Νέα δημοσιεύματα κάνουν λόγο πως η Audi δεν είναι απόλυτα σίγουρο πως θα μπει στη Formula 1 από το 2026 και η φημολογία συνεχίζει να φουντώνει.
Από χίλια κύματα φαίνεται πως περνά η είσοδος της Audi στη Formula 1. Ο γερμανικός κολοσσός βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της Sauber Motorsport και το σχέδιό της είναι να κάνει ντεμπούτο το 2026, τη χρονιά που θα εφαρμοστούν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.
Ωστόσο οι φήμες περί εγκατάλειψης του πρότζεκτ δεν λένε να σταματήσουν και συνεχίζουν ακόμη και στο 2024 παρά τις διαβεβαιώσεις της γερμανικής πλευράς πως όλα κυλούν σύμφωνα με το σχέδιο. Μετά τον τέως CEO της φίρμας, Marcus Deusman, ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, Oliver Hoffman αναμένεται να φύγει από τη θέση του. Σύμφωνα με τη γερμανική Bild, ο λόγος είναι η διαφορετική φιλοσοφία με τον τωρινό CEO, Gernot Dollner.
Επιπλέον στον Hoffman χρεώνονται επίσης οι μέτριες πωλήσεις αυτοκινήτων δρόμου, όπως επίσης και η παραγωγή μοντέλων που έχουν μπει στον «πάγο». Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα το εποπτικό συμβούλιο της Audi θα συζητήσει το μέλλον του Χόφμαν και την τελική απόφαση θα πάρει το αντίστοιχο συμβούλιο της Volkswagen στις αρχές Μαρτίου.
Παράλληλα, πληθαίνουν οι αναφορές σχετικά με την έκταση της επένδυσης που απαιτείται από την Audi στο εργοστάσιο της Sauber στην Ελβετία. Σαν να μην έφτανε αυτό, φαίνεται πως είναι αρκετά δύσκολη η προσέγγιση κορυφαίων μηχανικών ώστε να εργαστούν στο εργοστάσιο της Ελβετίας. Αυτό είναι κάτι στο οποίο θέλουν να επενδύσουν οι Γερμανοί, καθώς έχουν στόχο να κατακτήσουν τίτλους στη Formula 1.
Ακούστε τη νέα εκπομπή Slipstream για την F1 με όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Ακούστε τη στο παρακάτω βίντεο.
Σύμφωνα με το motorsport.com, η αφοσίωση της φίρμας στη Formula 1 δεν είναι τόσο ένθερμη. Μάλιστα, αναφέρει πως ο Dollner είναι ανοικτός στο σενάριο πώλησης των μετοχών της Sauber σε κάποιον επίδοξο αγοραστή. Σύμφωνα με το δημοσίευμα εκτιμάται πως μπορεί να εισπράξει περισσότερα από 600 εκατομμύρια ευρώ σε ενδεχόμενη πώληση, περισσότερα απ’ όσα συμφώνησε για την εξαγορά της ελβετικής ομάδας.
Οι κίνδυνοι που εγκυμονούν από την όλη υπόθεση είναι μεγάλοι. Το χειρότερο σενάριο να η μη επιβίωση της Sauber, κάτι το οποίο θα αφήσει τη Formula 1 με 9 ομάδες. Όλα τα παραπάνω μακάβρια σενάρια, λίγες ημέρες μετά την απόρριψη της Andretti Cadillac από την FOM, ενώ είχε την έγκριση της FIA.