Σύμφωνα με την Alpine, η βολβοειδής σχεδίαση του συγκεκριμένου τμήματος αποτελεί έναν συμβιβασμό για τη χρήση μικρότερων πλευρικών ψυγείων.
Το μονοθέσιο της μετονομασμένης πλέον Renault τράβηξε τα βλέμματα κατά την πρώτη μέρα των Χειμερινών Δοκιμών στο Μπαχρέιν. Ο Esteban Ocon βγήκε από το γκαράζ, με τους περισσότερους να δίνουν έμφαση στο υπερμέγεθες κάλυμμα του κινητήρα και airbox.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 17 Μαρτίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες επιφυλάξεις γύρω από την προκειμένη επιλογή σχεδιασμού. Πέραν της αξιοποίησης ενός πιο στενού packaging στην περιοχή του coke bottle και πίσω, ο σχεδιασμός αυτός δεν φαίνεται πως μπορεί να έχει κάποιο πρακτικό ή αεροδυναμικό όφελος στο μονοθέσιο.
Ακούστε τη μίνι εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των Χειμερινών Δοκιμών.
Βέβαια, ο εκτελεστικός διευθυντής της Alpine, Marcin Budkowski, στήριξε την επιλογή της λύσης αυτής.
Θεωρήσαμε πως το να στενέψουμε τα πλευρικά τμήματα είναι μια θετική λύση, κάτι που δεν αποτελεί καινοτομία η αλήθεια είναι. Έτσι, ανασχεδιάσαμε κάποια κομμάτια, προσαρμόζοντάς τα πίσω από την εισαγωγή αέρα του πάνω μέρους. Πράγματι, αυτό προσδίδει στην άγαρμπη εμφάνιση του μονοθεσίου, αλλά βρήκαμε πως μας εξυπηρετεί. Υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί σε ό,τι αφορά το κέντρο βάρους, αλλά συνήθως τα αεροδυναμικά κέρδη υπερισχύουν του τομέα αυτού.
Εκτός από την επανατοποθέτηση κάποιων εσωτερικών εξαρτημάτων στο μονοθέσιο, ερώτημα αποτελεί και το κατά πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει ο σχεδιασμός αυτός στην ροή του αέρα. Μια κακή μετάδοσή του στο αμάξωμα γύρω από την περιοχή του airbox μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της πίσω πτέρυγας. Ωστόσο, οι δηλώσεις του Budkowski δείχνουν πως η Alpine είναι πεπεισμένη για την αξιοπιστία της λύσης αυτής στο αεροδυναμικό κομμάτι.
Δείτε το GP Ιαπωνίας της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.