Twitter Facebook
Home » Moto GP » Rossi, Vinales και Zarco δημιουργούν νέα προβλήματα στη Yamaha

Rossi, Vinales και Zarco δημιουργούν νέα προβλήματα στη Yamaha

H Yamaha βρίσκεται σε μια πολύ δύσκoλη θέση, καθώς τρεις αναβάτες της έχουν τρεις διαφορετικές απόψεις για την αίσθηση και απόδοση της M1.

Το 2017 αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα σπαζοκεφαλιάς για την Yamaha, καθώς παρά το εξαιρετικό ξεκίνημα, τα πράγματα χειροτέρεψαν στη συνέχεια. Οι ελπίδες για το πρωτάθλημα οδηγών εξαφανίστηκαν, ενώ κανένας εκ των Valentino Rossi και Maverick Vinales δεν αισθάνεται άνετα στη μοτοσυκλέτα.

Ο πρώτος μίλησε για τη κατεύθυνση την οποία πρέπει να πάρει το ιαπωνικό εργοστάσιο, όμως παραδέχθηκε πως η τελική απόφαση είναι των μηχανικών.

Είμαι ευχαριστημένος, στο τέλος έκανα καλό χρόνο είχα και καλό ρυθμό. Συνεχίσαμε να δουλεύουμε με το πλαίσιο του ’16 και πήγαμε καλά. Η Yamaha προσπάθησε με το πλαίσιο του ’17 να λύσει το πρόβλημα της μεγάλης κατανάλωσης ελαστικού στο τέλος του αγώνα. Για μένα είναι ξεκάθαρο η ’17 είναι πιο αργή παρά το ότι καταναλώνει λιγότερο λάστιχο. Πρέπει να έχουμε σαν βάση αυτή του ’16 και να μην τρώμε τόσο λάστιχο. Προσπαθήσαμε να έχουμε την ταχύτητα του ’16 με την ’17 αλλά δεν το καταφέραμε.

Από τη μεριά του, ο Ισπανός ήταν ακόμα μετά και την πρώτη ημέρα δοκιμών στη Βαλένθια μπερδεμένος, καθώς άλλα πλεονεκτήματα έχει η Μ1 του 2016 και άλλα του 2017.

Με την ίδια μοτοσυκλέτα που έκανα τον αγώνα, σήμερα όλα δούλεψαν σωστά και έκανα τον πρώτο χρόνο. Είναι απίστευτο αλλά αυτό που δεν δούλεψε χθες, σήμερα με την λίγο καλύτερη κατάσταση της πίστας ήταν πολύ καλό. Αν συγκρίνω τις δύο μοτοσυκλέτες, με του ’16 φρενάρω καλύτερα και έχω καλύτερη είσοδο στην στροφή, ενώ με του ’17 βγαίνω καλύτερα από τη στροφή. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω.

Ο Johann Zarco από την άλλη, ήταν εντελώς αντίθετος με τα όσα είπαν οι εργοστασιακοί αναβάτες, με τα λόγια του να είναι θετικά για την M1 του 2017.

Με τη νέα μοτοσυκλέτα αισθάνθηκα καλά και με αυτό το πλαίσιο νέο 30% πιο άνετος και ξεκούραστος, μετά από πολλούς γύρους. Έχω καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα, οπότε έχω καλή αίσθηση στην είσοδο της στροφής. Μπορούμε αύριο να κάνουμε ’29 με καλύτερη ρύθμιση στην ανάρτηση. Βέβαια δεν κάναμε πάνω από 20 γύρους, με τα ίδια λάστιχα, οπότε δεν ξέρω πως θα είναι στη φθορά του ελαστικού! Αύριο θα κάνω και αυτή τη δοκιμή. Οι εργοστασιακοί δεν μπόρεσαν να λύσουν τα προβλήματα, δεν νομίζω ότι η Μ1 ήταν κακή.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ...