spot_img

Wolff: «Η ποινή του budget cap θα κοστίσει στη μάχη του τίτλου για τη Red Bull»

Στη Mercedes-AMG πιστεύουν πως ο μειωμένος χρόνος που θα έχει στην διάθεσή της Red Bull Racing στην αεροδυναμική σήραγγα λόγω ποινή της FIA, που ενδέχεται να ελαττωθεί έως και 25%, θα έχει καθοριστικό ρόλο στην μάχη της κορυφής.

Στα τέλη Οκτωβρίου η FIA ανακοίνωσε πως η Red Bull Racing, έχοντας παραβιάσει τους οικονομικούς κανονισμούς της Formula 1 το 2021, θα δεχθεί πρόστιμο της τάξης των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ θα έχει περιορισμό 10% στη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Η ποινή για την εξέλιξη του μονοθεσίου θα έχει διάρκεια 12 μήνες.

Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Toto Wolff, τόνισε πως η Red Bull θα έρθει αντιμέτωπη με πολλές δυσκολίες στην ερχόμενη σεζόν λόγω της ποινής από την FIA. Ωστόσο στο παρελθόν τόσο ο Αυστριακός, όσο και άλλες ομάδες διαμαρτυρήθηκαν έντονα πως η ποινή δεν είναι αρκετή για το αδίκημα που διέπραξαν οι «ταύροι».

«Πιστεύω πως θα είναι πιο δύσκολο τώρα που θα υπάρχει περιορισμός στις δαπάνες, γιατί δεν έχεις το περιθώριο να επενδύσεις περισσότερα χρήματα ώστε να βελτιώσει την ταχύτητα του μονοθεσίου. Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί όμως οι κανονισμοί για την αεροδυναμική των μονοθεσίων και σε συνδυασμό με την ποινή που έχουν με 25% λιγότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα θα έχει μεγάλη επιρροή».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Άμπου Ντάμπι.

Η Scuderia Ferrari τερματίζοντας στην 2η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών θα έχεις 75% χρόνο χρήσης στην αεροδυναμική σήραγγα, συνολικά 240 δοκιμές, ενώ η Mercedes με 80% χρόνο χρήσης 256 δοκιμές. Όπως τόνισε και ο Wolff στην συνέχεια καθώς ο συντελεστής αυξάνεται στις πιο χαμηλές θέσεις που ολοκληρώνει μια ομάδα την σεζόν, τόσο μεγαλύτερο και το πλεονέκτημα που διαθέτει.

«Βάση των κανονισμών και τους περιορισμούς του ATR οι ομάδες που βρίσκονται πιο πίσω στην κατάταξη μπορούν να πετύχουν μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τις ομάδες της κορυφής. Αυτός είναι και ο λόγος που θα δούμε πιο σκληρές μάχες στο Πρωτάθλημα στο μέλλον, γιατί αν είσαι τελευταίος έχεις επιπλέον 40% χρόνο χρήσης της σήραγγας. Οπότε ξεκάθαρα έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα που μπορείς να εκμεταλλευτείς».

Η γερμανική ομάδα σκοπεύει να αξιοποιήσει στο έπακρο τον επιπλέον χρόνο που θα έχει για δοκιμές με στόχο η απόδοση του μονοθεσίου της να επιστρέψει στην κορυφή όπως διευκρίνισε και ο Wolff κλείνοντας τις δηλώσεις του.

«Ποτέ δεν έχω αυτοπεποίθηση. Πάντα βλέπω το ποτήρι μισοάδειο και πάντα θεωρώ πως η δουλειά που γίνεται μπορεί να γίνει και καλύτερα. Δεν ξέρω σίγουρα αν θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε στην μάχη του τίτλου γιατί πρέπει να αναγνωρίσουμε πως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Θα βάλουμε όμως τα δυνατά μας για να πετύχουμε τους στόχους μας».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles