Ο Toto Wolff ήταν “καταπέλτης” στις δηλώσεις του απέναντι στους αγωνοδίκες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την ομάδα του στο τριήμερο του GP Βραζιλίας.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, άσκησε έντονη κριτική στους αγωνοδίκες μετά το τέλος του GP Βραζιλίας, έχοντας παράπονα για το γεγονός πως δεν ερεύνησαν το περιστατικό ανάμεσα στον Lewis Hamilton και τον Max Verstappen στο γύρο 48. Αυτή η απόφαση των αγωνοδικών είναι, κατά τον Wolff, παράδειγμα πως όλο το τριήμερο «ήταν εναντίον μας».
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ο Lewis Hamilton αποκλείστηκε από τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών του GP Βραζιλίας, λόγω της παρατυπίας που εντοπίστηκε και αφορούσε την πίσω πτέρυγα της W12. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Wolff, η πτέρυγα απέτυχε στο τεστ επειδή είχε υποστεί ζημία. Για τη Mercedes, όμως, η αυστηρή αντιμετώπιση των αγωνοδικών “κορυφώθηκε” με την απόφαση που έλαβαν στον αγώνα. Ο Verstappen με τον Hamilton έφυγαν εκτός πίστας στον 48ο γύρο, με τον Βρετανό να προσεγγίζει λίγο πιο μπροστά τη ζώνη φρεναρίσματος, όμως κατέληξε εκτός των ορίων της πίστας μαζί με τον αντίπαλό του και παρέμεινε πίσω από τη Red Bull. Οι αγωνοδίκες σημείωσαν το περιστατικό, όμως δεν το ερεύνησαν εν τέλει. Σύμφωνα με τον Wolff, η ενέργεια αυτή ήταν άξια ποινής.
Ήταν μία πραγματικά “δυνατή” άμυνα από τον Max, σίγουρα ήταν πέρα από το όριο. Όμως, χρειαζόταν να το κάνει αυτό για να αμυνθεί και ο Lewis απλά τα κατάφερε (να προσπεράσει) ακόμα καλύτερα με το ν’ αποφύγει την επαφή και να ολοκληρώσει τον αγώνα με αυτό τον τρόπο. Αυτό, όμως, ήταν πέρα από το όριο, θα έπρεπε να έχει μια ποινή πέντε δευτερολέπτων τουλάχιστον. Πιθανότατα ο Max το ήξερε αυτό, όμως το γεγονός πως “το βάζουμε κάτω από το χαλάκι” είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, εννοώ πως είναι για γέλια.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Μεξικού
Ο Toto Wolff, συνεχίζοντας την τοποθέτησή του, εξήγησε πως η αντίρρηση που φέρει για την άμυνα του Verstappen στο γύρο 48, δεν έχει να κάνει με τον χαρακτηρισμό της ως “hard racing”, αλλά για την απόφαση των αγωνοδικών να μην το εξετάσουν, κάτι που είναι αντιφατικό συγκριτικά με παρόμοια συμβάντα στο πρόσφατο παρελθόν.
Οτιδήποτε υπάρχει στις σημειώσεις του διευθυντή αγώνα, εμείς θα το αποδεχτούμε. Επίσης, θα είμαι σύμφωνος εάν οι σημειώσεις “εξαφανιστούν” και απλά αγωνιστούμε “σκληρά” (επιθετικά) όπως το κάναμε σήμερα, μια χαρά. Όμως, εάν οι σημειώσεις του διευθυντή αγώνα λένε πως δεν μπορείς να ωθήσεις κάποιον εκτός πίστας στο Μεξικό και μετά, προφανώς, αυτό ισχύει και εδώ πέρα (GP Βραζιλίας) και, στην πραγματικότητα, οδηγηθείς εκτός πίστας, αυτό δεν είναι και πολύ σταθερό, ας πούμε.
Ο Wolff, τέλος, αναφέρθηκε στη συνομιλία που είχε με τον διευθυντή αγώνα, Michael Masi, στη διάρκεια του αγώνα, ενώ ξεκαθάρισε τη στάση της Mercedes στο προσεχές μέλλον σε παρόμοια ζητήματα.
Η συζήτηση που είχα με το διευθυντή αγώνα δεν μεταδόθηκε στον αέρα, όμως μεταδόθηκε η αντίδρασή μου. Και είμαστε ξεκάθαροι πως θα το συζητήσουμε στο παρασκήνιο. Είχαμε πολλά “χτυπήματα στη μούρη” αυτό το τριήμερο με τις αποφάσεις που θα μπορούσαν να είναι είτε υπέρ μας είτε εναντίον μας. Όμως, όταν όλες οι αποφάσεις είναι εναντίον σου, αυτό είναι κάτι για το οποίο απλά είμαι θυμωμένος. Εγώ θα υπερασπιστώ την ομάδα μου και τους οδηγούς μου για ό,τι προκύψει. Πάντα ήμουν έως τώρα διπλωματικός στον τρόπο που συζητάω τα πράγματα, όμως η διπλωματία τελείωσε σήμερα.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Το φινάλε του πρωταθλήματος του 2021 θα είναι συναρπαστικό, τόσο στις μάχες εντός πίστας, όσο και για αυτές που θα δίνονται στις αίθουσες των αγωνοδικών.
Δείτε τις 3Η του Kyalami για το Πρωτάθλημα Αντοχής της Asxeto Corsa.