spot_img

F1 – Πέντε πράγματα που μάθαμε από τις χειμερινές δοκιμές

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά, το automotonews.gr σας παραθέτει όλα όσα είδε από τις χειμερινές δοκιμές της F1 στο Μπαχρέιν.

Βρισκόμαστε σε εβδομάδα αγώνα. To παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 είναι προ των πυλών και όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η χρονιά. Η αρχή θα γίνει στο Grand Prix Μπαχρέιν το τριήμερο 29 Φεβρουαρίου με 2 Μαρτίου. Για πρώτη φορά μετά το 1985 και το GP Ν. Αφρικής, θα διεξαχθεί ο αγώνας Σάββατο.

Στην πίστα του Σακχίρ πραγματοποιήθηκαν επίσης χειμερινές δοκιμές πριν από μερικές ημέρες. Τι έγινε όμως εκεί. Παρακάτω, παραθέτουμε όλα όσα μάθαμε με λίγα λόγια για το τι είδαμε και τι συμπεράσματα βγάλαμε στο τριήμερο τεστ.

Το sandbagging είναι κανόνας στις δοκιμές 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου είδαμε τις ομάδες να κρύβουν απόδοση. Αυτό έγινε με ορισμένους έξυπνους τρόπους. Κύριο παράδειγμα η μη χρήση μπαταρίας στις προσομοιώσεις αγώνα ή σε γρήγορους γύρους ορισμένων οδηγών. Αυτό ήταν εμφανές όταν στις οθόνες των τιμονιων η μπάρα της μπαταρίας ήταν γεμάτη. Οι ομάδες που το έκαναν περισσότερο ήταν οι Ferrari, Mercedes και Aston Martin.

Δεν κρίνουμε ένα μονοθέσιο από ένα τριήμερο δοκιμών 

Πολλές φορές κατά τη διάρκεια των δοκιμών βλέπαμε μονοθέσια να είναι ασταθή, να μπλοκάρουν τροχούς και οδηγούς να κάνουν διορθώσεις. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή ένα μονοθέσιο δεν είναι καλό. Οι ομάδες εκτός από αξιολογήσεις, κάνουν όσα περισσότερα πειράματα είναι δυνατό. Δεν κάνουν μόνο δοκιμές για το Μπαχρέιν, αλλά για όλες τις πίστες. Θέλουν να συλλέξουν δεδομένα ώστε τα εργοστάσια να έχουν μια εικόνα για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν στην εξέλιξη.

Ακούστε τη νέα εκπομπή Slipstream για την F1 με όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Ακούστε τη στο παρακάτω βίντεο. 

Οι χρόνοι δεν λένε την αλήθεια 

Μπορεί η Scuderia Ferrari να ήταν η ταχύτερη ομάδα στις δοκιμές, ωστόσο δεν σημαίνει πως αυτό θα ισχύσει στο επερχόμενο Grand Prix. Η ιταλική ομάδα δεν ξεπέρασε τον περσινό χρόνο της pole position του Max Verstappen. Όλες οι ομάδες έκρυψαν απόδοση και οι χρόνοι που έκαναν είχαν ένα συγκεκριμένο σκοπό. Δεν θα δούμε δηλαδή τη Sauber ως τι δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο.Ο πρώτος αγώνας δεν κρίνει μια σεζόν Το 2024 προβλέπεται μια χρονιά στη. Κάποια θα έχουμε αγώνα εξέλιξης. Με δεδομένο πως δεν θα μπορούν επίσημα και λόγω κανονισμών να εξελίξουν τα μονοθέσια του 2026 θα επικεντρωθούν στα τωρινά. Το όριο κόστος δεν βοηθάει, όμως ένα μονοθέσιο με μια καλή βάση και μεγάλες δυνατότητες εξέλιξης μπορεί να βελτιωθεί κατά πολύ εντός της χρονιάς. Λόγω του κόστους και του προγράμματος, μπορεί να δούμε μετά από μερικούς αγώνες άλματα στη απόδοση μονοθεσίων.

Οι δοκιμές μας έδειξαν πως πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για τη νέα σεζόν 

Πριν την έναρξη των δοκιμών και μετά από την πρώτη ημέρα στο Σακχίρ, αρκετοί έκαναν λόγο πως το πρωτάθλημα τελείωσε από τώρα και η Red Bull RB20 είναι ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον δεύτερο. Παρά το γεγονός πως οι βασικοί της αντίπαλοι αλλά και η ίδια κρύφτηκαν σε απόδοση, τα δεδομένα είναι θετικά. Για παράδειγμα η προσομοίωση αγώνα της Ferrari ήταν μακράν καλύτερη από το ρυθμό του Verstappen στο περσινό Grand Prix Μπαχρέιν. Αυτό δεν σημαίνει πως οι κόκκινοι είναι μπροστά. Βλέποντας δεδομένα από άλλες ομάδες συμπεριλαμβανομένης της Red Bull Racing, η ψαλίδα έχει κλείσει αρκετά.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles