Στην Mercedes είναι αρκετά επιφυλακτικοί με την βελτιωμένη εμφάνισή τους στο Grand Prix Καναδά καθώς θεωρούν πως το αγωνιστικό τους πακέτο απαιτεί περαιτέρω σημαντικές αναβαθμίσεις.
Παρά τις δυσκολίες με την απόδοση του μονοθεσίου από την αρχή της χρονιάς το Γερμανικό εργοστάσιο παρουσιάζει συστηματικές βελτιώσεις. Η W13 E Performance όμως παραμένει ένα απρόβλεπτο παζλ στα χέρια των μηχανικών και οδηγών. Στο σιρκουί του Gilles Villeneuve τα δυο “Ασημένια Βέλη” αν και δεν κατάφεραν να απειλήσουν τους πρωτοπόρους του αγώνα κατάφεραν να τερματίσουν στην 3η και 4η θέση. Ο George Russell συνέχισε το σερί τερματισμών στις πρώτες πέντε θέσεις σε κάθε αγώνα έως τώρα, ενώ ο Lewis Hamilton σημείωσε το δεύτερο βάθρο του στην σεζόν.
Ο Russel έχοντας για μια ακόμα φορά διαφορετικό στήσιμο στο μονοθέσιό του από τον Hamilton, τόνισε πως το αποτελέσματα αυτά δεν πρέπει να τους καθησυχάζουν.
«Στις κατατακτήριες οι χρόνοι μας έδειχναν πολλά υποσχόμενοι, αλλά ο ρυθμός αγώνας μας είναι πολύ αργός σε σχέση με τα μονοθέσια στην κορυφή του grid. Οπότε αν και έχουμε βελτιωθεί ως ένα βαθμό ακόμα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Δεν πιστεύω πως είμαστε στο επίπεδο που θα έπρεπε, όλοι όμως δουλεύουν σκληρά για να μειώσουμε την διαφορά στην απόδοσή μας. Κάθε φορά που βρίσκουμε λύση σ’ ένα πρόβλημα πέφτουμε σε μια άλλη παγίδα. Λύσαμε το πρόβλημα με τις αναπηδήσεις, αναγκαστήκαμε όμως να στήσουμε το μονοθέσιο πιο χαμηλά και βρίσκει στο οδόστρωμα. Αυτή την στιγμή πραγματικά δεν υπάρχει ιδανική λύση».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά.
Είναι πολύ σύνηθες Russell και Hamilton να αγωνίζονται σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο με διαφορές ρυθμίσεις και στήσιμο στα μονοθέσιά τους. Πολλά ερωτήματα όμως δημιούργησε αυτή τη φορά η επιλογή της πίσω αεροτομής. Στην W13 του Russell ήταν αρκετά μεγαλύτερη με στόχο να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη. Ο επικεφαλής μηχανολογίας στα Grand Prix της Mercedes, Andrew Shovlin, εξήγησε την επιλογή τους.
«Στις κατατακτήριες επιλέξαμε μια μεγαλύτερη αεροτομή στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του για να δούμε αν μπορούμε να επωφεληθούμε και από τις βρεγμένες συνθήκες. Υπολογίζαμε πως θα ήταν εμπόδιο στο αγώνα, αλλά κατάφερε να την αξιοποιήσει και να επιτεθεί στις ευθείες. Είναι δύσκολο να προβλέψεις πως θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιο σε κάθε πίστα. Εκμεταλλευτήκαμε τις καταστάσεις για να συγκεντρώσουμε δεδομένα για το μονοθέσιο. Πίσω στα εργοστάσιά μας στο Μπράκλεϊ και στο Μπρίξγουορθ δουλεύουν σκληρά και η απόδοση του μονοθεσίου στην πίστα έδωσε ενθαρρυντικά δείγματα».
Θα καταφέρουν οι δυο Βρετανοί της Mercedes να πετύχουν βάθρο ίσως και νίκη στο ερχόμενο Grand Prix Βρετανίας στις 1 με 3 Ιουλίου.
Δείτε το GP Μπαχρέιν για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.