Η Toyota έκανε το 1-2 στη διαδικασία της Hyperpole για τις 24H του Le Mans, ενώ γίναμε μάρτυρες μιας μεγάλης έκπληξης στην GTE-Pro.
Ο απίστευτος γύρος του Kamui Kobayashi με το #7 Toyota GR010 Hypercar, η έντονη και στενή μάχη στην LMP2, οι καταστροφές και οι εκπλήξεις στην GTE-Pro και πλούσιο θέαμα μας χάρισε η δεύτερη μέρα του αγωνιστικού τριημέρου του εικοσιτετράωρου αγώνα του Le Mans.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα στην Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η μέρα ξεκίνησε με την διαδικασία του FP3. Στην κατηγορία HYPERCAR, η ομάδα της Alpine με το μοναδικό μονοθέσιό της #36 έκανε την έκπληξη και βρέθηκε στην πρώτη (1η) θέση, με χρόνο στο 3:26,594. Στην LMP2, το #38 Jota σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην συγκεκριμένη κατηγορία, με χρόνο 3:30,507. Όσον αφορά τις GTE κατηγορίες, το #92 Porsche GT Team για την GTE-Pro και το #88 Dempsey – Proton Racing στην GTE-Am πήραν την πρωτοπορία στις κατηγορίες τους, σημειώνοντας χρόνους της τάξης 3:48,126 και 3:50,167 αντίστοιχα.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ουγγαρίας.
Το πολυαναμενόμενο γεγονός της ημέρας ήταν βέβαια η διαδικασία της Hyperpole, στην οποία τα έξι (6) ταχύτερα μονοθέσια κάθε κατηγορίας από την διαδικασία του Practice Qualifying της Τετάρτης παίρνουν μέρος. Ας δούμε αναλυτικά τι έγινε σε καθεμία από τις τέσσερις (4) κατηγορίες.
HYPERCAR
Η πρώτη Pole Position στον αγώνα των 24H Le Mans για την ολοκαίνουρια αυτή κατηγορία ανήκει στο #7 Toyota, όπου ο Kamui Kobayashi κατάφερε, με την πρώτη του κιόλας προσπάθεια στη διαδικασία, να σημειώσει το εκπληκτικό 3:23,900. Το δεύτερο αγωνιστικό της ομάδας, το #8 Toyota, ακολουθεί στην δεύτερη (2η) θέση με τον Brendon Hartley να καταφέρνει 3:23,195 και να είναι μόλις 0.295s πίσω από τον πρωτοπόρο.
Στην δεύτερη (2η) και τρίτη (3η) σειρά του grid του βρέθηκε το #36 της Alpine, με τον Nicholas Lapierre να καταφέρνει χρόνο μόλις στο 3:25,574. Ακριβώς μια ανάσα από πίσω του βρέθηκαν το #708 και #709 της Glickenhaus Racing, με την χρονική διαφορά να βρίσκεται μόλις στα 0.065s.
LMP2
Η έντονη και στενή μάχη στην κατηγορία της LMP2 ανέδειξε νικητή το #38 Oreca 07 Jota Sport του Antonio Felix da Costa, σημειώνοντας τον απίστευτο χρόνο 3:27,950. Ακολουθώντας τον στην δεύτερη (2η) και τρίτη (3η) θέση ήταν το #41 της WRT Team και το #65 της Panis Racing.
Την εξάδα έκλεισαν το #26 της G-Drive, καθώς και τα δύο αγωνιστικά Oreca 07 της United Autosports #32 και #23, τα οποία φάνηκαν επάξια της δυναμικότητας τους.
GTE-Pro
Η διαδικασία ξεκίνησε καταστροφικά για την #92 Porsche 911 RSR, όπου ο Γάλλος Kevin Estre κατέστρεψε το αγωνιστικό με το όποιο αγωνιζόταν στην έξοδο της στροφής Indianapolis, αναγκάζοντας το Race Control να εμφανίσει την κόκκινη σημαία για δεκαπέντε (15) ολόκληρα λεπτά.
Από το σημείο αυτό και μετά η μάχη πήρε φωτιά, με το #72 Porsche 911 RSR της Hub Auto να κατακτά την Pole χάρις στον Dries Vanthoor με χρόνο 3:46,882 και άφησε τους πάντες με το στόμα ανοιχτό. Στην δεύτερη (2η) θέση βρέθηκε το #52 AF Corse Ferrari σημειώνοντας 3:46,701 μόλις 0.181s πίσω από τον πρωτοπόρο της κατηγορίας.
Στην τρίτη (3η) θέση έκανε την έκπληξη το #64 Corvette και στην τέταρτη (4η) το #51 AF Corse Ferrari με τον James Calado, ο οποίος δεν φάνηκε επάξιος των ικανοτήτων του και της δυναμικότητας του αυτοκινήτου του. Την εξάδα ολοκλήρωσαν οι εργοστασιακές Porsche.
GTE-Am
Στην κατηγορία της GTE-AM, η πρώτη τριάδα ανήκει στην Porsche με το #88 Dempsey-Proton Racing και χρόνο 3:47,987. Την δεύτερη (2η) και τρίτη (3η) θέση κατέκτησαν τα #88 GR Racing και #86 Team Project 1, όπου το τελευταίο προσπαθούσε μέχρι και το τελευταίο λεπτό να βρει το ρυθμό του στην πίστα.
Στην συνέχεια, το #47 Cetilar Racing Ferrari κατέκτησε την τέταρτη (4η) θέση, ενώ στην πέμπτη (5η) και έκτη (6η) θέση βρέθηκαν το #71 Inception Racing Ferrari και #33 TF Sport Aston Martin.
Η ημέρα έκλεισε με την διαδικασία του FP4, όπου στην κατηγορία HYPERCAR το #8 Toyota σημείωσε χρόνο 3:27,994, και με το #7 Toyota να κατεβάζει κατά προσέγγιση 0.8s τον καλύτερο χρόνο στα πρώτα δύο κομμάτια της πίστας και έπειτα να εισέρχεται στα pits. Στην LMP2 το #26 G-Drive Racing βρέθηκε στην πρώτη θέση με χρόνο 3:31,414. Όσον αφορά τις GTE κατηγορίες, το #79 WeatherTech Racing Porsche στην GTE-PRO και το #83 AF Corse Ferrari στην GTE-AM πήραν την πρωτοπορία στις κατηγορίες τους, με χρόνο 3:48,246 και 3:51,581 αντίστοιχα.
Η δράση για τις 24H του Le Mans συνεχίζεται το Σάββατο 20/08/2021 στις 12:30 με το Warm-Up. Ο μεγάλος αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 17:00, ώρα Ελλάδος.
Αποτελέσματα 24H Le Mans – HyperpoleΔείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα Formula 1.