H Peugeot Sport επιστρέφει αυτό το τριήμερο στους αγώνες αντοχής και το WEC μετά από 11 χρόνια απουσίας από την κορυφαία κατηγορία πρωτότυπων αγωνιστικών.
Ο τέταρτος αγώνας του WEC για το 2022 είναι προ πυλών και υποδέχεται μία νέα ομάδα που αλλάζει τα δεδομένα στο πρωτάθλημα. Κάτι λιγότερο από ένα μήνα μετά τις 24 Ώρες Λε Μαν, το σκηνικό μεταφέρεται στη Μόντσα το τριήμερο 8-10 Ιουλίου, τον «Ναό της ταχύτητας», όπου θα δούμε ακόμη περισσότερες μάχες.
Στις 6 Ώρες της Μόντσα αναμένεται να δούμε το ντεμπούτο της η Peugeot Sport, που επιστρέφει μετά από 11 χρόνια στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής. Η γαλλική ομάδα θα αγωνιστεί με το 9X8 Hybrid στην κατηγορία Hypercar και θα τεθεί απέναντι στα αγωνιστικά των Toyota Gazoo Racing, Glickenhaus Racing και Alpine Endurance Team.
Scrutineering and Media Day are done, let’s get on the track tomorrow in Monza! 💪
But first, a few 📸 from the cars today!#6HMonza | #WEC | @FIAWEC | @peugeot | #Peugeot9X8 | #PioneeringPerformanceAgain pic.twitter.com/CIVW0c7r5q
— Peugeot Sport (@peugeotsport) July 7, 2022
O τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Ολιβιέ Ζανσονί, αναφέρθηκε στο ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού της Peugeot.
«Μετά από μια εκτεταμένη και απαραίτητη περίοδο δοκιμών και ανάπτυξης, καλύπτοντας χιλιάδες χιλιόμετρα σε μια σειρά από διαφορετικές πίστες, το Peugeot 9X8, οι οδηγοί του και η ομάδα είναι τώρα έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την επόμενη πρόκληση: τη διαχείριση των δύσκολων απαιτήσεων ενός πλήρους αγωνιστικού Σαββατοκύριακου σε άμεσο ανταγωνισμό με τους αντιπάλους μας, ενώ μαθαίνουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας στην πίστα με άλλα αυτοκίνητα και το πώς να διαχειριζόμαστε τις διάφορες διαδικασίες ασφαλείας. Η στρατηγική μας για τη Μόντσα είναι πολύ απλή: να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό καθ’ όλη τη διάρκεια, με μια προσέγγιση ταπεινή αλλά γεμάτη αυτοπεποίθηση. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος – να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερα για κάθε πτυχή του 9X8 σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι αυτονόητο ότι επιθυμούμε να δούμε πώς συγκρινόμαστε με τις άλλες ομάδες και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αλλά πάνω από όλα ανυπομονούμε να συλλέξουμε το είδος των δεδομένων και των πληροφοριών που μπορούν να συλλεχθούν μόνο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα».
Οι δοκιμές του 9X8 Hypercar ξεκίνησαν πριν από περίπου 18 μήνες και περιλάμβαναν βελτιώσεις στην αεροδυναμική και ισορροπία του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ειδικά για το ντεμπούτο του στη Μόντσα, η Peugeot ολοκλήρωσε ένα εντατικό τεστ αντοχής 36 ωρών, όπου τα δύο πληρώματα της ομάδας υποβλήθηκαν στους ρυθμούς ενός πραγματικού αγώνα. Παράλληλα οριοθέτησαν σταθερά τις διαδικασίες του αγώνα στο μυαλό των γυναικών και των ανδρών που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των δύο Peugeot 9X8 που θα ανταγωνιστούν με τα νούμερα #93 και #94.
Στο #93 αγωνιστικό θα δούμε τους οδηγούς Πολ Ντι Ρέστα, Μίκελ Γένσεν και Ζαν-Ερίκ Βερνιέ, ενώ στο #94 οδηγοί θα είναι οι Λοΐκ Ντιβάλ, Τζέιμς Ρόσιτερ και Γκουστάβο Μενέζες.
Οι αγώνες που απομένουν στο 2022, όπως και το ξεκίνημα του 2023 θα επιτρέψουν στην ομάδα να συγκεντρώσει πολλές ζωτικής σημασίας πληροφορίες, οι οποίες, με τη σειρά τους, θα παίξουν βασικό ρόλο στη συνεχή εξέλιξη του Peugeot 9X8 και στην αναζήτηση επιδόσεων και αποτελεσματικότητας όσον αφορά στην ετοιμότητα για τον μακροπρόθεσμο στόχο της ομάδας που είναι η σεζόν του 2023 και η συμμετοχή της στις 24 Ώρες Λε Μαν.
This week we join the fun, IT’S RACE WEEK! 🤩
Learn more:
🇫🇷 https://t.co/BFm3GJfI7a
🇬🇧 https://t.co/IkgS9DywLE#Peugeot9X8 | #PioneeringPerformanceAgain | #WEC | #6HMonza | @FIAWEC pic.twitter.com/YmMRxjdm3z— Peugeot Sport (@peugeotsport) July 4, 2022
Πηγή: Gazzetta.gr