spot_img

Το “Shoey” του Ricciardo γίνεται εμπορικό σήμα της F1

H F1 εξασφάλισε τα πνευματικά δικαιώματα για την λέξη “Shoey”, η οποία είναι η ονομασία του πανηγυρισμού που έχει υιοθετήσει ο Daniel Ricciardo.

O Aυστραλός έφυγε με τον χειρότερο τρόπο από το Αζερμπαϊτζάν, καθώς εγκατέλειψε μετά από σύγκρουση που είχε με τον teammate του Max Verstappen. Όμως έχει γευτεί τη χαρά της νίκης στην Κίνα, όπου δεν έλειψε και ο κλασικός πανηγυρισμός του “Shoey”.

O πανηγυρισμός αυτός, τον είδαμε για πρώτη φορά στο GP Γερμανίας το 2016 από τον οδηγό της Red Bull και μας έχει συνηθίσει στον τρελό αυτό τρόπο για να γιορτάσει τη νίκη ή την θέση του στο βάθρο. Μάλιστα, έχει πείσει ανθρώπους όπως ο Sir Patrick Stewart, o Gerard Butler, o Martin Brundle & o Mark Webber να πιούν από το παπούτσι του.

Όμως δεν ήταν η πρώτη φορά που έχουμε δει το “Shoey” σε αγώνες. Πρώτος που το επιχείρησε ήταν ο David Reynods το 2015 για να έρθει αργότερα στο ίδιο έτος ο Jack Miller να πανηγυρίσει με τον ίδιο τρόπο στη νικη του στο Assen για το πρωτάθλημα του MotoGP. Ωστόσο, η προέλευσή του πηγαίνει πίσω στο 2002 και τους Dean & Shaun Harrington.

Τώρα, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Διανοητικής Ιδιοκτησίας, ενέκρινε το αίτημα της Formula One Licensing, ώστε να εξασφαλίσει τα δικαιώματα του εμπορικού σήματος για την λέξη “Shoey”. To έτοιμα εγκρίθηκε το 2017 και θα περιλαμβάνει 25 χώρες, μεταξύ αυτών τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Όμως, περιλαμβάνει μόνο μία κατηγορία η οποία αποτελείται από φιάλες, παγούρια, ποτήρια, μπουκάλια, κούπες, μοντελάκια και φιγούρες.

Η F1 επιχείρησε να πάρει τα δικαιώματα και για την ένδυση, όμως στάθηκε άτυχη, καθώς το εμπορικό σήμα υπάρχει ήδη για την λέξη “Shoey”. Oπότε δεν θα δούμε σύντομα μπλουζάκια με τον Honey Badger να κάνει τον χαρακτηριστικό του πανηγυρισμό.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles