Η Toyota έγραψε ιστορία στις 24H Le Mans κάνοντας το 1-2 στην αυγή της κατηγορίας HYPERCAR και έθεσε τις βάσεις για μια χρυσή εποχή στους αγώνες αντοχής. Τρομερό φινάλε στην LMP2 και μαγική εμφάνιση της Ferrari στις κατηγορίες GTE.
Το αγχωτικό 1-2 της Toyota στην HYPERCAR για τις 24H Le Mans, ο απίστευτος τερματισμός στην LMP2, η διπλή νίκη της Ferrari στις GTE κατηγορίες καθώς και το ατελείωτο θέαμα, δράμα που μας χάρισε για ακόμη μια φορά ο απίστευτος αυτός αγώνας των 24H του Le Mans.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ας δούμε λοιπόν από την αρχή τι συνέβη σε αυτό τον συναρπαστικό και ταυτόχρονα επεισοδιακό αγώνα τον οποίο παρακολουθήσαμε, μέσα από το χρονοδιάγραμμα που ακολουθεί.
16:00 (1 ώρα πριν την εκκίνηση)
Οι κριτές γύρω από την πίστα έχουν αρχίσει να αναφέρουν από τα πόστα τους τις πρώτες ψιχάλες βροχής, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο τα προγνωστικά καιρού τα οποία προέβλεπαν καταιγίδα μέσα στην επόμενη ώρα, όπως εν τέλη συνέβη.
17:00 (Εκκίνηση)
Η ώρα της πολυαναμενόμενης εκκίνησης του αγώνα των 24Η Le Mans έφτασε, σε όλο το μήκος της πίστας επικρατούν βρόχινες συνθήκες εδώ και μισή ώρα, με όλες τις ομάδες να έχουν τοποθετήσει τα ανάλογα ελαστικά στα μονοθέσια τους. Η εκκίνηση δίνεται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο παραμένει στην πίστα για δύο γύρους μέχρι να δοθεί η εντολή από το Race Control για να την μεταβολή σε κανονικές συνθήκες αγώνα.
Μόλις δόθηκε η πράσινη σημαία οι διαγωνιζόμενοι ανέπτυξαν αγωνιστικές ταχύτητες και ταυτόχρονα προσπαθούσαν να βρουν όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση στο οδόστρωμα. Φτάνοντας στην δεύτερη στροφή το #708 Glickenhaus του Olivier Pla χάνει ελάχιστα τα φρένα και ως αποτέλεσμα χτυπάει στην πίσω πλευρά το #8 Toyota του Sebastian Buemi προκαλώντας σοβαρές ζημιές και στα δύο οχήματα, ρίχνοντας τον Γάλλο στην τελευταία θέση της γενικής κατάταξης και με τον θύτη του ατυχήματος να χρεώνεται με την ποινή των 10 δευτερολέπτων την οποία εξέτισε κατά την διάρκεια της επόμενης επίσκεψης του στα pits.
Ωστόσο, τα αβίαστα λάθη δεν έλειπαν από τις εναρκτήριες ώρες του αγώνα ο οποίος ήταν αρκετά απαιτητικός εξ’ αιτίας της βροχής και του στενού ανταγωνισμού, όπως για παράδειγμα αυτή στην LMP2 του #48 Oreca IDEC Sport που αναγκάστηκε να κάνει χρήση του χορού διαφυγής και εν τέλη να παγιδευτεί στην αμμοπαγίδα.
Επίσης, ο Nicholas Lapierre με το #26 Alpine φάνηκε να πέφτει θύμα των καιρικών συνθηκών καθώς στην έξοδο της στροφής που φέρει το όνομα “Indianapolis” και όντας στην δεύτερη θέση και με διαφορά λίγο κάτω των δύο δευτερολέπτων το μονοθέσιο του υπέστη αρκετή υπερστροφή χωρίς να προλαβαίνει να κάνει την οποιαδήποτε διόρθωση. Έτσι βρέθηκε σχεδόν στα δύο ολόκληρα λεπτά κάτω από τον πρωτοπόρο της κατηγορίας του.
Στην πρωτοπορία των 24H Le Mans βέβαια συνέχισε να βρίσκεται από την εκκίνηση του αγώνα το #7 Toyota με οδηγό των Mike Conway.
20:00
Η βροχή έχει σταματήσει και το οδόστρωμα έχει αρχίσει να στεγνώνει με τις ομάδες να κάνουν αρκετά λάθη στην στρατηγική καλώντας τους οδηγούς τους να κάνουν ουσιαστικά «πειραματικές» προσπάθειες με τα στεγνά ελαστικά και το αντίθετο, έχοντας ως αποτέλεσμα η πλειονότητα των ομάδων να πέφτουν στην κατάταξη.
20:20
Το Safety Car δεν άργησε να κάνει την επανεμφάνιση του, το τρομακτικό ατύχημα του #98 Aston Martin με οδηγό τον Marco Gomez στην είσοδο της στροφής που φέρει το όνομα Indianapolis τελειώνοντας άδοξα την προσπάθεια της ομάδας τους, με το μόνο θετικό της κατάστασης να είναι ότι ο οδηγός βγήκε μόνος του από το όχημα χωρίς να φέρει οποιαδήποτε σωματική βλάβη.
21:00
Στην κατηγορία των HYPERCAR για τις 24H Le Mans δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές με το #7 Toyota και τον Kamui Kobayashi να παραμένουν στην πρωτοπορία, έχοντας έρθει αντιμέτωποι με πρόβλημα πιέσεις στα ελαστικά αναγκάζοντας τους να εισέλθουν δύο επιπλέον στάσεις στα pits. Όσον αφορά το #8 Toyota άρχισε να ανακάμπτει εύκολα και με τις διαφορές να μην έχουν μεγαλώσει ιδιαίτερα βρέθηκε στην δεύτερη θέση και με τα Glickenhaus #708 και #709 να βρίσκονται στην ένατη και δέκατη τρίτη θέση αντιστοίχως.
Στην LMP2 η μάχες ήταν πολύ στενές και έντονες με το Safety Car το οποίο έκανε την εμφάνιση στις (20:20) και ουσιαστικά “έκλεισε” τις διαφορές μεταξύ των ανταγωνιστών δημιουργώντας ένα πανέμορφο αγωνιστικό κλίμα.
Στις πρώτες τρεις θέσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας βρίσκονταν τα #28 Jota Sport, #23 United Autosport και #65 Panis Racing.
Στην κατηγορία της GTE-PRO είδαμε επίσης φοβερές μονομαχίες με την Corvette να έχει πολύ γρήγορο ρυθμό κατά την διάρκεια των πρώτων ωρών που είχαμε τις βρόχινες συνθήκες και έπειτα να τον παραδίδει στην ομάδα της AF Corse Ferrari η οποία ήταν άπιαστη στο στεγνό.
Όσο και στην LMP2 τόσο και σε αυτή την κατηγορία το Safety Car έκλεισε της διαφορές και επανέφερε τα μονοθέσια τα οποία είχαν πέσει στην κατάταξη, επαναφέροντας τους στην μάχη.
Στις τρεις πρώτες θέσεις κατά την διάρκεια αυτής της ώρας βρέθηκαν τα #52 και #51 AF Corse Ferrari και στην τρίτη θέση το #63 Corvette.
Στην GTE-AM στις πρώτες ώρες του αγώνα είδαμε αρκετές μάχες, οι οποίες με το πέρασμα της ώρας μειώθηκαν.
Στις τρεις πρώτες θέσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας βρέθηκαν τα #57 Kessel Racing Ferrari, #83 Af Corse Ferrari και #33 TF Sport Aston Martin.
23:00
Η πίστα έχει βυθιστεί στο βαθύ πέπλο της Αυγουστιάτικης νύχτας με την πανσέληνο η οποία έφερε ένα θερμό κίτρινο χρώμα να ξεπροβάλλει αρκετές φορές στον Γαλλικό ουρανό ανάμεσα στα σύννεφα δημιουργώντας ένα πολύ όμορφο σκηνικό, με την βροχή να ξεπροβάλλει απότομα και να ανατρέπει το παραπάνω σκηνικό και την δημιουργώντας χάος στην πίστα με πολλαπλές επαφές και συγκρούσεις.
Η πλειονότητα των ατυχημάτων συνέβη στην κατηγορία των LMP2. Αρχικά, τα δύο από τα τρία μονοθέσια #23, #32 αλληλοσυγκρούστηκαν με υψηλή ταχύτητα, έχοντας ως θύτη το πρώτο. Στη συνέχεια, το #29 Racing Team Nederland έχασε τελείως το έλεγχο μονοθεσίου στις αλλεπάλληλες στροφές που φέρουν το όνομα Porsche Curves στέλνοντας το κατευθείαν μέσα στην αμμοπαγίδα και μακριά από τις μπαριέρες. Αμέσως μετά, το #26 G-Drive είχε επαφή με το #01 Richard Mille αφού προ ολίγου είχε πατήσει με τους αριστερούς του τροχούς σε βρεγμένο οδόστρωμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η Sophia Floersch με το #01 Richard Mille να έχει βρεθεί χτυπημένο και σε θέση που μπλόκαρε το 50% του πλάτους του συγκεκριμένου σημείου της πίστας
Όμως τα προβλήματα δεν τελείωσαν εκεί, το θύμα του συγκεκριμένου ατυχήματος από την σφοδρότητα της σύγκρουσης δεν είχε την δυνατότητα να κάνει “up-shift”, δηλαδή να βάλει την πρώτη ταχύτητα και να ξεκινήσει, συνέχισε να βρίσκεται στο ίδιο σημείο στην μέση της πίστας και δεν άργησε καθόλου να έρθει από πίσω ένα μονοθέσιο με αγωνιστικές ταχύτητες.
Here’s what happened onboard the #1 Richard Miles Racing Team…
Nightmare for @SophiaFloersch 😨#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/v5ZVhnHgkg— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 21, 2021
Το #74 Eurasia Racing λοιπόν αντιλαμβανόμενο την κατάσταση με την βοήθεια των κριτών και τις σημαίες οι οποίες κυματίζονταν από τους ίδιους προσπάθησε να ακινητοποιήσει το όχημα του χωρίς να καταφέρνει και τελικά να συγκρούεται με το ακινητοποιημένο. Έπειτα, το #32 United Autosport εγκατέλειψε από τις πολλαπλές συγκρούσεις.
00:10
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα το #56 Project 1 Porsche έχασε τον έλεγχο στο chicane της ευθείας Mulsanne, όπου και εγκατέλειψε.
01:00
Στην κατηγορία της GTE-AM, το #47 Cetillar Corse Ferrari το οποίο βρισκόταν στην πρώτη θέση έχασε τον έλεγχο καταλήγοντας στις μπαριέρες διαλύοντας το πίσω μέρος του οχήματος καθώς και την αριστερή πίσω ανάρτηση, οδηγώντας το στην εγκατάλειψη.
Λίγο αργότερα, το δράμα συνεχίστηκε στην πρώτη στροφή με το #25 G-Drive να προσκρούει στην μπαριέρα.
Όλα τα παραπάνω ατυχήματα είχαν ως αποτέλεσμα να κάνει την εμφάνιση του πολλαπλές φορές το Safety Car, καθώς επίσης είτε η διαδικασία του Full Course Yellow (FCY), κάτι ανάλογο του εικονικό αυτοκινήτου ασφάλειας (VSC) στο πρωτάθλημα της Formula 1, είτε τον Slow Zones.
Όσον αφορά την κατάταξη για τις 24H Le Mans, στην κατηγορία HYPERCAR η Toyota συνέχισε να βρίσκεται στις πρώτες δύο θέσεις με την διαφορά των δύο μονοθεσίων να αυξάνεται με μεγάλο βαθμό λόγω των συμβάντων που αναφέραμε παραπάνω. Το #36 Alpine του Matthieu Vaxiviere έχασε το έλεγχο λίγο πριν το πρώτο chicane στην ευθεία Mulsanne, στέλνοντας το αγωνιστικό κατευθείαν στην αμμοπαγίδα, αφού προ λίγο απέφυγε οριακά την επαφή με την μπαριέρα, κατά την διάρκεια της ανεξέλεγκτης του πορείας. Το γεγονός αυτό φάνηκε να ευνοεί ιδιαίτερα το #708 Glickenhaus το οποίο βρέθηκε στην τρίτη θέση. Κι κάπως έτσι η μάχη για το βάθρο αναζωπυρώθηκε.
Οι εναλλασσόμενες συνθήκες στην πίστα, εξ’ αιτίας των ατυχημάτων, ανακάτεψαν την τράπουλα της κατάταξης και στην LMP2 με την WRT να κάνει το 1-2 με τα #31, #41 και με το #31 Oreca 07 να ακολουθεί στην τρίτη θέση.
Στην GTE-PRO οι μάχες κατά τις πρώτες ώρες τις νύχτας ήταν συνεχείς αλλά διακόπτονταν συνέχεια λόγω των καθεστώτων Safety Car, Full Course Yellow με την πρωτοπορία να αλλάζει συνεχώς χέρια και της διαφορές να παραμένουν μικρές. Η ώρα έκλεισε με το #51 AF Corse Ferrari και τον James Calado στην πρώτη θέση, με το #63 Corvette C8.R. να το ακολουθεί στην δεύτερη και το #52 AF Corse Ferrari στην τρίτη.
Την ίδια στιγμή τα δύο εργοστασιακά Porsche RSR 911 #92, #91 να έχουν πέσει εκτός της πρώτης τριάδας εξ’ αιτίας μιας σειράς προβλημάτων που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν.
Στην GTE-AM επικράτησε ηρεμία με τις διαφορές να έχουν μεγαλώσει και το παιχνίδι να γίνεται πλέον στρατηγικό. Το #83 AF Corse Ferrari προηγούνταν με άνεση, με το #80 Iron Lynx να ακολουθεί και στην τρίτη θέση το #33 Aston Martin TF Sport.
05:00 (Στα μισά του αγώνα)
Με τον μισό αγώνα να μας έχει αποχαιρετήσει και με άλλο μισό να απομένει η κατάσταση στην πίστα έχει πλέον σταθεροποιηθεί και τα συμβάντα μειώθηκαν δραματικά.
Στην κατηγορία HYPERCAR η κατάσταση παρέμεινε ίδια με τo #36 Alpine να ανακτά έδαφος, επιστρέφοντας στην τρίτη θέση. H Toyota έδειχνε να έχει τον έλεγχο στις 24H Le Mans, με το #7 αγωνιστικό της να είναι αυτό με τα λιγότερα προβλήματα και τον καλύτερο ρυθμό.
Στην LMP2 η WRT από ότι φαίνεται ήρθε για μείνει έχοντας και τα δύο μονοθέσια της στο 1-2 και με το #22 United Autosport να ακολουθεί στην τρίτη.
Στις GTE κατηγορίες επίσης η κατάσταση παραμένει σχετικά παρόμοια με τέσσερις ώρες πριν.
Στην GTE-PRO στην πρωτοπορία εναλλάσσονται το #52 AF Corse Ferrari της πρώτης θέσης και το #63 Corvette που βρέθηκε εκείνη την ώρα στην τρίτη θέση, με το #52 AF Corse Ferrari να μπαίνει ανάμεσα τους.
Όσον αφορά την μάχη στην GTE-AM το #83 AF Corse Ferrari παραμένει στην πρώτη θέση με το #33 Aston Martin TF Sport στην δεύτερη και το #80 Iron Lynx Ferrari να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα της κατηγορίας.
Δεν έλειψαν βέβαια και οι εγκαταλείψεις κατά την διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, με τα #25 G-Drive (LMP2), #79 Weathertech Racing Porsche (GTE-PRO) και #55 Spirit of Race, #57 Kessel Racing Ferrari, #66 JMW Motorsport (GTE-AM) να τίθενται εκτός αγώνα.
06:00
Οι πρώτες ακτίνες ηλίου έχουν αρχίσει να ξεπροβάλλουν και η λεγόμενη Happy Hour έφτασε, με άλλα λόγια η επόμενη μια με μια μίση ώρα κατά την διάρκεια της οποίας η θερμοκρασία αέρα, οδοστρώματος είναι ιδιαίτερα χαμηλές κάτι το οποίο βοηθάει στην βελτίωση της πρόσφυσης και την μείωση της φθοράς των ελαστικών, δίνοντας στους οδηγούς την δυνατότητα είτε να καταγράψουν τα ταχύτερα περάσματα τους είτε να προσπαθήσουν να μειώσουν τις διαφορές μεταξύ τους.
Στην κατηγορία HYPERCAR η κατάσταση παρέμεινε στάσιμη με το #7 Toyota να προηγείται και το #8 να ακολουθεί με διαφορά σχεδόν ενός ολόκληρου λεπτού, η οποία δημιουργήθηκε από διάφορες εξόδους και ζημιές τις οποίες προκάλεσαν οι δυο οδηγοί από μόνοι τους στα μονοθέσια τους κατά την διάρκεια της νύχτας.
Πιο πίσω το #36 Alpine παρέμεινε στην τρίτη θέση με το #708 Glickenhaus να βγαίνει στην αντεπίθεση και εκμεταλλευόμενο την κατάσταση της πίστας κατάφερε να καλύψει μια διαφορά τριάντα ολόκληρων δευτερολέπτων από το τρίτο μονοθέσιο της κατηγορίας και πλέον να του απομένουν αλλά 40 δεύτερα.
Την ίδια στιγμή το #709 Glickenhaus, το οποίο είχε κατρακυλήσει στην κατάταξη, με το ξημέρωμα βρέθηκε στην έβδομη θέση και με δυνατό ρυθμό ο οποίος ήταν πολλά υποσχόμενος.
Στην LMP2 συνεχίζεται το 1-2 της πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, η οποία προέρχεται από το πρωτάθλημα ELMS, με το #31 στην πρωτοπορία, το #41 να ακολουθεί και το #23 Jota Sport να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα της κατηγορίας.
Στην GTE-PRO η κονταρομαχία Ferrari-Chevrolet καλά κρατεί, ενώ ακόμη οι κόκκινοι του Maranello προηγούνται με το #51, ακολουθούμενοι από το #63 Corvette και αρκετά πιο πίσω το #92 Porsche 911 RSR.
Στην GTE-AM δεν υπήρξε καμία απολύτως αλλαγή στην κορυφή της κατηγορίας, παρά την ποινή Drive Through την οποία δέχτηκε ο πρωτοπόρος #83 AF Corse Ferrari για την προηγούμενη διέλευση του στα pits κατά την διάρκεια της οποίας δεν σεβάστηκε το όριο ταχύτητας. Ακόμη, σε εγκατάλειψη προχώρησε το #56 της Team Project 1.
12:00
Μέσα στην κούραση του πληρώματος της Toyota ήρθε και προστέθηκε μια απρόσμενη στάση του #8 μέσα στην πίστα αυξάνοντας το δράμα κατακόρυφα στις 24H Le Mans. Για ένα ολόκληρο λεπτό το γκαράζ της Toyota προσπαθούσε εξ’ αποστάσεως να βοηθήσει τον οδηγό της να επαναφέρει το μονοθέσιο στον αγώνα, μέχρι που τα κατάφεραν χωρίς να χάσουν τη θέση τους στην πίστα αλλά με τις διαφορές να έχουν ανοίξει διάπλατα.
Στον πονοκέφαλο της ίδιας ομάδας έρχεται να προστεθεί ένα επιπλέον πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων και των δύο οχημάτων. Αντιλαμβανόμενοι την σημαντικότητα της κατάστασης και χωρίς να μπορούν να επιλύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα αποφασίζουν να επαναπροσαρμόσουν ολόκληρη την στρατηγική τους.
13:00
Με 4 ώρες να απομένουν και την κούραση να έχει κορυφωθεί πλέον, τα πληρώματα είναι πιο επιρρεπή από ποτέ στα λάθη αλλά με τον επαγγελματισμό και το πάθος που τους διέπει συνεχίζουν ακάθεκτοι.
Στην κατηγορία HYPERCAR για τις 24H Le Mans, η κατάσταση παραμένει ίδια με το #7 Toyota στην πρώτη θέση, το #8 Toyota στην δεύτερη και το #36 Alpine στην τρίτη. Τα Glickenhaus πιο πίσω δεν έχουν υποστεί την παραμικρή αλλαγή.
What’s going on with #8 @TGR_WEC ?? 🤨#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/XYAz586l1f
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Στην LMP2 επίσης η κατάσταση παραμένει όμοια με λίγες ώρες πριν,, με την WRT #31, #41 να έχουν κάνει το 1-2 αντίστοιχα και με το #28 Jota Sport να συνεχίζει να μειώνει την διαφορά για την δεύτερη θέση. Άσχημα επίσης τα νέα για το #82 Oreca 07 το οποίο αναγκάστηκε να προβεί σε εγκατάλειψη.
Στην GTE-PRO δεν υπήρξε κάποια αλλαγή στην κατάταξη παρά την συνεχή πίεση της Corvette, η οποία κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία με το απίστευτο 3:47.716. Με άλλα λόγια, το #51 AF Corse Ferrari παραμένει στην πρωτοπορία με το #63 Corvette να ακολουθεί και το #91 Porsche να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Με το δράμα να συνεχίζεται στην συγκεκριμένη κατηγορία το #52 AF Corse Ferrari υπέστη κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό και το #72 Hub Auto Porsche, το μονοθέσιο το οποίο κατέκτησε την Pole Position, εγκατέλειψε κι αυτό.
Στην GTE-AM επίσης δεν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάταξη με το #83 AF Corse Ferrari να προηγείται, το #33 Aston Martin TF Sport να το ακολουθεί και το #80 AF Corse Ferrari στην τρίτη θέση.
17:00 (Τερματισμός)
Η πολυπόθητη στιγμή έφτασε και η Toyota έχοντας και τα δύο μονοθέσια της σε παράταξη κατακτά την νίκη του 89ου αγώνα των 24H του Le Mans, με το #7 Toyota στην πρώτη και το #8 Toyota στην δεύτερη. Στην τρίτη θέση ακολουθεί το #36 Alpine, στην τέταρτη και πέμπτη θέση το #708 και #709 της Glickenhaus τα οποία σε αυτό το σημείο αξίζει να υπερτονίσουμε την αξιέπαινη προσπάθεια της Αμερικανικής ομάδας η οποία στην πρώτη της χρονιά στο πρωτάθλημα και στην πρώτη συμμετοχή της στον συγκεκριμένο αγώνα όχι μόνο κατάφερε να τερματίσει, αλλά ήταν σε θέση να απειλεί το #36 Alpine κατά την διάρκεια ολόκληρου του αγώνα.
HISTORIC🏁@TGR_WEC #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/zgU8tIMNlc
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Στην LMP2 λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, στον τελευταίο γύρο συγκεκριμένα, το #41 WRT σταμάτησε πάνω στην πίστα, λίγο μετά την διάσημη αψίδα της Dunlop, την στιγμή που βρίσκονταν στην πρώτη θέση. Έτσι είχε ως αποτέλεσμα το #31 να περάσει στην πρωτοπορία. Την ίδια ακριβώς στιγμή το #28 Jota Sport, το οποίο πίεζε σκληρά, βρέθηκε στην δεύτερη θέση με διαφορά κατά τους ενός δευτερολέπτου. Η μάχη έφτασε κυριολεκτικά μέχρι την γραμμή τερματισμού όπου τελικά το #41 WRT κατάφερε να πάρει την νίκη στην κατηγορία με το #28 Oreca 07 στην δεύτερη και το #65 Panis Racing στην τρίτη.
What a finish for @followWRT!
You bring the LMP2 trophy at home @RFrijns @Fhabsburg62 @Charles_Milesi 🏆A thought for the #41 team… #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/V5M1fKCwoX
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Στις κατηγορίες GTE δόθηκε διπλή αφορμή για να γεμίσει χαρά το Maranello, όπου στην GTE-PRO το #51 AF Corse Ferrari κατέκτησε την νίκη, με το #63 Corvette στην δεύτερη θέση και το #92 Porsche στην τρίτη.
Ciao @FerrariRaces, congratulazioni ragazzi for your GTE PRO victory 🏆
2019 & 2021 🤙#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/F61xPpJz4V— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 22, 2021
Όσον αφορά την GTE-AM, το #83 AF Corse Ferrari κατέκτησε την νίκη, με το #33 Aston Martin TF Sport στην δεύτερη θέση και το #80 Iron Lynx Ferrari.
Στον απολογισμό του αγώνα, 44 μονοθέσια κατάφεραν να περάσουν την γραμμή τερματισμού του σκληρού αυτού αγώνα την Κυριακή το απόγευμα από τα 61 που εκκίνησαν το απόγευμα του Σαββάτου.