F1: Η ανασκόπηση του Automotonews για το 2021

Η ομάδα του automotonews.gr αναλύει την αγωνιστική σεζόν της F1 για το 2021 κάνοντας τη δική του ανασκόπηση και στέλνει την ευχή του για ένα καλύτερο 2022.

Η αγωνιστική σεζόν της Formula 1 έχει ολοκληρωθεί για το 2021 και ανέδειξε νέο πρωταθλητή. Ο Max Verstappen πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο, σε ένα ανατρεπτικό φινάλε που ολοκληρώθηκε με αμφιλεγόμενο τρόπο. Τη φετινή χρονιά είδαμε να συμβαίνουν τα πάντα σχεδόν, καθώς σε κάθε γύρο υπήρχαν ανατροπές και δράμα.

Πριν την έναρξη της σεζόν, το automotonews.gr είχε κάνει τις προβλέψεις του για το 2021 και τώρα ήρθε η ώρα να κάνουμε την ανασκόπησή μας. Οι Στάθης Κοκκορόγιαννης, Νεκτάριος Αποστολόπουλος, Θεόδωρος Μητράκου και Θωμάς Μανώλης σχολιάζουν τα όσα έγιναν τη φετινή χρονιά και δίνουν τις ευχές τους για το 2022.

Κάνουμε λοιπόν την ανασκόπησή μας, ορίζουμε τον οδηγό της χρονιάς και κάνουμε τη δική μας ευχή.

Η ανασκόπηση του 2021

Photo: Mercedes-AMG

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Δεν γίνεται να μην χαρακτηρίσουμε ως «τρελή» τη φετινή χρονιά της Formula 1. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο αγώνα είδαμε δράμα και ανατροπές. Θεωρώ πως πρέπει να είμαστε ευγνώμων για τα όσα ζήσαμε στο 2021 και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Max Verstappen και Lewis Hamilton για τη χρονιά που μας χάρισαν. Δύο απίστευτοι οδηγοί έδωσαν τα πάντα για το πρωτάθλημα κόντρα σε όλους και σε όλα. Επικές μονομαχίες μεταξύ τους, προσπεράσματα και επαφές ολοκλήρωσαν το ψηφιδωτό.

Σε ποια σεζόν είδαμε τόσες ανακατατάξεις, τόσες ανατροπές σε ένα τριήμερο, ένα μονοθέσιο να παίρνει μόνο του εκκίνηση, τρακαρίσματα, ρεκόρ να σπάνε το ένα μετά το άλλο και δύο ομάδες να μάχονται εντός κι εκτός πίστας. Δίχως αμφιβολία η καλύτερη σεζόν των τελευταίων ετών, που όμως ολοκληρώθηκε με ένα τεράστιο σφάλμα. Δυστυχώς για την αξιοπρέπεια της F1, ο τίτλος δεν κρίθηκε εντός πίστας αλλά εκτός από έναν άνθρωπο που έκανε κατάχρηση εξουσίας για να ικανοποιήσει τα καπρίτσια της Formula 1 για ένα Grand Finale. Δεν άξιζε ο Verstappen να πάρει έτσι τον τίτλο και η ρετσινιά θα μείνει μαζί του. Κρίμα διότι το άξιζε δίχως αμφιβολία. Επίσης, ήταν ένα τεράστιο χαστούκι προς τον Hamilton που είχε τον έλεγχο και ήταν μια ανάσα από τον 8ο Τίτλο της καριέρας του και θα ήταν δίχως αμφιβολία ένας πανάξιος Πρωταθλητής.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Πιστεύω πως είναι εμφανές ότι η Formula 1 προσέφερε το 2021 πολλά περισσότερα από τα αναμενόμενα, τόσο σε θέαμα γενικά όσο και στη συνολική μάχη για τον Τίτλο. Το ότι καταγράφηκε στην υβριδική εποχή ένας Πρωταθλητής διαφορετικής ομάδας πέραν της φαινομενικά αήττητης Mercedes, είναι κάτι που από μόνο του θα κάνει αρκετούς να φέρνουν στη μνήμη τους τούτη τη χρονιά, ακόμη και μετά από πολύ καιρό. Δυστυχώς όμως, αυτό που επίσης θα έρχεται συχνά στο νου είναι ο τρόπος με τον οποίο κρίθηκε ο Τίτλος στους τελευταίους αγώνες. Ο υπαινιγμός εστιάζει προφανέστατα στις αμφιλεγόμενες αποφάσεις που λήφθηκαν από τον Michael Masi και την διεύθυνση των αγώνων συνολικά, αποφάσεις που δυσαρέστησαν αναμφίβολα πάρα πολλούς λάτρεις του σπορ – κυρίως τους υγιείς φιλάθλους.

Προσωπικά σαν θεατής δεν δυσαρεστήθηκα από το τελικό αποτέλεσμα. Αντίκρισα έναν σχεδόν αλάνθαστο Max Verstappen με περισσότερη ωριμότητα από ποτέ και έναν Lewis Hamilton, ο οποίος οδηγούσε πάντα πέρα από τα όρια που του εμφάνιζαν τακτικά οι συγκυρίες στην πίστα. Οι δυο τους βρίσκονταν σε άλλο επίπεδο οδηγικά, επομένως δεν έχει κανένα νόημα να κάνουμε λόγο για ανάξιο πρωταθλητή – τουλάχιστον από άποψη ικανοτήτων.

Όσον αφορά τις πίσω θέσεις του grid, ξαφνιάστηκα ευχάριστα με την καλύτερη εικόνα της Ferrari συγκριτικά με αυτήν που προσδοκούσα πριν το ξεκίνημα της σεζόν. Νομίζω πως έχουν τεθεί ήδη οι βάσεις ώστε να προστεθεί στη λίστα των υπολογίσιμων αντιπάλων για το 2022, σε μια χρονιά που θα αποτελέσει χρυσή ευκαιρία για όλους. Αγώνες όπως τα GP Ιταλίας, Ρωσίας και Ουγγαρίας θα προστεθούν σίγουρα στα all-time classics της Formula 1.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021.

Θοδωρής Μητράκου: Η φετινή σεζόν τα είχε όλα νομίζω, ίσως ήταν η καλύτερη της τωρινής χιλιετίας. Είχε μάχη μέχρι τέλους στην κορυφή, είχε μάχες εκτός κορυφής, είχε ανατροπές, είχε παράδοξες καταστάσεις, μέχρι και αμφιλεγόμενες αποφάσεις. Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση ήταν που έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να κάνει εκτιμήσεις για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, οι οποίες ανατρέπονταν στους επόμενους 1-2 αγώνες. Το momentum άλλαξε τόσες φορές μέσα στη σεζόν ανάμεσα στον Lewis Hamilton και τον Max Verstappen. Από ένα σημείο και μετά, είχα πάψει να κάνω προβλέψεις γιατί ήμουν σχεδόν σίγουρος πως κάτι θα συμβεί και θ’ ανατραπούν τα δεδομένα, κάτι που όντως συνέβαινε, μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.

Πέρα από την απίστευτη μάχη του Πρωταθλήματος, υπήρχαν κι άλλα αξιοσημείωτα πράγματα. Κρατάω την αντεπίθεση της Ferrari στο δεύτερο μισό της σεζόν και την 3η θέση της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, το 1-2 της McLaren στη Monza και τον θρίαμβο του Ocon στο GP Ουγγαρίας.

Θωμάς Μανώλης: Ξεκινώντας την ενασχόληση με το motorsport ήδη από τα 6 μου, η σεζόν της Formula 1 για το 2021 συγκαταλέγεται σίγουρα στις καλύτερες που έχω παρακολουθήσει σε αυτά τα περίπου 20 χρόνια όσον αφορά το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου. Ήταν μακράν η καλύτερη έως τώρα στην υβριδική εποχή του πρωταθλήματος, με δύο ομάδες και δύο οδηγούς να μας χαρίζουν άπλετες μάχες και στιγμές έντασης σε 22 Grand Prix, με φόντο τον τίτλο του πρωταθλητή. Παράλληλα, σε όλο το grid υπήρξαν μάχες μεταξύ ομάδων/οδηγών για τις υπόλοιπες θέσεις της κατάταξης, κάτι που έδινε ενδιαφέρον για κάθε θέση στον κάθε αγώνα. Απόλυτοι πρωταγωνιστές οι Max Verstappen και Lewis Hamilton, με τον Ολλανδό να κατακτά τον πρώτο τίτλο του έχοντας κάνει μια εκπληκτική σεζόν με 10 νίκες, 10 pole positions και συνολικά 18 παρουσίες στο βάθρο, κοιτώντας στα μάτια τον πιο πετυχημένο οδηγό στην ιστορία του πρωταθλήματος και επτά φορές πρωταθλητή.

Η Red Bull έκανε την έκπληξη φέτος και εκμεταλλευόμενη τις πολύ μικρές αλλαγές κανονισμών στο πάτωμα, σε συνδυασμό με τον κινητήρα της Honda, αμφισβήτησε την κυριαρχία της Mercedes επί 7 σεζόν και κατέκτησε το 5ο πρωτάθλημα οδηγών και πρώτο με κινητήρα V6 που δεν κατέληξε στο Brackley. Οι δύο ομάδες έδωσαν φοβερές μάχες όλη τη χρονιά, θυμίζοντας μας γιατί αγαπάμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού σε κανένα σημείο της σεζόν δεν υπήρχε σαφές προβάδισμα και πλεονέκτημα για κάποια. Οι δύο φετινοί πρωταγωνιστές μάς χάρισαν επίσης καταπληκτικούς αγώνες, παλεύοντας πολλές φορές μεταξύ τους για τη νίκη και είναι κρίμα που το 2021 τελείωσε με τον τρόπο που τελείωσε στο Άμπου Ντάμπι.

Ο Max σίγουρα άξιζε τον τίτλο, αλλά δίχως δική του ευθύνη η επιτυχία του αμαυρώθηκε από μια κακή απόφαση. Ωστόσο, η σεζόν μας κράτησε σε αγωνία για 10 μήνες, ήταν γεμάτη εκπλήξεις και περιμένουμε το 2022 με μεγάλη ανυπομονησία, στην αυγή των νέων μονοθεσίων που θα επαναφέρουν το ground effect στο προσκήνιο.

Οδηγός της χρονιάς

Photo: Redbullcontentpool.com

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Θα ήταν πολύ εύκολο να πω έναν εκ των Max Verstappen ή Lewis Hamilton. Θεωρώ πως έκαναν αμφότεροι εκπληκτική χρονιά και οδήγησαν τουλάχιστον δύο επίπεδα πιο πάνω από τους υπόλοιπους 18 οδηγούς στην πλειοψηφία των αγώνων. Θέλοντας να ακολουθήσω διαφορετική τακτική, θα πω πως οδηγός της χρονιάς ήταν ο Carlos Sainz της Ferrari. Ο λόγος είναι πως εκτός από την 5η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών ήταν από τους πιο σταθερούς του grid. Στην πρώτη του σεζόν στη Ferrari δεν κατάφερε μόνο να εξοικειωθεί πλήρως αλλά έχει εδραιωθεί ως ένας εκ των καλύτερων του σπορ και κέρδισε πάρα πολλούς οπαδούς. Είχε μια τέλεια «character building» season και το 2022, που η Ferrari θα διεκδικήσει Πρωτάθλημα, θα κάνει τις δικές του Smooth Operator εμφανίσεις.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Καλώς ή κακώς θα καταλήξω σε μια εντελώς άτυπη «ισοπαλία» μεταξύ Max Verstappen και Lewis Hamilton. Όταν οι αγώνες κυλούσαν χωρίς απρόοπτα και με φυσική ροή, δεν υπήρξε κανένας που να μπορούσε να τους ανταγωνιστεί στα ίσα και μοιραία μονοπώλησαν όλο το ενδιαφέρον στη μάχη του φετινού Τίτλου. Ευχάριστη στα μάτια μου ήταν η αξιόλογη βελτίωση οδηγών όπως ο Pierre Gasly στην μέτρια AlphaTauri, ο Carlos Sainz ως νέο μέλος της Ferrari, ο Lando Norris με τα πολύ σταθερά του αποτελέσματα κυρίως μέχρι το καλοκαιρινό διάλειμμα, ακόμη και ο Fernando Alonso που -παρά το γεγονός πως ήταν ιδιαίτερα “αθόρυβος” φέτος- ήταν καθοριστικός σε στιγμές που η Alpine μπορούσε να διεκδικήσει πραγματικά ένα θετικό αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes έδωσε ζωή στην W13 (video)

Θοδωρής Μητράκου: Είναι αρκετά δύσκολη αυτή η επιλογή, θα αδικηθούν αρκετοί οδηγοί από τη φετινή σεζόν. Στις «τιμητικές» αναφορές, κρατάω σίγουρα τον πολύ βελτιωμένο Pierre Gasly, κρατάω τον Carlos Sainz, που ήταν μακράν ο καλύτερος οδηγός από αυτούς που πήγαν σε νέα ομάδα το 2021. Κρατάω ένα πλήθος μεμονωμένων εμφανίσεων που ήταν εκπληκτικές από διάφορους οδηγούς (Norris, Leclerc, Ricciardo, Ocon). 

Αναγκαστικά, όμως, η τελική επιλογή είναι ανάμεσα στους Max Verstappen και Lewis Hamilton. Κρατάω, λοιπόν, ως οδηγό της χρονιάς τον Πρωταθλητή Max Verstappen και νομίζω πως θα το έκανα ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα. Τα 18 podiums σε 22 αγώνες, ουσιαστικά σε όσους δεν είχε απρόοπτα, είναι μια εκπληκτική επίδοση. Ο Lewis Hamilton έκανε εξίσου εκπληκτική χρονιά, όμως υστερούσε ελαφρώς σε αποτελέσματα (7η θέση – GP Μονακό, 5η – GP Τουρκίας). Επίσης, ο Ολλανδός είχε αξιοσημείωτη σταθερότητα σε όλη τη σεζόν για πρώτη φορά στην καριέρα του, αντίθετα με τον Hamilton που είμαστε «συνηθισμένοι» σε τέτοιες επιδόσεις.

Θωμάς Μανώλης: ‘Too obvious’ θα πει κάποιος, άλλα η ψήφος πάει στον Max Verstappen. Δεν είναι μόνο το γεγονός πως πήρε τον πρώτο του τίτλο, αλλά κυρίως το ότι το έκανε απέναντι σε έναν οδηγό με 7 τίτλους και 103 νίκες και pole positions και μια ομάδα ανίκητη για 7 συνεχή έτη. Επιπλέον με εξέπληξε τρομερά το ότι σε 22 αγώνες ήταν σχεδόν αλάνθαστος και δεν λύγισε από την πίεση που φέρνει μια κόντρα με τον Lewis Hamilton και έχουμε δει να διαλύει πολλούς στο παρελθόν. Αν και τα φίλαθλά μου αισθήματα δεν είναι προσκείμενα στον Ολλανδό ή την ομάδα του, οφείλω να αναγνωρίσω πως φέτος έκανε κάποιες τρομερές εμφανίσεις (όπως για παράδειγμα στο Γαλλικό GP, το Ολλανδικό GP ή αυτό των ΗΠΑ), αν υπήρξαν περιπτώσεις που υπερέβη τα εσκαμμένα (Jeddah).

Όταν όμως ο αντίπαλος είναι ο Hamilton, η αξία του οποίου είναι δεδομένη και η λέξη νίκη είναι γραμμένη δίπλα στο όνομα του, αλλά νικητής φεύγεις εσύ, τότε κάτι έχεις κάνει καλά μάλλον. Σαφώς ο Hamilton είχε σχεδόν αγκαλιάσει τον τίτλο στο Άμπου Ντάμπι, ωστόσο είναι άθλος από μόνος του κάποιος να τον κοντράρει στα ίσα και να τον βάλει σε θέση κυνηγού ως το τέλος. Μετά από αυτούς τους δύο ακολουθούν οι Carlos Sainz, Pierre Gasly και Lando Norris, δυστυχώς όμως γι’ αυτούς να ισχύει η ρήση “εχθρός του καλού είναι το καλύτερο”. Οι Max Verstappen και Lewis Hamilton ήταν σε άλλο επίπεδο φέτος. Προσωπικά, από τις λίγες φορές που δίνω τα εύσημα σε αυτούς με τα καλύτερα μονοθέσια, τους οποίους έτσι κι αλλιώς περιμένω να πρωταγωνιστούν, καθώς θεωρώ ότι κανείς άλλος δεν θα τα κατάφερνε έτσι στη θέση τους.

Ευχή για το 2022

Photo: Mercedes-AMG

Στάθης Κοκκορόγιαννης: Για το 2022 εύχομαι να έχουμε ένα υγιές Πρωτάθλημα με μάχες μέχρι τέλους. Να είναι όλοι γεροί, δυνατοί και να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Αυτό που θέλω όμως πιο πολύ απ’ όλα είναι να κερδίσει η Formula 1 την αξιοπιστία της πίσω. Αυτό που έγινε στο Άμπου Ντάμπι δια χειρός Masi ήταν τραγικό, ντρόπιασε την ιστορία του σπορ και προσέβαλλε εκατομμύρια οπαδούς. Πρέπει να γίνουν ουσιαστικές προσπάθειες ώστε να απομακρυνθούν οι υπεύθυνοι, να υπάρξουν οι απαραίτητες αλλαγές στους κανόνες, οι αγωνοδίκες να παίρνουν σωστές αποφάσεις και να μπει πρώτα το racing και μετέπειτα το σόου.

Νεκτάριος Αποστολόπουλος: Η ευχή μου, η οποία είναι δύο διαφορετικές ευχές επί της ουσίας, είναι να ξεκαθαριστούν επιτέλους τα όρια γύρω από την προσέγγιση των αγωνοδικών, καθώς και να αποδώσουν οι νέοι Τεχνικοί Κανονισμοί τα αναμενόμενα βάσει των ειδικών: δηλαδή κοντινές μάχες μεταξύ δύο και παραπάνω κορυφαίων ομάδων, όπως και θεαματικότερο racing στο σύνολο. Εφόσον γνωρίζουμε τον βαθμό κρισιμότητας που θα έχει η επόμενη χρονιά για τη νέα εποχή μονοθεσίων, θα είναι πολύ ανορθόδοξο να καταλήξουμε πάλι με μια ομάδα που θα υπερτερεί κατά πολύ από τις υπόλοιπες και θα έχει σχεδόν πάντα τον πρώτο λόγο στο grid.

Οι παραπάνω ευχές ενδεχομένως και να αποτελούν αυτό που πραγματικά χρειάζεται η Formula 1 στην προκειμένη περίοδο. Δηλαδή νέους αστέρες που θα πάρουν τη σκυτάλη από τους προηγούμενους δίνοντας σκληρές μάχες, πάντα στα πλαίσια κανόνων και αποφάσεων που εφαρμόζονται ακριβοδίκαια. Ίδωμεν, ειδικά αφού μιλάμε για την Formula 1.

Διαβάστε επίσης: Η Ferrari θα έχει πολλές καινοτομίες το 2022

Θοδωρής Μητράκου: Σε γενικές γραμμές, η σεζόν του 2021 ήταν πολύ «γεμάτη» και σαν θεατής της Formula 1 την απόλαυσα και με το παραπάνω. Θα άλλαζα ελάχιστα πράγματα και θα επιθυμούσα να επαναληφθούν τα κυριότερα στοιχεία της και το 2022: μάχες μέχρι τον τελευταίο αγώνα σε κορυφή και όχι μόνο, ανατροπές σε αγώνες, απρόβλεπτες καταστάσεις. Ουσιαστικά θέλω να διατηρηθούν όλα τα συστατικά που μ’ έκαναν να παρακολουθώ τη φετινή σεζόν με κομμένη την ανάσα. Σίγουρα θα ήθελα να μην υπάρχουν όλες αυτές οι αμφιλεγόμενες αποφάσεις του Διευθυντή Αγώνα, αλλά και των αγωνοδικών, θα ήθελα πιο ξεκάθαρη αντιμετώπιση από αυτούς του χρόνου.

Οι «έξτρα» ευχές για το 2022 περιλαμβάνουν 2 πράγματα. Αρχικά, θα ήθελα περισσότερους αγώνες υπό βροχή, καθώς αποτελούν «εγγύηση» για ανατροπές στην κατάταξη. Αγώνες σαν το GP Εμίλια-Ρομάνια, φυσικά όχι το φιάσκο του GP Βελγίου. Επίσης, θα ήθελα παραπάνω από δύο ομάδες να διεκδικούν το Πρωτάθλημα, ένα λίγο πιο αμφίρροπο 2010 ή 2012.

Θωμάς Μανώλης: Το 2021 έφτασε σχεδόν στο τέλος του και ο πλανήτης μαστίζεται ακόμα από την πανδημία που προκάλεσε ο SARS-CoV2. Δύο χρόνια που άλλαξαν τις ζωές μας εντελώς, εκατομμύρια θύματα και το τοπίο φαίνεται πως έχει δρόμο ακόμα για να καθαρίσει. Η σημαντικότερη ευχή γι’ αυτά τα Χριστούγεννα λοιπόν είναι να έχουμε όλοι ανεξαιρέτως υγεία και έπειτα τροφή, στέγη και τους αγαπημένους μας ανθρώπους δίπλα μας. Τίποτα δεν είναι σημαντικότερο από αυτά και είθε το φως της γέννησης του Θεανθρώπου να μας δώσει την διαύγεια να ξεχωρίζουμε για ποια πράγματα αξίζει να θυμώνουμε και να στεναχωριόμαστε, μένοντας μακριά από μίση και έχθρες για όλα τα μικρά. Καλά Χριστούγεννα σε όλους λοιπόν, με το καλό το νέο έτος και να είμαστε όλοι εδώ και το 2022, πάνω απ’ όλα υγιείς, να παρακολουθήσουμε ξανά το σπορ που μας κάνει να καρδιοχτυπάμε από ευχαρίστηση και θαυμασμό κάθε Κυριακή.

Δείτε το GP Βραζιλίας για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή της F1 για τον αγώνα της Ισπανίας (vid)

Η εκπομπή Slipstream επανέρχεται στα της Formula 1, εστιάζοντας στον έκτο αγώνα της σεζόν και το GP Ισπανίας στη μαγευτική Βαρκελώνη. Στην εκπομπή Slipstream #87...

H Mercedes ανησυχεί για την αξιοπιστία του κινητήρα της

Ανησυχία στην Mercedes έχει προκαλέσει η εμφάνιση τους στο GP Ισπανίας όταν και τα δυο μονοθέσια παρουσίασαν προβλήματα αξιοπιστίας στη μονάδα ισχύος. Το αγωνιστικό τριήμερο...

Η Ferrari αποκάλυψε την αιτία εγκατάλειψης του Leclerc

Η Ferrari ανακάλυψε την αιτία που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Charles Leclerc στο GP Ισπανίας, εξετάζοντας τη μονάδα ισχύος του στο εργοστάσιό της στο...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή της F1 για τον αγώνα της Ισπανίας (vid)

Η εκπομπή Slipstream επανέρχεται στα της Formula 1, εστιάζοντας στον έκτο αγώνα της σεζόν και το GP Ισπανίας στη μαγευτική Βαρκελώνη. Στην εκπομπή Slipstream #87...

H Mercedes ανησυχεί για την αξιοπιστία του κινητήρα της

Ανησυχία στην Mercedes έχει προκαλέσει η εμφάνιση τους στο GP Ισπανίας όταν και τα δυο μονοθέσια παρουσίασαν προβλήματα αξιοπιστίας στη μονάδα ισχύος. Το αγωνιστικό τριήμερο...

Η Ferrari αποκάλυψε την αιτία εγκατάλειψης του Leclerc

Η Ferrari ανακάλυψε την αιτία που προκάλεσε την εγκατάλειψη του Charles Leclerc στο GP Ισπανίας, εξετάζοντας τη μονάδα ισχύος του στο εργοστάσιό της στο...

Hamilton: «Μπορούσα να παλέψω με τις Red Bull»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως εάν δεν είχε την επαφή με τον Kevin Magnussen θα μπορούσε να κοντραριστεί στην πίστα της Βαρκελώνης με τα...

Τον Ιούλιο το ντεμπούτο του Peugeot 9X8

To WEC θα δει την Peugeot να κάνει το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα στις 6H της Monza με το 9X8 Hypercar που θα διεξαχθεί...