Η Rebellion Racing κατέκτησε την pole position για τον μεγάλο αγώνα του WEC στη πίστα του Spa-Francorchamps, με την Porsche να κυριαρχεί στις GTE κατηγορίες.
Οι Gustavo Menezes και Norman Nato στο #1 Rebellion R13 έκαναν εξαιρετική δουλειά και με μέσο όρο χρόνου στο 1:59.577 και πήραν τον ένα βαθμό της pole position. Αύριο θα ξεκινήσουν από θέση ισχύος για τον αγώνα. Το αεροδυναμικό spec υψηλής κάθετης δύναμης λειτουργεί θετικά για την ομάδα και αυτό φάνηκε σε σχέση με την πρωτοπόρο στο WEC Toyota, που ετοιμάζεται για το Le Mans. Οι Kazuki Nakajima και Brendon Hartley με το #8 είχαν μέσο όρο χρόνου στο 2:00.417, όμως ο δεύτερος γύρος ήταν αρκετά κακός και θα μπορούσαν να δώσουν τη μάχη με πολύ μικρή διαφορά. Στην 3η θέση έκλεισε το #7 TS050 Hybrid που δεν βρήκε ποτέ ρυθμό, ενώ η ByKolles έκλεισε στην 4η θέση 2.3s μακριά από την κορυφή.
LMP2
Η United Autosports με το #22 Oreca έκανε την τέλεια δουλειά, με τους Paul di Resta και Phil Hanson να παίρνουν την pole position με μέσο όρο χρόνου στο 2:02.148. Στην 2η θέση ακολούθησε η ομάδα της Jota με το #38, 0.508s μακριά, ενώ η Cool Racing έκλεισε την πρώτη 3άδα της κατάταξης. Οι ακυρώσεις χρόνων για όρια πίστας ήταν υπερβολικά πολλές στη διαδικασία, με την Racing Team Netherlands να μην γράφει εν τέλει χρόνο με δύο οδηγούς, ενώ άλλες ομάδες είχαν χρόνους πολύ αργούς.
GTE-Pro
Η Porsche έκανε τη καλύτερη δουλειά από όλους, με την #92 911 RSR GTE να παίρνει την pole position με μέσο όρο χρόνου στο 2:14.207 και πήρε τον βαθμό που δίνει η 1η θέση. Ο χρόνος αυτός ήταν εντυπωσιακός, καθώς στην 2η θέση έμεινε η #97 Aston Martin Vantage για 0.428s, ενώ η δεύτερη Vantage ολοκλήρωσε στην 3η, άλλα 0.008s μακριά και αύριο η μάχη αναμένεται μεγάλη.
Στην 4η θέση βρέθηκε η Porsche #91, ενώ ακολούθησαν οι δύο Ferrari, με τη #71 488 GTE να γράφει μέσο όρο χρόνου το 2:15.356. Τα κόκκινα αγωνιστικά όμως είναι γνωστά για την ταχύτητά τους στον αγώνα.
GTE-Am
Η Porsche κυριάρχησε και πάλι, με το #77 της Dempsey-Proton Competition να γράφει τον ταχύτερο χρόνο στο 2:16.519 παίρνοντας την pole position. Στις θέσεις 2 και 3 ακολούθησαν οι Porsche της Team Project 1, με την #56 911 RSR να είναι μπροστά από την #57, με τη διαφορά να είναι 0.7s και 0.8s από την κορυφή.