spot_img

Red Bull: Ο κινητήρας δεν παίζει ρόλο στην Jeddah

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έχει την αίσθηση πως η ισχύς του κινητήρα δεν κάνει τη διαφορά στο βαθμό που περίμεναν στο GP Σαουδικής Αραβίας.

Στους τελευταίους αγώνες, η Red Bull είχε δυσκολευτεί να βρει τρόπους ν’ αντιμετωπίσει την ταχύτητα της Mercedes στις ευθείες, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το GP Βραζιλίας. Οι εκτιμήσεις για την πίστα της Jeddah έλεγαν πως οι οδηγοί θα περνούσαν με τέρμα γκάζι για παραπάνω από το 75% του γύρου, κάτι που έδωσε αρχικά το προβάδισμα στη γερμανική ομάδα. Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, όμως ο Max Verstappen διατηρήθηκε σε απόσταση μικρότερη από 0,2s τόσο στο FP1 (0,056s) όσο και στο FP2 (0,195s).

Διαβάστε επίσης: Ο Hamilton ανησυχεί για την ταχύτητα της Red Bull

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, έκανε δηλώσεις στο Sky Sports F1 μετά την ολοκλήρωση της δράσης στην πρώτη μέρα του τριημέρου του GP Σαουδικής Αραβίας και μίλησε, αρχικά, για την πίστα:

Η πίστα είναι λίγο πιο στενή συγκριτικά με αυτά που έδειχναν τα δεδομένα. Οι στροφές είναι ελαφρώς στενότερες, ενώ η ισχύς του κινητήρα δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο όσο περιμέναμε, αυτό είναι ενθαρρυντικό. Μπορούσε κανείς να δει πως υπήρχε 0,1s ή 0,2s ανάμεσα στα δύο μονοθέσια (Mercedes και Red Bull) και στους οδηγούς. Σε αυτό τον τύπο πίστας, μπορείς να βρεις αυτό το χρόνο και είναι ενθαρρυντικό για εμάς.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Κατάρ.

Ο Horner αναφέρθηκε και στα νέα τεστ της FIA σχετικά με τις πίσω αεροτομές, τα οποία θέσπισε η ομοσπονδία στο τριήμερο του GP Κατάρ, εκφράζοντας την ικανοποίησή του.

Νομίζω πως από τη στιγμή που εισήχθησαν τα τεστ στο GP Κατάρ, έχουμε δει πως πλησιάζουμε σε ταχύτητα. Είδαμε όμοιες ταχύτητες και στις ελεύθερες δοκιμές εδώ πέρα (GP Σαουδικής Αραβίας). Επομένως, αυτό μας εμψυχώνει κι ελπίζουμε πως θα διατηρηθεί αυτή η κατάσταση τόσο αυτό όσο και το επόμενο τριήμερο.

Ο Max Verstappen ήταν κυρίαρχος στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο πρώτο μέρος τους, όταν και χρησιμοποιούσε τη hard γόμα. Ο οδηγός της Red Bull, όμως, αντιμετώπισε κάποιες δυσκολίες όταν άλλαξε σε soft ελαστικά. Ο Christian Horner εξήγησε τι συνέβη:

Δυσκολευτήκαμε να φέρουμε σε κατάλληλη θερμοκρασία τα ελαστικά στο FP2, κάτι το οποίο φυσικά και θα κοιτάξουμε. Έπειτα, κάναμε κάποιες αλλαγές από το FP1 στο FP2, οι οποίες δεν απέδωσαν ιδιαίτερα, όμως ελπίζουμε πως θα βρούμε την ιδανική ισορροπία ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών. Νοιώθαμε πως ήμασταν πολύ δυνατοί με τα hard ελαστικά, όμως όσο πιο μαλακή γόμα χρησιμοποιούσαμε, τόσο πιο ιδιαίτερη συμπεριφορά είχαν τα ελαστικά στην προσπάθεια να πάρουμε τα μέγιστα από αυτά.

Θα υπάρξει ιδιαίτερη ανάλυση το βράδυ, σχετικά με τους γύρους εξόδου, την προετοιμασία (για το γρήγορο γύρο) και όλα αυτά τα πράγματα. Δε νομίζω, ακούγοντας σχόλια, πως είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Πιστεύω πως υπήρχαν κι άλλοι που δυσκολεύτηκαν να φέρουν το μονοθέσιο στο κατάλληλο “παράθυρο” λειτουργίας. Όμως, εάν το εντοπίσεις αυτό, μπορείς να διαπιστώσεις πως υπάρχει πάρα πολύ διαθέσιμη απόδοση.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Ο Max Verstappen έχει οριακό προβάδισμα 8 πόντων στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος οδηγών και θα προσπαθήσει να παραμείνει πρωτοπόρος μετά το GP Σαουδικής Αραβίας. Αντίθετα, η Red Bull βρίσκεται στο κυνήγι της Mercedes στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, με τις δύο ομάδες να χωρίζουν μόλις 5 πόντοι.

Δείτε το GP Μονακό για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles