spot_img

Wolff: Ο Masi έκλεψε από τον Hamilton το Πρωτάθλημα

Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, κατηγόρησε το Διευθυντή Αγώνα της Formula 1, Michael Masi, πως αυτός έκλεψε από τον Lewis Hamilton το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μέσω του αμφιλεγόμενου χειρισμού του GP Άμπου Ντάμπι.

Η Mercedes γνωστοποίησε το μεσημέρι της Πέμπτης, 16 Δεκεμβρίου, πως δεν θα κάνει έφεση στο αποτέλεσμα του αγώνα που έμελλε να κρίνει το Πρωτάθλημα οδηγών, το GP Άμπου Ντάμπι. Παρ’ όλα αυτά, ο επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff παραμένει έξαλλος για τις αποφάσεις του Διευθυντή Αγώνα της Formula 1, Michael Masi. Πιο συγκεκριμένα, για την επιλογή του ν’ αφήσει μόνο τα 5 μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω να περάσουν, κάτι που έφερε τον Max Verstappen πίσω από τον Lewis Hamilton, καθώς και την απόφαση να μπει ένα γύρο νωρίτερα το αυτοκίνητο ασφαλείας στα pits.

Διαβάστε επίσης: Συγκάλυψη σκανδάλου ή αποποίηση ευθυνών;

Ο Toto Wolff έκανε ξεκάθαρο πως ρίχνει το φταίξιμο για την απώλεια του Τίτλου από τον Hamilton στις αποφάσεις που πάρθηκαν, ενώ δήλωσε πως δεν επιθυμεί να συζητήσει με τον Michael Masi.

Οι αποφάσεις που πάρθηκαν στα τελευταία 4 λεπτά αυτού του αγώνα (GP Άμπου Ντάμπι), έκλεψαν από τον Lewis Hamilton ένα άξιο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η οδήγησή του, ειδικά στους τελευταίους 4 αγώνες, ήταν αψεγάδιαστη. Είχε μια άνετη πρωτοπορία την Κυριακή στο GP Άμπου Ντάμπι από το ξεκίνημα του αγώνα. Παρέμεινε επικεφαλής στην εκκίνηση και δεν παρέδωσε την πρωτοπορία ποτέ. Και το γεγονός πως τον έκλεψαν στον τελευταίο γύρο του αγώνα είναι μη αποδεκτό. Γι’ αυτό το λόγο, από προσωπική άποψη, από επαγγελματική άποψη, οι αξίες μου, η αίσθηση αξιοπρέπειάς μου, απλά δεν είναι συμβατή με τις αποφάσεις που πάρθηκαν την Κυριακή. Και είναι στην ευχέρεια της FIA να προχωρήσουν με το πώς αυτές οι αποφάσεις, αυτές οι καταστάσεις μπορούν ν’ αποφευχθούν.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι.

Η FIA έκανε γνωστό πως θα ερευνήσει την κατάσταση που δημιουργήθηκε στο φινάλε του GP Άμπου Ντάμπι. Ο Wolff δήλωσε πως ο χειρισμός του Michael Masi στο Yas Marina Circuit έρχεται σε αντίθεση με τον τρόπο που διεύθυνε προηγούμενους αγώνες και πως αυτό που συνέβη ήταν το τελευταίο από μια σειρά γεγονότων.

Εάν κοιτάξετε στις περισσότερες αμφιλεγόμενες καταστάσεις που συνέβησαν αυτή τη χρονιά, είχαν να κάνουν με τις αγωνιστικές αποφάσεις εντός πίστας, την αστάθεια στην εφαρμογή των κανονισμών στην πίστα. Είναι άλλο πράγμα να αγωνίζεσαι σκληρά και να έχεις διαφορετική γνώμη ανάμεσα στους οδηγούς και τις ομάδες, αυτή είναι η φύση του αθλήματος. Όμως, η ασταθής λήψη αποφάσεων οδηγεί σε αντιπαραθέσεις, σε διαχωρισμό του κόσμου και αυτός ήταν ο λόγος για πολλές από τις εντελώς αχρείαστες αντιπαραθέσεις εντός πίστας.

Συνεχίζοντας, ο Wolff θύμισε τους χειρισμούς του Michael Masi στον αγώνα στην πίστα του Nurburgring το 2020, λέγοντας πως ήταν εντελώς διαφορετικοί από αυτούς που πήρε στο τέλος της φετινής σεζόν.

Πώς γίνεται 14 μήνες νωρίτερα, στο GP Άιφελ, η εξήγηση που δόθηκε να είναι ακριβώς η αντίθετη από το τι συνέβη την Κυριακή; Η εξήγηση που είχε δοθεί τότε ήταν πως ο λόγος που το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν έξω στην πίστα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, διότι όλα τα μονοθέσια χρειαζόταν να βγουν από τον ένα γύρο πίσω. Η πρόφαση που χρησιμοποιήθηκε ήταν πως αυτό έγινε σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς. Όχι μόνο η απόφαση που λήφθηκε (στο GP Άμπου Ντάμπι) ήταν εντελώς αντίθετη, αλλά η εξήγηση που δόθηκε ήταν 180 μοίρες διαφορετική από αυτό που συνέβη 14 μήνες νωρίτερα. Εάν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, υπάρχουν σε ισχύ ξεκάθαροι κανονισμοί.

Αυτοί λένε πως όλα τα αυτοκίνητα χρειάζεται να βγουν από την απόσταση του ενός γύρου πριν ο αγώνας ξεκινήσει και πάλι. Και μόνο στον επόμενο γύρο, μόλις όλα τα μονοθέσια έχουν βγει από απόσταση ενός γύρου, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπορεί να εισέλθει στα pits. Τίποτα από αυτά δε συνέβη, τίποτα. Τυχαία, κάποια μονοθέσια τους επιτράπηκαν να περάσουν και να βγουν από την απόσταση του ενός γύρου. Γιατί ο Carlos Sainz δεν είχε την ευκαιρία να κερδίσει τον αγώνα; Γιατί τα υπόλοιπα μονοθέσια (που ήταν ένα γύρο πίσω) έμειναν στη θέση τους και γιατί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε ενάντια με τα όσα λένε οι κανονισμοί; Η συγκεκριμένη απόφαση απλά προκάλεσε αυτό το χάος.

Τέλος, ο Wolff επέμενε πως οι ενστάσεις της ομάδας του απέναντι στο χειρισμό του αγώνα δεν αφαιρεί τίποτα από τον Verstappen και το θρίαμβό του.

Θα ήμουν απόλυτα εντάξει με τον Max (Verstappen) και τη Red Bull που κέρδισαν το Πρωτάθλημα την Κυριακή. Και αυτή η κατάσταση δεν έχει να κάνει με τον Max. Είναι ένας άξιος Πρωταθλητής, η οδήγησή του ήταν εξαιρετική και η Red Bull είναι δυνατοί ανταγωνιστές κι έχω πολύ μεγάλο σεβασμό για τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί. Συνεπώς, δεν αφορά σε τίποτα αυτούς. Θα ήθελα πάρα πολύ να καθίσω εδώ και να έχω αποφύγει όλες αυτές τις συζητήσεις και τη ζημιά που έχει γίνει στο άθλημα απλά με αντιαθλητικές και άδικες λήψεις αποφάσεων την Κυριακή. Επομένως, η FIA χρειάζεται ν’ αποφασίσει πώς θα συνεχίσει. Είχαμε έναν ωφέλιμο διάλογο με τη FIA τις τελευταίες ημέρες. Η επιτροπή που έχει τοποθετηθεί πιστεύω πως θα συνεργαστεί μαζί με όλους τους αγωνιζόμενους και του οδηγούς και τις ομάδες. Επίσης, πιστεύω πως θα παρθούν οι σωστές αποφάσεις και θα γίνουν οι σωστές ενέργειες για ν’ αποφύγουν ένα τέτοιο σενάριο στο μέλλον.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η Mercedes διαδίδει σε όλους τους τόνους πως είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του Michael Masi στο φινάλε του GP Άμπου Ντάμπι. Όμως, έχει ξεκαθαρίσει πως δεν ρίχνει ευθύνη στον Max Verstappen και τη Red Bull για ό,τι συνέβη.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles