spot_img

Wolff: «Μας “χαντακώνουν” με την απαγόρευση των party modes»

Ο Toto Wolff υποστήριξε πως η απαγόρευση των ακραίων χαρτογραφήσεων για τις κατατακτήριες δοκιμές αποσκοπεί στο να “κρατήσει πίσω” τις μεγάλες ομάδες.

Όπως γνωστοποιήθηκε και πριν λίγες ημέρες, η FIA σκέφτεται να απαγορεύσει τις λειτουργίες υψηλών επιδόσεων των κινητήρων μετά το πέρας του Ισπανικού Grand Prix, με το να υποχρεώσει τις ομάδες να χρησιμοποιούν την ίδια χαρτογράφηση τόσο στο qualifying όσο και στον αγώνα. Οι ακραίες λειτουργίες καταπονούν περισσότερο τις μονάδες ισχύος και αυξάνουν την κατανάλωση καυσίμων, όντας έτσι ανεπαρκείς για χρήση σε όλο τον αγώνα.

Οι αντίπαλοι της Mercedes έχουν προβεί σε ισχυρισμούς περί χαοτικής υπεροχής της γερμανικής ομάδας, ακριβώς λόγω της αξιοποίησης τέτοιων ακραίων λειτουργιών στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Toto Wolff παρόλα αυτά δήλωσε ότι αυτή η προσχεδιασμένη απαγόρευση αποτελεί (άλλη) μια προσπάθεια του σπορ να μειώσει το προβάδισμα μιας κυρίαρχης ομάδας. Χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο αλλαγής αυτού του κανονισμού για λόγους κυρίως τεχνικούς, ο Wolff εξέφρασε την προσδοκία πως η ομάδα θα μπορέσει και πάλι να βρει περισσότερη ισχύ στον κινητήρα της, έστω και με ρυθμίσεις από τον αγώνα.

Υπάρχει εδώ και καιρό στην F1 η φιλοσοφία πως το να προσπαθούν κάποιοι να κρατούν πίσω τις κυρίαρχες ομάδες –ή όσες θεωρούν εκείνοι κυρίαρχες– είναι κάτι καλό για το σπορ. Εμείς θα το δούμε σαν μια ακόμη πρόκληση. Έχουμε καλό ρυθμό στις κατατακτήριες και μπορούμε να βρίσκουμε λίγο παραπάνω ρυθμό ακόμα και στο τέλος της διαδικασίας. Αν έπειτα δεν καταστεί αυτό πλέον δυνατό, δεν θα το εκλάβουμε ως μειονέκτημα, και μάλιστα ίσως καταφέρουμε να βρούμε περισσότερη απόδοση στον αγώνα. Μόλις καθιερωθεί αυτός ο κανονισμός, θα δημιουργήσει μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Νομίζω πως πρωταρχικός στόχος της FIA είναι να κατανοήσει και να αναλύσει καλύτερα το τι συμβαίνει ακριβώς με τους κινητήρες. Ο συνδυασμός του κινητήρα εσωτερικής καύσης με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας δημιουργεί ένα εξαιρετικά πολύπλοκο μηχανολογικό σύνολο. Ίσως ο περιορισμός του σε μία και μόνο λειτουργία απόδοσης καθιστά πιο εύκολο για την FIA να ελέγξει αν όλα κινούνται μέσα στη νομιμότητα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP 70ης επετείου και φυσικά όλο το παρασκήνιο της Formula 1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles