Η Rebellion Racing ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια στις κατατακτήριες δοκιμές για τις 8H του Μπαχρέιν, με την Porsche να κυριαρχεί στις GTE κατηγορίες.
Ένας εκπληκτικός γύρος από τον Bruno Senna και ένας ακόμα δυνατός από τον Norman Nato έδωσαν στο #1 Rebellion τη pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:42.979 και για δεύτερο σερί αγώνα θα ξεκινήσουν από την πρώτη θέση. Η νίκη στην Κίνα έκανε το καλύτερο δυνατό στην ομάδα και αύριο θα έχουν 8 ώρες γεμάτες μάχη με άλλα τέσσερα αγωνιστικά. Η Ginetta πάλεψε αλλά δεν κατάφερε να κάνει την έκπληξη, με το #5 της Team LNT να ολοκληρώνει 0.144s στη 2η θέση και αύριο αναμένεται να δούμε μια πολύ μεγάλη μάχη για τη νίκη. Η Αγγλοελβετική ομάδα πήγε με μόλις ένα σετ ελαστικών στις κατατακτήριες σε αντίθεση με τις Ginetta και Toyota που έβαλαν από δύο σετ.
Από εκεί δεν λείπει η Toyota, με το #8 να ήταν μόλις 0.5s πίσω από τη Rebellion και με τις θέσεις 3 και 4 αύριο θα έχει μια καλή ευκαιρία να κλέψει τη νίκη την οποία ψάχνει από το Fuji. Το #6 Ginetta ολοκλήρωσε στη 5η θέση. Μεγάλο ενδιαφέρον είχε το γεγονός πως το #5 δεν είχε ιδανικά περάσματα και μπορούσε να χτυπήσει τη Rebellion για τη pole αν δεν είχε κακό πρώτο γύρο.
LMP2
Η United Autosports έκανε το καλύτερο δυνατό και πήρε τη pole position με το #22 Oreca, χάρη στο 1:45.357 που σημείωσαν οι Phil Hanson και Paul di Resta. Στη 2η θέση βρέθηκε το #37 της Jackie Chan DC Racing με τα ελαστικά της Goodyear 0.2s πίσω, ενώ η G-Drive Racing στο πρώτο της αγώνα στη φετινή σεζόν στο WEC πήρε τη 3η θέση.
GTE-Pro
Η Porsche έκανε τη διαδικασία να φαίνεται εύκολη, με τους Richard Lietz και Jimmi Bruni πήραν τη pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:55.485 και άφησαν τους Michael Christensen και Kevin Estre στη 2η θέση για 0.060s κάνοντας το 1-2 για τη γερμανική ομάδα. Η διαφορά μάλιστα από την 3η θέση ήταν στα 0.602s όπου βρέθηκε η Ferrari 488 GTE #51 των James Calado και Alessandro Pier Guidi, μένοντας μόλις σε ένα σετ ελαστικών.
Η #71 Ferrari ακολούθησε, ενώ εκτός ρυθμού ήταν η Aston Martin που δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά της, παίρνοντας μόλις τις θέσεις 5 και 17, με την #97 Vantage GTE της διαγράφεται ο δεύτερος γρήγορος γύρος. Ως αποτέλεσμα δεν υπήρξε μέσος όρος χρόνου δύο οδηγών και το αγωνιστικό θα ξεκινήσει από τη τελευταία θέση.
GTE-Am
Η Team Project 1 έκανε και πάλι τη καλύτερη δουλειά παίρνοντας ακόμα μια pole position με τη #57 Porsche 911 RSR και άφησε στη 2η θέση τη #54 Ferrari της AF Corse και τη #88 Porsche της Dempsey Proton.
Ο αγώνας 8H του Μπαχρέιν είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει το Σάββατο στις 14:00, ώρα Ελλάδος.