Οι Mercedes-AMG και Red Bull Racing ανησυχούν πως το 2022 ενδέχεται να μην είναι οι κορυφαίες ομάδες στο grid της Formula 1.
Η αυστριακή ομάδα πιστεύει πως η Ferrari είναι πιθανό να είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό στον πρώτο αγώνα, κάτι που θα οφείλεται σε λάθος δικό της χειρισμό στην ισορροπία ανάμεσα στο 2021 και το 2022.
Διαβάστε επίσης: F1 – Η ανασκόπηση του Automotonews για το 2021
Η Red Bull είχε μία μεγάλη μάχη για το Πρωτάθλημα του 2021 με τη Mercedes, η οποία έληξε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς το GP Άμπου Ντάμπι. Η Mercedes κατέκτησε τον 8ο συνεχόμενο Τίτλο στους κατασκευαστές, ενώ ο Max Verstappen κατάφερε στον τελευταίο γύρο της σεζόν να κερδίσει το πρώτο του Πρωτάθλημα.
Ενόψει του 2022, ενδέχεται η Mercedes και η Red Bull να μειονεκτούν, καθώς είχαν εστιάσει απόλυτα στη μάχη εντός πίστας μέχρι το φινάλε της σεζόν του 2021. Αυτό ίσως δώσει την ευκαιρία σε ομάδες που ασχολήθηκαν από νωρίς με την εξέλιξη του νέου μονοθεσίου να πρωταγωνιστήσουν στη νέα εποχή της Formula 1. Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, θέλει να ελπίζει πως η ομάδα του βρήκε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της μάχης του 2021 και της εξέλιξης του μονοθεσίου του 2022.
Ταυτόχρονα, γνωρίζει πως το οποιοδήποτε ασφαλές συμπέρασμα για τη δυναμική των ομάδων θα υπάρξει στον πρώτο αγώνα του νέου Πρωταθλήματος.
Όταν η Ferrari εμφανιστεί με το γρηγορότερο μονοθέσιο και είναι πολύ πιο γρήγορη απ’ όλους μας στον πρώτο αγώνα, τότε θα πρέπει να πούμε ότι όντως (το 2021) επηρέασε την εξέλιξη του νέου μονοθεσίου. Όμως, νομίζω πως όλοι γνωρίζουμε εξ’ αρχής τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς για το 2022 και έχουμε αξιοποιήσει κατάλληλα τους πόρους μας. Είμαι σίγουρος πως η κάθε ομάδα έχει κάνει αυτό που αισθάνεται σωστό κι αυτό κάνει την πίεση για την επόμενη χρονιά μεγάλη, φυσικά. Όμως, σε αυτό το σημείο νομίζω πιστεύω πως η ομάδα μου είναι καταπληκτική.
Το γεγονός πως έχουμε ένα καλό επίπεδο εξέλιξης πάνω στου νέους κανονισμούς και ταυτόχρονα επικεντρωθήκαμε στο μονοθέσιο του 2021 αποτελεί μία μεγαλειώδη προσπάθεια. Η αφοσίωση που έδειξε όλη η ομάδα είναι εξαιρετική. Όμως, θα δούμε τι θα συμβεί μόνο όταν επιστρέψουμε στους αγώνες σε λίγους μήνες και θα έχουμε εντελώς διαφορετικά μονοθέσια. Φαίνονται διαφορετικά, η αίσθησή τους πρόκειται να είναι διαφορετική, όπως και η οδήγησή τους. Και θ’ αρχίζουμε πάλι ν’ αναρωτιόμαστε ποια ομάδα δούλεψε σωστά και ποια λάθος.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση της σεζόν.
Από την άλλη μεριά, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, αναφέρθηκε σ’ έναν ακόμη καθοριστικό παράγοντα για το 2022, ο οποίος είναι οι επιπλέον ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα που θα έχουν οι υπόλοιπες ομάδες.
Όλοι πρόκειται να δουλέψουμε με τους ίδιους οικονομικούς πόρους και τα concepts θα είναι καινούρια σε μεγάλο βαθμό. Έπειτα, έχουμε να κάνουμε με τους αεροδυναμικούς κανονισμούς για τους οποίους οι ομάδες, ανάλογα με τη θέση τους στο πρωτάθλημα, έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους. Συνεπώς, είναι αρκετά πιθανό πως οι ομάδες που δεν αγωνίστηκαν το 2021 για το Πρωτάθλημα (Ferrari, McLaren, Aston Martin, Alpine) είναι ικανές να εμφανιστούν με έξυπνα concepts βασιζόμενες στον περισσότερο διαθέσιμο χρόνο και να κάνουν σωστή δουλειά. Νομίζω πως θα πρέπει να περιμένουμε μεγαλύτερο ανταγωνισμό για τα Πρωταθλήματα και τους αγώνες σε σύγκριση με ό,τι είχαμε έως τώρα, κάτι που είναι συναρπαστικό.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Ένα από τα μεγάλα ερωτηματικά για τη νέα σεζόν της Formula 1 είναι το κατά πόσο οι Mercedes και Red Bull «θυσίασαν» την εξέλιξη λόγω της μάχης τους για το Πρωτάθλημα του 2021. Ταυτόχρονα, ο κόσμος του αθλήματος αναμένει να διαπιστώσει ποια ομάδα (ή ποιες) από το μέχρι πρότινος «midfield» μπορεί να ξεχωρίσει και να πρωταγωνιστήσει το 2022.
Δείτε το GP Μονακό για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα Formula 1.