Στη McLaren Racing δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με τον τρόπο που οι οδηγοί της έδωσαν μάχη στη Μόντσα, όμως έχει μόνο τον εαυτό της να κατηγορεί για τα όσα έγιναν.
Αντιμέτωποι με μία πολύ άβολη κατάσταση ήρθαν οι οδηγοί της McLaren Racing στο Grand Prix Ιταλίας. Στον 24ο γύρο, ο Oscar Piastri έκανε αλλαγή ελαστικών και βγήκε από τα pits παράλληλα με τον teammate του, Lando Norris, ο οποίος του έκανε undercut.
Θέλοντας να μην μείνει πίσω από τον Βρετανό, ο Piastri πάτησε αργά το φρένο με τους δύο να προσεγγίζουν τη στροφή 1. Ο Norris άφησε χώρο, όμως ο Piastri είχε λίγη υποστροφή λόγω των κρύων ελαστικών στο μονοθέσιό του. Ως αποτέλεσμα οι δυο τους είχαν μικροεπαφή, ωστόσο απέφυγαν τα χειρότερα και την οποιαδήποτε ζημιά.
Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, μίλησε στο Autosport για την επαφή των οδηγών και ήταν ιδιαίτερα νευριασμένος.
«Ποτέ δεν πρέπει να υπάρχει επαφή ανάμεσα σε οδηγούς της McLaren. Δεν αρμόζει στην ομάδα το συμβάν αυτό. Πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαροι παράμετροι για το τι είναι επιτρεπτό και τι όχι. Είναι ξεκάθαρο για κάθε οδηγό πως υπάρχει κάτι μεγαλύτερο από αυτούς και αυτό είναι η ομάδα. Πρέπει να εξετάσουμε το τι συνέβη και να το κάνουμε με ηρεμία. Είναι πάντα δύσκολο να βγαίνεις από τα pits με τη σκληρή γόμα ελαστικών Ο Oscar προσπάθησε να δει που μπορεί να τοποθετήσει το μονοθέσιό του. Με κρύα ελαστικά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Οι οδηγοί γνωρίζουν όμως πως δεν πρέπει να υπάρχει επαφή μεταξύ των δύο McLaren. Aν η επαφή προήλθε από την πίεση λόγω της στρατηγικής, τότε πρέπει να εξετάσουμε κάτι. Όμως αυτό που έγινε δεν ήταν αποδεκτό. Ο ρόλος μου ως επικεφαλής είναι να ξεκαθαρίσω στους οδηγούς τα όρια στα οποία μπορούν να οδηγούν. Δεν πρέπει να ξεπερνούν τα όρια».
Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμενε η McLaren, καθώς οι οδηγοί της κόλλησαν για όλο τον αγώνα πίσω από τη Williams του Alex Albon. Στο τέλος τερμάτισαν στις θέσεις 8 και 9.
Όσο για την επαφή, εάν δεν είχαν στήσει τη στρατηγική γύρω από τον Norris για να τον ωφελήσουν, τότε δεν θα είχαν την επαφή στη στροφή 1. Το undercut του Βρετανού στον Αυστραλό τους έφερε σε θέση μάχης κάτι το οποίο είναι καθαρά ευθύνη της ομάδας. Εφόσον λοιπόν ψάχνει να κατηγορήσει κάποιον η McLaren ας τα βάλει με τον εαυτό της για τη στρατηγική που ακολούθησε στην Ιταλία.