, παρέχοντας στους πελάτες έως και επτά θέσεις και συνδυασμό πρακτικότητας, άνεσης και ασφάλειας. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο δεν είναι -πλέον- ενσωματωμένο στην πλατφόρμα Transporter, βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του Volkswagen Group.

Έχει ένα καινούργιο εξωτερικό σχέδιο που αποτίει φόρο τιμής στο DNA των προκατόχων του, που χρονολογείται από το 1985 Transporter T3, με οριζόντια γραμμή σχεδίασης και μάσκα και προβολείς πλήρους πλάτους, για να του δώσει μία μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Οι κολόνες Α έχουν αναδιαμορφωθεί για να βελτιώσουν την ορατότητα.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 12 Ιουνίου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – LE MANS SPECIAL

Το Volkswagen Multivan έχει πλάτος 1.941 mm, μήκος 4.973 mm, ύψος έως 1.903 mm και μεταξόνιο 3.124 mm. Μία μεγαλύτερη έκδοση, διαστάσεων 5.173 mm, είναι επίσης διαθέσιμη. Συνολικά, σημαίνει ότι η νέα γενιά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και ευρύτερο, χαμηλότερο προφίλ, όλα σχεδιασμένα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και την αύξηση της εμβέλειας.

Προαιρετικά πανοραμική γυάλινη οροφή, με γυαλί ασφαλείας LowE laminated για τη μείωση της εισερχόμενης θερμικής ακτινοβολίας κατά 44%, καθώς και μία ηλεκτρικά λειτουργούσα πίσω πόρτα και συρόμενες πόρτες, οι οποίες μπορούν να λειτουργούν μέσω ελέγχου χειρονομίας για ευκολία εισόδου. Είναι εξοπλισμένο με προβολείς LED ως στάνταρ, αλλά μπορεί να αναβαθμιστεί σε διαδραστικούς προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix.

Στο εσωτερικό, το νέο Volkswagen Multivan είναι πιο ευέλικτο και ευρύχωρο, με ένα νέο αρθρωτό, ελαφρύ σύστημα καθισμάτων και καινοτόμο τραπέζι. Με χώρο για έως και επτά θέσεις, τα πίσω πέντε καθίσματα, τα οποία είναι έως και 25% ελαφρύτερα, μπορούν να μετακινηθούν και να αφαιρεθούν για να ταιριάζουν, ενώ η δεύτερη σειρά μπορεί να μετακινηθεί 180 μοίρες για να δημιουργήσει μία διαμόρφωση θέσεων σε στυλ συνεδρίου. Το κάθισμα πάγκου πλήρους πλάτους για την τρίτη σειρά έχει αντικατασταθεί από μεμονωμένα καθίσματα για να επιτρέπεται η αφαίρεση μεμονωμένων καθισμάτων για πλήρη ευελιξία.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.

Στη βασική έκδοση προσφέρει 469 λίτρα χώρου αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων, επεκτείνοντας τα 1.844 λίτρα (1.850 λίτρα με πανοραμική γυάλινη οροφή) πίσω από τη δεύτερη σειρά. Η πλήρης χωρητικότητα φορτίου μέχρι τα μπροστινά καθίσματα είναι 3.672, που εκτείνεται σε μέγιστο 4.053 λίτρα στη μακρύτερη έκδοση που διαθέτει την πανοραμική γυάλινη οροφή.

Το νέο VW Multivan eHybrid συνδυάζει κινητήρα 1.4 TSI 150 ίππων με ηλεκτρικό κινητήρα 85 kW για παραγωγή συνδυασμένης ισχύος 218 ίππων, παρέχοντας αθόρυβη οδήγηση με μηδενικές εκπομπές σε ηλεκτρική λειτουργία μόνο για σύντομα, αστικά ταξίδια, και παράλληλα ευελιξία για μεγαλύτερα ταξίδια. Το eHybrid χρησιμοποιεί ένα εξατάχυτο κιβώτιο DSG. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh βρίσκεται κάτω από το επίπεδο δάπεδο, εξοικονομώντας εσωτερικό χώρο και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους του οχήματος για βελτίωση του χειρισμού. Το σημείο φόρτισης βρίσκεται στη δεξιά πλευρά της μπροστινής πτέρυγας.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Διατίθεται, επίσης, με δύο τετρακύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, 1.5 TSI 136 ίππων και 2.0 TSI 204 ίππων. Ένα τετρακύλινδρο turbo diesel, με ισχύ εξόδου 150 ίππων θα ενταχθεί τον επόμενο χρόνο.

Δείτε τον μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.